לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

קצת שמח קצת עצוב


 

החגים נסתיימו לי קצת שמח קצת עצוב

 

שמח ...באמת לא כל-כך שמח לי אני אוהבת חגים

כי אני מתארחת...אבל אם תשאלו את מי שמארח/ת הם כבר יודו ששמח להם

שנסתיימה להם העבודה הקשה

קצת עצוב ...עצוב  שבחגים אמא הייתה בבי"ח

הרבה שמח זה שהיא בבית בהחלמה

עצוב זה שעליתי בשני קילו וחצי בערך...

השמח ....שמח שכבר השלתי קילו אחד מהעלייה...

 

אתם מוזמנים לצפות בעוד פוסט תמונות

מהאגמון....אחד המקומות המדהימים שיש לנו בארץ!

ובהמלצה חמה....תגיעו לאגמון לטייל ועדיף מוקדם בבוקר!

פוסטים קודמים...

 

א': להקת השקנאים        

ב': להקת עגורים

ג': עוד עופות ועגורים

ד': נוטריות וחיות אחרות

ד': הנוף והנוף האנושי

 

 

DAF  

 

עצוב - המחשב של הילדים התקלקל אז הם משתלטים לי על המחשב כל היום

שמח - זה שבקרוב יחזור עליהם המחשב מתוקן....

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2008 21:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-3/11/2008 10:53
 



18 שנה


 

 

 

 

היום אני וללי חוגגים

18 שנה חלפו, אנו מכירים כבר 24 שנים

מאותו יום קיץ חם  בשנת- 84 בהכרות בסיסית של נער ונערה

הכרנו במשפט הנדוש בעולם "מה השעה?"

 

מצחיק...

 

אבל טפו טפו....

המון אהבה יש בייננו

המון כבוד והבנה.

 

 

ושלא יגמר לעולם!

 

אתמול חגגנו ביחד עם גיסתי הבכורה ובעלה

הם חוגגים בקרוב את יום הנישואין ה-27

הקדמנו את החגיגה ונסענו יחד לחמת גדר

רחצנו במי המעיינות החמים,

פגשנו תוכים ותנינים בקיצור היה מאוד רגוע ונעים!

ללוש אני אוהבת אותך מאוד.

DAF

 


כמובן שצילמנו...הפעם ללי צילם יותר... אני נחתי

אבל יש לי עוד המון תמונות לשתף מאגמון החולה

אז לבנתיים יש עוד פוסט מהאגמון

ולפחות יהיו עוד שתי רשומות מהאגמון...

 

אז..

א': להקת השקנאים        

ב': להקת עגורים

ג': עוד עופות ועגורים

 

אמנם נגמרו החגים...אך בפתח יש עוד חגיגות

אמא ב"ה בבית ואני מאחלת לה רפואה שלמה!

 

 

 

ובסופשבוע הזה אנו חוגגים

לטיטקה הקטנה ימולדת 5 (הבת של גיסי)

אז מאחלת לה המון מזל"טים ושהיפיפייה הקטנה

תזכה לחיים מלאים בבריאות ואהבה למידה וחלומות...

והמון חוויות והנאות!

 

נכתב על ידי , 23/10/2008 23:01  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-30/10/2008 18:03
 



חג שמח


 

 

באתי לאחל

חג שמח

ושיהיה רק טוב

אין כמו שמחת תורה

ומבחינתי השמחה היא... 

שאמא תשוב בקרוב הבייתה...

אבל זה יהיה רק מחר...

העיקר שהחליפו סידרו תיקנו

ומעתה מקווים שהמצב

רק יהיה יותר טוב אמן

 

 

בשבת הייתי חייבת... אבל ממש חייבת לצאת לטייל

למקום שאני מרגישה טוב. למקום בו אני מתחברת נהדר עם הטבע

אני חושבת שזו הפעם השלישית שאנו נוסעים לאגמון החולה

ולהודות הנוף של המקום מרגיע אותי וכמובן שצילמתי המון

 

יש לי המון לספר, אבל מעדיפה רק אחרי שאמא תשוב

ואז יהיה לי קל יותר...

לבנתיים יש לי המוני תמונות לשתף

אז אני שולחת אתכם לאלבום התמונות שלי

"גן עדן זה כאן"

 

 

א. להקת שקנאים

 

ב. להקת עגורים באגמון

נכתב על ידי , 20/10/2008 17:56  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-22/10/2008 12:45
 



אמיתי לגמרי


 

 

LIGER

 

 

 

ראיתי את התכנית ...איזה גודל...מדהים.

נכתב על ידי , 14/10/2008 04:45  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-19/10/2008 22:56
 



יהיה בסדר... חייב להיות!


 

ביום שישי בערב החלטנו לחגוג

יצאנו ללי אני והגיטריסט הקטן שלי

(בוב ספוג קטן עליו, והוא באמת מוכשר בגיטרה)

יצאנו למסעדה טובה, והיה מאוד נחמד, רק שהמטאלסיט שלי בכורי

העדיף לנסוע להופעה של "בצפר" בת"א, עם חבר, הם נסעו, נהנו

ובשעה 4 בערך לפנות בוקר אני שומעת את סימן הודעת ה- SMS

מהנייד של ללי, "אין לנו סידור לחזור אם אתם מטיילים בבוקר אולי תטיילו לאיזור ת"א מחר"...

ואתם חושבים שאחרי שקראתי את ההודעה יש מצב שאשוב ואירדם....

ללי קם התלבש ונסע להביא את הילד וחברו הביתה.

אז ככה שבערך ב-6 הם שבו הביתה, נכנסנו למיטה לישון שוב, ככה שבשבת

העברנו את שארית היום במנוחה, אבל על הליכה לא ויתרתי, אז בצהריים הלכתי לים

איזה ים יפיפה יש בעונה הזו, מלא דגיגים קטנים וים צלול ויפה.

יום ראשון לעבודה, עדיין ימים לחוצים, עבדתי ולא התקשרתי בבוקר לאמא כהרגלי

בערך ב-16:30 אבא מתקשר אליי ושואל למה את לא מתקשרת?

לא היה לי זמן אבא למה מה קרה? אל תדאגי אבל אני ואמא שוב בבי"ח,

מר קרה? ... אמא שוב לא הרגישה טוב והרופאה שלחה אותה למיון.

אשפזו שוב את אמא, הקוצב לא עובד, היא חשה כבר כמה ימים שמשהו לא בסדר

אבל לא רצתה לומר לנו כדיי לא להדאיג. ועכשיו אני מודאגת...מתפללת לטוב.

כרגע היא מרגישה בסדר, מקווה שבבי"ח יסדרו במהרה את מצבה.

 

וכפי שאמא אומרת תמיד "יהיה בסדר"...אז חייב להיות!

 

 

לבנתיים אין לי ממש חשק לשוטט בבלוגיה אז סילחו לי

אני מאחלת לכולם חג שמח, מחר יום עמוס בבוקר אני אסע אלייה

ובערב אנחנו מארחים, ומקווה ש"יהיה בסדר"  הריי חייב להיות!...

 


חג שמח

DAF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/10/2008 22:33  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-14/10/2008 14:25
 



כפרה שלי


 

 

כפרה

 

אני זוכרת היטב בילדותי את יום כיפור, ביום הזה אהבתי ללכת לבי"כ

בדרך היה עולה באפי ריחם של פירות הגויאבות מהעצים שבגינות בדרך לביה"כ

ולא שאהבתי כל-כך גויאבות אבל דווקא ביום הזה ריחם עורר בי תאבון.

בביה"כ הייתי מתיישבת  ליד איזו אישה מבוגרת ומבקשת ממנה להראות לי היכן קוראים

אח"כ בערב לצעוד עם כולם אחרי תקיעת השופר הבייתה ללגום כוס תה ופרוסת עוגת דבש.

 

כנראה שכן חגגתי מדיי בסעודות ראש השנה  ועליתי במקצת

טוב שיש כיפור... נוריד את ה-800 גר' שעליתי בעקבות החג

 

מחר יש לללי "כפרה" מותק שלי יומולדת זה יהיה יומולדת דיאטטי במיוחד

לא נורא בערב תהיה הארוחה המסיימת את הצום גם מסיבת יום ההולדת הצנועה של ללי

ואח"כ כבר נחגוג ביום אחר...

אוהבת אותך מאוד מפרגנת לך על אהבתך הרבה שאתה יודע להעניק ולתת לילדייך ולמשפחתך

ובעיקר אני שמחה ומאושרת על אהבתך ותשוקתך שאתה יודע להעניק לי בפרט.

רבה מאוד אהבתי אלייך ומקווה שלעולם לא תדעך אהבתנו!

 



 

 

מאחלת לכולם

גמר חתימה טובה

ולמדינה הזו שלא יהיו בה עוד מלחמות ...

אמן.

DAF

 

 

נכתב על ידי , 8/10/2008 12:51  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-13/10/2008 19:28
 



ח חג חגי חגים טעימימממם...


 

יום חמישי שעבר אמא השתחררה מבי"ח  ביום שישי חגגה ימולדת 73 בבית

עם "תכשיט" חדש בחזה, אני מתפללת שהקוצב יחזק אותה לעוד שנים רבות

שתזכה לראות את נכדיה כולם עולים למצוות ומי יודע הלאה...אפילו נישאים.

אני יודעת שלאמא יש אהבה גדולה למשפחה לנכדים ולחיים והיא אוהבת לטייל ליהנות

ואני מקווה שהיא תזכה לעוד הרבה חוויות נעימות בחיים.

אני פשוט לא יכולה לחשוב אחרת....

 

ביום חמישי נסענו רק אני וללי שלי לסופשבוע  שנקבע מראש

אחרי שראיתי שאמא מאוששת ומרגישה הרבה יותר טוב ושהיא עשויה להשתחרר

אז כמובן שגם לא ביטלתי את הסופ"ש הזה שהייתי זקוקה לו מאוד נפשית

נסענו לכפר הנופש רמות שנמצא כמובן ביישוב רמות שברמת הגולן...

מקום מקסים, עם נוף מקסים,  ארוחות טעימות, שלווה מדהימה, ובכלל אחלה מקום.

(חוץ מהצרצר החליט להתיישב לנו על גג המרפסת של הצימר וזימר לו)

שכשכנו בז'קוזי, היה רומנטי להפליא, וזו הייתה מנוחה לגוף ולנפש.

 

את החג הנעים והטעים העברנו אצל חמותי שעמלה וטרחה להכין ארוחת חג לתפארת

גם בערב חג , גם בצהריי החג, וגם ביום רביעי על האש.

אמי ואבי ערכו את החג עימנו והיה נעים מאוד!

 

ו....עכשיו צריך לחזור ולשמור...עוד לא יודעת בכמה עלה לי החגיגות הללו...

אבל מה שעולה גם יורד.... אז זה בסדר...

 

 

אני שולחת אתכם לקרוא רעיון "סדר התקיעות" אצל ביילע שהתחברתי לרעיון ואהבתי מאוד.

ובכלל אוהבת לשמוע את תקיעת השופר...

ביום כיפור אני מקשיבה לו לרב מחוץ לביה"כ מביטה לשמיים ונושאת תפילה קטנה

אישית... ומקווה שגם היא נישאת בין שאר התפילות הנישאות באותו הרגע לרקיע

ומצטרפת ומאחלת מכל ליבי גמר חתימה טובה.

שבחיים לא נשבר ולא נאבד תקווה ושנשאף לעתיד טוב יותר!

אפילו שזה לא תמיד קל!

 



וכמובן שנה טובה. ורוויה במים.  (הכינרת זקוקה למים).

וסליחה ששכשכתי בז'קוזי בד"כ עושה רק דוש... אז חטאתי רק קצת!

DAF

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/10/2008 22:39  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-8/10/2008 13:02
 





Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)