לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

פולי פליאקוב ז"ל



 

ישראל (פולי) פוליאקוב, אחת מדמויות התרבות הבולטות של ישראל, הלך היום (שלישי) לעולמו, בגיל 66.

פולי, נולד בירושלים ומת ממחלה קשה לאחר שלקה בליבו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

פולי היה ממקימי שלישיית "הגשש החיוור" האגדית, יחד עם שייקה לוי וגברי בנאי, והמפיק אברהם דשא פשנל

השלישייה זכתה בפרס ישראל על תרומתם לחברה ולמדינה בשנת 2000.

הם שיחקו יחד בקומדיות ישראליות רבות, הראשונה שבהן היא סרטו של אפרים קישון מ-1967, "ארבינקא".

פולי לקח חלק במספר רב של הצלחות, ביניהן "גבעת חלפון אינה עונה", "קרקר נגד קרקר", ו"עובדים עלינו עבודה עברית".

לאחר פירוק "הגשש החיוור" ב-2000, החל לשחק בהצגות תיאטרון, ולאחרונה השתתף בתוכניתה של בתו יעל,

"הכל דבש", בתפקיד עצמו. פולי הותיר אחריו משפחה אבלה.

אני מביעה בזאת את תנחומי לאשתו שוש, ולשלושת ילדיו: יעל, איתמר ואריאל.

 

הדמויות שהכי מתחברות לי עם פולי הן נשרק'ה וכמובן סרג'ו קונסטנסה האגדי

 

עוד אבדה גדולה לתרבות הישראלית

 

 

זה כמו שקד

הגשש

 

אומרים שמה שלא עושה הזמן, אפילו כסף לא עושה.
אז תתנהל נכון כמו יומן, כי החיים זה לא חוזה.
תקום לאט, תשטוף פנים, תצחק, ואל תהיה בכלל לחוץ.
תשמור תמיד ממהירות מרחק, אל תשתתף בכל מרוץ.
ואל תקפוץ, זמזם את המנוחה, אל תרוץ כמו אזה שד.
תיתן לזמן ללכת במקומך, זמזם ת'זמן, הזמן זה כמו שקד.
תיתן לזמן ללכת במקומך, זמזם ת'זמן, הזמן זה כמו שקד.

שקדים, אתה הלא נורא אוהב, רק אל תאכל בבת-אחת.
"
אל תאכל בבת-אחת"
תבחר שקד אחד עם כל הלב, לטף אותו מעט ביד.
"
לטף אותו מעט ביד"
תפשיט אותו מהקליפה יפה, שקד, הלא זה כמו תינוק.
"
שקד זה כמו תינוק"
זמזם אותו נכון כמו רופא, אל תתייחס אליו בצחוק.
"
אל תתייחס אליו בצחוק"
תמיד תבדוק שלא יהיה מריר, גם לשקד צריך גישה.
זמזם אותו יפה, זמזם כמו שיר, זמזם שקד, שקד זה כמו אישה.
זמזם אותו יפה, זמזם כמו שיר, זמזם שקד, שקד זה כמו אישה.
לה לה לה לה .......
זמזם שקד, שקד זה כמו אישה.
ואם יוצא לך לתפוס אישה, אל תתנפל כמו נמר.
"
אל תתנפל כמו נמר"
תיקח ת'זמן שלך, זה לא בושה, היא לא תברח, אל תמהר.
"
היא לא תברח"
תזרוק חיוך שובב, חכה מעט, תלחש לה סוד על הצוואר.
מזמז אותה נכון שלא תבעט תטעם טיפה מכל דבר.
קלף אותה כמו פרי, כמו דובדבן...
"
כמו דובדבן"
לך עם היד אל הכבד
עזוב ת'גב ורד לקורקבן, מזמז אישה, אישה זה כמו שקד.
עזוב ת'גב ורד לקורקבן, מזמז אישה, אישה זה כמו שקד.
"
מזמז אישה, אישה זה כמו שקד"
"
מזמז אישה, אישה זה כמו שקד"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


יהי זכרו ברוך

 

 

 

נכתב על ידי , 30/10/2007 22:05  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדה ב-2/11/2007 10:01
 



מפתח הלב



יש מפתחות הפותחים רק דלתות,

יש מפתחות שפותחים לבבות,

יש לבבות שתמיד מתרצים

ויש – שאינם בקלות נפתחים.

 

אך, כפי שמבין כל אדם פיקח

וכפי שמסיק כל אחד מסקנות,

הרי שאם לכל דלת יש מפתח

גם ללב האדם מותאמים מפתחות.

 

ומפתחות יש לכולנו

הרבה מפתחות בכל הגדלים

ומה שפשוט מצפים מאתנו

שנפתח ונחדור ללבבות אנשים. 

מתוך חומר שבן-10 הביא - קישור

מפתח הל"ב (החינוך לחיים בחברה)


אני פתחתי כאן צוהר אל ליבי,

אני כותבת את אהבתי.

אהבתי לחיים,

אהבתי למשפחתי,

אהבתי לבריות,

אהבתי למה שיש לי בחיי

וזו דרכי להודות!

(הבלוג כיומן אישי)


שבוע 18

אחרי הייתי השבוע בחתונה באולם עם אוכל שחבל על הזמן....

אחרי שהוזמנתי ליום ההולדת של תיתקה בבית גיסתי שהכינה מטעמים טובים  ועוגה

מסתבר שהתנהגתי יפה ואכלתי נ.ח.מ.ד (נטעם חתיכה מכל דבר)

 

עדיין במגמת ירידה...השבוע הורדתי 400 גרם....

ואני אומרת תודה!


לפני הסיור תפסנו דקת מנוחה לקפה, פרשנו שמיכה על הדשא

בגן הפסלים ב-חיפה.

תמונות כמובן ב-"גן עדן זה כאן"

 

 

גם היא .... (זו חתולה) דפנה אמרה

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 23:33  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-30/10/2007 22:20
 



מזל טוב!


 

 

מזל טוב מכל הלב לתיתקה

שיר יומולדת


 

הרבה חוגגים אצלנו

ימי נשואין

 

גיסי וגיסתי חוגגים 31 שנה

ביתה חגגה יום נישואין ראשון  

אתמול הייתי בחתונה של שכן

תשמעו...  אוקטובר חג של אהבה....

 

מאחלת לכולם שנים של אושר

וזוגיות טובה....

והכי חשוב לא לשכוח

 

להגיד בכל יום לפחות פעם אחת

 

אני אוהבת אותך

ולתת נשיקה

 

זה עושה את היום הרבה יותר נעים!

 

 

סופשבוע נפלא

 ומלא באהבה


זוהי תיתקה אחרי ירידה של 700 מדרגות בגנים הבהאיים

וגם היא ממליצה...כמובן מוזמנים לראות תמונות

ב- "גן עדן זה כאן"

נכתב על ידי , 26/10/2007 18:35  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-28/10/2007 18:50
 



יום נישואין


23.10.07

גם היום כשאני עומדת מולך,

נזכרת בימים בהם הכרנו לראשונה.

על חוף הים נתמלא ליבנו אהבה,

נשיקה ראשונה אל מול השקיעה.

 

עד היום אני נזכרת בה

כשאני צועדת על החול החם,

לא אשכח אך ליבי בחוזקה הלם.

 

כמה ברת-מזל אני, שהכרתי אותך... אני מאושרת

ואיתך אני תמיד מרגישה נאהבת

אני אוהבת את החיוך שלך, את צחוקך המדבק

ובכל ערב שמחה לשוב ולהיות בזרועותיך

לחוש את אהבתך ופינוקך המחבק.

 

כבר שבע עשרה שנה אנחנו קשורים יחד בברית הנישואין,

יחד בימים טובים...לפעמים קצת פחות.

ומאחלת לנו שנמשיך להיות כך

בעוד ים של שנים מאושרות

שלך בהמון אהבה...

האישה שאיתך....

דפי

 

 


אמרתי כבר שהחגים אולי נגמרו...אבל דווקא בתקופה זו יש לי כמה חגיגות אישיות.

שבוע 17 ...השבוע הורדתי 400 גרם

המדריכה סיפרה שבוע סיפור יפה מקווה שאני מביאה אותו לכאן בניסוח הנכון.

אולי בקצרה אבל עם מסר כפי שאני הבנתי אותו.

 

אדם מהלך על חוף הים ולצידו אלוהים

הוא מביט בעקבות שהוא השאיר על החול

ומזהה בהן את כל השנים והמאורעות במהלך חייו

הוא מביט לאחור ומזהה שבימים נוחים וטובים ישנן שתי זוגות של עקבות על החול.

שלו ושל אלוהים לצידו. ובימים קשים בהם הרגיש שאינו יכול עוד והוא לבד,

הוא רואה רק זוג עקבות אחד.

שאל האדם את אלוהיו, "מדוע בימים רגילים היית לצידי

ודווקא בימים הקשים אני רואה רק זוג עקבות אחד?"

ענה לו אלוהים "לא את עקבות רגליך אתה רואה, אלא את עקבות רגליי,

כי בימים הקשים אני נשאתי אותך בזרועותיי."

 

המוסר השכל שאני לקחתי עימי זה גם עם קשה לנו ואנו חשים לבד

צריך לשים לב יש הרבה אנשים טובים שאלוהים שם אותם לצידנו

והם אוהבים ותומכים וצריך להשים לב אליהם ולדעת שבעצם אתה לא לבד!


בסופשבוע זה ביקרנו בגנים הבהאיים אחד מפלאי תבל הנמצא כאן בחיפה

ואני מקדישה לו לפחות שלושה פוסטים הינכם מוזמנים לבקר

הגנים הבהאיים חלק א' (שד' בן גוריון)

 

הגנים הבהאיים חלק ב' (שד' הציונות)

 

הגנים הבהאיים חלק ג' (רח' יפה נוף)

 

נכתב על ידי , 22/10/2007 22:06  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט א' ב-31/1/2009 12:26
 



לחץ....


 

 

שבוע של עבודה קשה ובלחץ עברה עליי, העיקר שעמדנו בזמנים....

מכירים את אילו שרוצים את העבודה לאתמול...

טוב שהצלחנו לעמוד בזמנים רק הייתי רוצה שיערכו יותר.

אני לא מאילו שדורשים בקול ובכוח, אני יודעת יופי לרמוז...

להציע... להיות כמעט שקופה...אבל לי נראה שפשוט נוח יותר להתעלם.

עד שבסוף אני נשברת ואומרת או מבקשת...

אבל הייתי רוצה שיום אחד יבואו ויגידו תודה, נהדר, בהחלט גם בזכותכם.

(לא אקח קרדיט בחיים רק לעצמי יש עוד אנשים שעושים מאמץ)

 

יש לי חברה שיותר גרועה, שותקת כל הזמן ולא מקבלת כלום.

אני לפחות מדיי פעם זורקת מילה....

נחמד מדיי פעם לקבל תודה! בונוס או הערכה ... (אפילו עם זה בצורת ברטר או משהו כזה)

אבל... זה המינוס בלהיות שכיר.

 

אבל אני רוצה לומר עוד משהו, על-אף כל הכסף שסביבו כל העצמאיים מקרקרים יומם וליל

עבודה סביב השעון, יומיום בלי לישון, השקעות מניות... והשד יודע מה....(הם ללא ספק עובדים קשה

והראש קודח) לקוח זה לא שילם ולספק זה צריך לשלם. ועוד כמה דברים שהם כאב הראש של העצמאיים

הם שכחו מה זה להסתפק במה שיש, להוציא את המיטב ממעט, להיות מאושר רק מרגע דל של ישיבה מול שקיעה...

כי הם עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה....

לי נראה שעוד רגע העולם יתמוטט מתחתם, הם יקבלו התקף לב מהצעקות מהלחץ והעצבים וכל זה בגלגל כסף...

 

לא תודה!

אני מעדיפה להישאר שכירה, לא עשירה ושפויה!

לבוא הביתה בשעה נורמאלית לזמן איכות עם המשפחה, לא רצוצה מדאגות על כסף...

 

אבל בהחלט לא אתנגד לאיזה בונוס!

 

שבת טובה ומלאת הערכה

נכתב על ידי , 19/10/2007 16:02  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-22/10/2007 23:00
 



דברים שכדאי לזכור


 


המנהג ההרסני ביותר?  לדאוג

כדור השינה הטוב ביותר?  שקט נפשי

השמחה הגדולה ביותר היא?  לתת

המעשה המשמח ביותר הוא?  לעזור לאחרים.

התכונה המכוערת ביותר?  אנוכיות

האנשים המסוכנים ביותר?  רכילאים

האובדן הגדול ביותר?  אובדן כבוד עצמי.

שתי המילים החזקות ביותר הן?  אני יכול.

המתנה הגדולה ביותר?  לקבל עידוד ותמיכה.

הלבוש היפה ביותר של האדם הוא?  חיוך


תמיד חיוך ענקי

שבוע - 16

הורדתי השבוע

1קילו ו800 גרם

 


אחרי שהיינו בקיסריה הלכנו לשבת במקום נחמד על הדשא

בפארק חדש בפיתוח של קק"ל פארק נחל חדרה

תמונות כמובן ב"גן עדן זה כאן".

 

...השבת הייתה שבת מנוחה...

כמובן שלא ויתרתי על הליכה, אז טיילנו בים, כשרגלנו משכשכים במים.

 

 

נכתב על ידי , 14/10/2007 22:51  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-19/10/2007 15:37
 



מזל טוב אהובי


 

 

 

שבוע עמוס וגדוש מטלות ואירועים.

 

יום שלישי מחמדי אהובי בנזוגי האיש שאיתי חגג ימולדת - 40

כמובן שהזמנתי לאותו היום את כל המשפחה והיה מאוד נחמד

 

קניתי ברכה נחמדה שהניסוח מצא חן בעניי במיוחד,

כי אני אוהבת שוקולד ומתוקים בכלל וכמובן את ללי

 

 

מתוק שלי

ללי אהובי

 

בשבילי אתה הנוטלה

השוקולד למריחה

אתה החלק הטוב

של כל ארוחה,

אתה מרשמלו, אתה סברינה

אתה קרפ צרפתי,

אתה קינוח מפתה,

אתה תענוג אמיתי.

כשאני חושבת עליך אני רעבה, איזה קטע?

וכשאני איתך

אני כבר לא בדיאטה...

לאכול אותך!

Lave

דאפי

 

(אל דאגה ממשיכה בדיאטה...ללי הוא השוקולד שלי)


 ולכם שתהיה ...  

שבת טובה ומאושרת

 

וצאו לטיולים יש לנו ארץ נהדרת

אנחנו עוד לא החלטנו לאן השבת...ולפעמים אנחנו מחליטים בדקה -90

בכל מקרה מחכה לכם המלצה חמה על גן לאומי קיסריה בה ביקרנו בשבת שעברה

ב "גן עדן זה כאן" !

 

 

בוב ספוג שלי בהופעה חיה בקיסריה

בוב ספוג בקיסריה

 


 עריכה מאוחרת

 

משהו שקיבלתי בדוא"ל

החוצפה של משרד הרישוי

 הידעת שאפשר לראות באינטרנט

תמונה של כל אחד בישראל שיש לו רישיון נהיגה?

כנסו לכאן ותנסו:  http://www.oniton.com/license

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 14:47  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-19/10/2007 20:57
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)