לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

העיקר שתהיה טובה ושלמה


 

 



 

 

נכתב על ידי , 31/12/2008 21:07  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-6/1/2009 22:15
 



אחרת...


הנושא החם בחירות? בחירות? אתם בטוחים?

 

הנושא החם צריך להיות על מה שקורה שם באיזור הקרוב לרצועה...וברצועה

 

השאלה שצריכה להשאל היא למה ערביי ישראל לא יצאו להפגנות שקטות

ולבקש מהחמאס  להפסיק להוציא את מרצם כספם על שנאה ונשק

ולא על טיפול בעם פגוע ולתת תחושה של יחס חם, מזון, חינוך...

לתת תחושה של מנהיגות צודקת לעם ולא למנהיגות של צבירת כח

לשנאה ומלחמה....

 

הם תוקעים נשק בידם של ילדים בני שלוש ושוגרים בפיהם

מילות שנאה וכעס, יוצאים בהפגנות ענק המציגות את גלעד שליט מתחנן על חייו

ולועגים לממשל הציוני שלא עושה דבר....

 

מה באמת חשבו שנשב ונספוג לעד?

 

ומה עכשיו? נקבל על הראש גם מערביי ישראל

הלא הם יודעים שאפשר גם אחרת...אז בבקשה תעבירו מסר אחר!

 

ואולי עכשיו זה כבר מאוחר...

 

מה אתם חושבים?

שלא כואב לראות את כל הדם והזעם בצד השני

מה אתם חושבים?

שאני חשה שמחה כשמשהו נהרג שבן איבד אח או אב

מה אתם חושבים

שאני אצא בתרועות שמחה כשהצד השני נפגע

 

לא!

כואב לי לראות טפשות, מלחמה היא טיפשות

הריי יצרנו כעת עוד דור של שונאים כי פגענו באבות ובנים

וסביר שגם באזרחים.

הרי הם משתמשים בשיטה של חיזבאלה,  להתחבא מאחורי אזרחים

וזה הוגן?

 

והאם הייתה לנו ברירה אחרת?

 

אני בספק... לא הותירו הרבה ברירות....

 

אני לא מבינה גדולה בפוליטיקה ולא במערכות מלחמה

 

אני רק יודעת שכאב נזרע עכשיו בכל לב אנושי

שמחה על כאב נזרע בלב מרושע

 

צער וחמלה יש לי על ישובי הדרום ששנים סופגים קסאמים

(ילד יהודי שומע נערים מדברים בנייהם ערבית ונבהל)

צער וחמלה יש לי על ילדים ואזרחים פלסטינאים שחיים בצורה כזו

(ילד פלסטינאי רואה נערים במדיי צה"ל  ונבהל)

 

וכעת אין לי ספק שפחד ושנאה נזרע בלבם.

 

כעס יש לי על אילו שלא הבינו שזו לא הדרך ושלא הותירו הרבה ברירות

חשש רב יש לי מהתוצאות שמביאה תחושת השנאה והכעס גם מערביי ישראל

 

הייתי רוצה שהם יעבירו מסר אחר...

כפי שאנו עושים זאת שנים, ביפו, חיפה ועכו....

אילו הרוצים להביע הזדהות עם העם הפלסטיני

אני בעד ...

תחת הכותרת שאפשר גם אחרת!


תמימות מצידי?

מעדיפה להיות תמימה!

נכתב על ידי , 28/12/2008 07:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדה ב-30/12/2008 19:14
 



אני בחופש


 

 

איזה כייף...

כבר היינו בקניון אני גיסתי והילדים. הילדים היו בסרט

ואנחנו שתינו קפה בניחותא בארומה.... איזה כייף....

 

ומה קורה בישובי הדרום בחופשת החג?

 

 

היה פה נס גדול?

קרוב ל-30 רקטות נורו הבוקר לעבר הנגב המערבי. (קישור)

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/12/2008 14:59  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-27/12/2008 15:00
 



חג שמח


 

 

השבוע בקושי בקרתי בבלוגיה וזאת בשל העומס בעבודה

ואמא שלי שחלתה לי בברונכית קשה ביום רביעי בלילה

חשה בקשיי נשימה קשים במיוחד והובהלה לבי"ח בליתה

את סופ"ש שם עם אנטיביוטיקה ישירה לוריד. 

אתמול אמא שוחררה הביתה התכנסנו אצל הוריי להדלקת נר ראשון של חנוכה

אכלנו לביבות וסופגניות וברכנו על ניסים ונפלאות....

ואני בליבי נושאת עוד תפילה על אמא שתהיה לי בריאה! 

 

ולכם שיהיה חג אורים שמח...וטעים!

 



 

נכתב על ידי , 22/12/2008 20:00  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-24/12/2008 16:20
 



מה כמה?


 


 

שבע דברים שלא ידעתם עליי ואולי כן... אולי...

 

1.          כשהייתי ילדה בכיתה ה' הייתי שומעת מאחי שהיה אז כבר בחט"ב על הברזות אז החלטתי שגם אני רוצה,

אז במקום ללכת לבי"ס הייתי נעצרת מתחת לעץ תותים שחורים או לבנים והייתי זוללת תותים חולמת

ושרה לעצמי שירים עד שהגיעה השעה לשוב הבייתה... כשגדלתי ההברזות היו כבר מתוחכמות יותר...

לילדים שלי מעולם לא סיפרתי. וחסר להם שאשמע שהם מבריזים!!!

 

2.          מאז ילדותי אני אוהבת לצייר, תמיד חלמתי שיהיה לי כן ציור גדול ושפע מכחולים וצבעים.

אני רושמת בעיפרון לעיתים רחוקות אבל אין לי כן ציור ואין לי זמן לצייר....אני אומנם עוסקת בגרפיקה

אבל זה ממש לא אותו הדבר. יום יבוא ואצייר אני בטוחה!.

 

3.          אני לוקחת לפעמים את העבודה לחלומותיי לא פעם אני ממשיכה את עבודתי בחלום ,

ואז קמה עייפה שבעתיים ואני שונאת את זה! אני לוקחת על עצמי המון אחריות ולא פעם

אני מרגישה שזה מזיק לבריאותי, אני עוסקת בתחום כבר יותר מ 10 שנים, ולעתים בא לי ממש לצאת לפנסיה...

או סתם לחופשה מאוד מאוד ארוכה!

 

4.          עוד לא נסעתי לחו"ל...מעולם...וכן אני מחכה לזה בכיליון עיניים ... בעתיד הלא רחוק מיידי

אני בטוחה שאסע...לאן? אולי צרפת ואולי ארה"ב ואולי ואולי....יעדים יש בשפע וכשזה יהיה אקטואלי אחשוב!

 

5.          יש לי כתם לידה בצורת לחמניה קטנה בירך שמאל, בצבא הורידו לי על זה פרופיל, (השד יודע למה...)

אמא אומרת שכשהייתי קטנה, לא היה בעיה למצוא אותי בים כי הכתם בירך בלט...

לילדים שלי אין כתמי לידה בולטים אבל לאחייני הקטן שנולד באותו היום כמוני יש כתם לידה בכתף.

 

6.          אני פחדנית לא קטנה... ואני מודה בזה, אני פוחדת מאוד מרופא שניים...  יש לי רישיון (ואנלא נוהגת).

אני פוחדת לשחות במים עמוקים מידיי ומעדיפה לחוש את הקרקע תחת רגליי אבל אנלא חוששת להודות בזה

 ומעדיפה להיות פחדנית וחיה!.  אך אם כל זאת שאני פחדנית אני מאוד רוצה לעשות צניחה חופשית.

 

7.           אני מאוד רוצה בת, אבל נדמה לי שאחכה שתהיה לי נכדה....או שלא...נראה...אולי.

 

 

 

  (תקנו אותי כתבתי קן ציור  במקום כן ציור - אז תיקנתי) 


 

תפילה

 

ה' עשה אותי כלי לשלוותך

במקום שבו מקננת שנאה

תן לי לזרוע אהבה,

במקום שבו עלבון - סליחה,

במקום שבו ספק - אמונה

במקום שבו חושך - אור,

במקום שבו עצב - שמחה,

במקום שבו ייאוש - תקווה

 

אדון עולם, עשה שלא אתהווה כל כך

להיות מנוחם, אלא מנחם

להיות מובן, אלא מבין

להיות אהוב, אלא אוהב

כי בעת, שאנו נותנים, אנו מקבלים

כשאנו סולחים, יסלחו לנו

 

אנא, תן לנו שלושה דברים:

1.      אומץ לב לשנות דברים שביכולתנו

2.     שלווה להשלים עם הדברים, שאין ביכולתנו לשנותם

3.     בינה להבדיל בין אלה לאלה ולחדשם.

 


 

אני עדיין הולכת כל יום ראשון לקבוצה לא מעדכנת כמה הורדתי כי אני תקועה כבר המון זמן....הורדתי 18 קילו

ומתה להוריד עוד 10 וזה כבר ממש לא קל....  לא מוותרת לחלום!

 

דפנה העבירה אליי...

אני מעבירה למי שרוצה...

זה פשוט נחמד

 

DAF

נכתב על ידי , 16/12/2008 00:04  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-23/12/2008 18:34
 



יה ירח


 

 



נכתב על ידי , 12/12/2008 18:57  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-15/12/2008 22:53
 



מזל טוב לקשתים שלי


 

 

בסופשבוע שעבר חגגנו עם כל המשפוחה בבית לבנים יומולדת

הצעיר חגג 12, והגדול חגג 16 .

ילדים בוגרים כבר יש לי, הצעיר לומד בקפידה גיטרה ומאוד אוהב.

ביום שישי הוא ערך לנו הופעה עם החבר שלו הום ניגנו לנו את  HOTEL CALIFORNIA

 

ובכורי מלא בכישרונות, ומקווה שידע לנצל את הפוטנציאל הטמון בו

בדרכים נבונות.  הפעילויות בהן הוא משתתף, מבורכות באתגרים המתאימים לו.

אני מאחלת לשניהם שיתמידו בדברים שהם אוהבים לעשות וכן גם ישקעו בלימודים

וינצלו כל רגע בחיים להשגת מטרות במקביל להנאה, אני בטוחה שאחד משלים את השני

ואין לי ספק שהמון הנאה טמונה בהצלחה שבהשגת המטרה!

 

וביינתיים מקווה שתהנו ללי הראה לבן צעיר את Gary Moore

כאיש שעושה אהבה עם הגיטרה שלו! לא?  תהנו!

 

 

 

 

 

שבת טובה ונעימה!

 

תאריך המזל : 31.11 ועד ל-23.12

סמל המזל: אש

אופי המזל : משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.

סמל המזל : חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם .

תכונות חיוביות של המזל:
בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי,

בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

תכונות פחות חיוביות של המזל:

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, לא אוהבים להתחייב.

 

מזל טוב ילדיי

DAF

נכתב על ידי , 5/12/2008 18:16  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-15/12/2008 11:18
 





Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)