לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

פייס


אמרו לי שלא רואים עדכון...האמנם?????

 

 

האמת לא באות לי המילים לידי כתב....הכל עצור בפנים

משהי אמרה לי לא מזמן...תנשמי...ואז באמת שמתי לב שנשימתי עצורה

 

 

מוזר...אך כמה שבפייסבוק באים הדברים לידיי ביטוי בתמונות

זה עדיין לא זה.... יש שם דברים שפשוט אי אפשר להוציא החוצה במילים

 

ואז יש מילה ו... (שלוש נקודות) ועוד מילה ו.... בעקרון קל לחבר את המילים למשפט

אך המשפטים שם לא תמיד מוצאים חן בעיניי...בכל אופן לא מה שאני רואה

 

שוב אל תחפשו הבנה במילים...נראה לי שאני אפילו מבלבלת את עצמי

אפילו שאני יודעת בדיוק למה אני מתכוונת!!!

נכתב על ידי , 28/4/2012 00:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-28/4/2012 20:47
 



נעלם


 

 

 

איפה הבלוג האופטימי שהיה כאן?

נכתב על ידי , 21/4/2012 09:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-30/4/2012 16:01
 



שפתיים


....

לא מזמן משיהי אמרה לי על משהי שיש לה שפתיים דקות והיא ניראת לה אישה רעה....

 

פתאום הסתכלתי טוב וראיתי שמי שאמרה לי את זה...

שפתייה נהיו דקיקות....ורעות!!!

נכתב על ידי , 19/4/2012 23:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-28/4/2012 13:28
 



זמן מוזר...אך זמן קיים


כמה מוזר זה לא להתקשר כל יום לאמא...וככה ביום אחד זה קרה

_____________________________________________________________________________________


12.2 ערב....

יושבים ורואים האח הגדול.... בא לללי ולבן צעיר גלידה, אני ניגשת למקרר, פתאום טלפון

אחי.... לאבא הייתה תאונה.... מה? ... איפה אמא....לא יודע....היא לא עונה לי....

היא בטח לא הייתה איתו....הוא משחק ברידג'...היא בבית....בטח הלחיצו אותה.....למה היא לא עונה....

אנחנו נוסעים לבי"ח...


עובדת סוציאלית..... אבא בסדר עדין בחדר טרואמה במיון.... אמא בחדר ניתוח.... הרופא מגיע.... זה לא נראה טוב.....התקווה קלושה.......עניי אדומות מבכי...... מפסיקה


אחי מגיע אחרי..... למה זה קרה.... למה.... די לדמעות. (אך עדיין אדומות וכואבות) ....החלפתי תפקיד..... ממנוחמת למנחמת.....


ניגשת לאבא במיון. דם יבש על מיצחו, מתחת לעין סימן כחול.... הרגל כואבת.... עטוף בסדין... "שיצילו את אמא"....

הוא שמע את הנפילה...את עוצמת החבטה על הריצפה.... הוא ראה אותה... היא לא מגיבה לקולו לקריאתו...

הוא ראה אותה מחליפה גוונים...הוא ידע.... הוא הבין...אך סרב לאמת....לסרט הרע הזה שנקלע אליו...


אני הקשבתי הבנתי...הכל ברור...איך ערב נעים אצל חברה, כוס קפה, בלינצ'ס.... שיחה נעימה.... תיאום למפגש הבא....ללכת לסרט..."אשת הברזל".

הם חוזרים הבייתה זה לצד זה... כבר לא רעבים...19:00. הוא באמת צריך עוד שעה לצאת לברידג'.



(זוכרים ... פעם סיפרתי שכמעט נדרסתי במעבר חציה)...



ככה בדיוק זה קרה להורי...הם חצו מעבר חציה כשרכב מימין עוצר ומסמן להם לעבור

והשני בכלל לא מסתכל.... אלא רק דואג להשתלב בכיכר...ואז... נכנס בהם....ומרים אותם על מכסה המנוע ...

ופתאום ....הפתעה... שם לב על שיש משהו על הרכב שלו ... לוחץ על הברקס ו....

אבא נופל קרוב לרכב...אמא עפה.... נופלת על הגב... הראש...

 

אחרי ניתוח אבוד מראש... 20 שעות וקצת... זהו.... אין לי אמא.

 

(עיינתי כאן...כמה סיפרתי עליה... המון... כמה סיפרתי ....הצגות, חגים, חוויות, היסטוריה משפחתית... המון

המלאך שלי....חברה...אמא....)

 

הרופא... אין סיכוי ...לא היה סיכוי מלחתחילה....מכאן היא לא תצא

 

שיחת טלפון לבת דודתי... קשה לי לדבר עם דודי... אחיה... ספרי לו בעדינות...תבואו בבוקר, אין טעם הלילה...

 

נישקתי אותה בידיים, הפנים היו נראות פגיעות כלכך אחרי הניתוח שמיותר אפילו לתאר

כל מה שלחשתי לה זה אמא...את יפה....את יפה!!!!!!!!!!!! זה בסדר לכי לסבא וסבתא....אנחנו נדאג אחד לשני...אני אבא ואחי

הבטתי על צווארה, וראיתי את הוריד, פועם, לפי קצב הלב החזק שלה.... הלב שלא אכזיב.... לא הפעם!


אני שחררתי אותה, אמרתי לה להצטרף להוריה....אחרי פגיעה שכזו אין טעם שתשאר.... לא ככה...היא אמרה לי פעם שהיא לא רוצה .... לא ככה


שחרר אותה גם אתה...אח קטן ואהוב שלה...8 שנים מפרדים בניהם....אך אחות טובה ומקשיבה...אחות, חברה!

 

הוא ניגש...בוחן אותה מכף רגל עד ראש....ראש....זו לא היא... הגוף יפה כלכך נקי ללא כל סימן או פגע....לחש לה...ללכת

 

אחרי כמה שעות אמרו לנו להגיע...להיפרד

 

נישקתי אותה שוב...הפעם בבטן....תודה אמא שהבאת אותי לעולם...תודה שהיית...שהרכבת אותי להיות אדם שהינני, תודה שאהבת...

 

 ______________________________________________________________________________________________________________


באנו לשחרר את אבא....עד הצהריים הוא שוחרר


טלפונים , חברים, משפחה..... איך מספרים ....שוב שוב ושוב


לא להאמין....אף אחד לא מאמין.....

_____________________________________________________________________________________________________________


הלוויה - כלכך הרבה אנשים... המון.... גם כאלה שלא הכירו אישית....שהזדעזעו

שיזדעזעו... שהאדמה תרעד.... שאולי מחר מי שינהג יסתכל ויזהר.... אולי...אמן

 

זיהוי... ניגשתי נישקתי שוב... הפעם את המצח הקר...היא כבר לא כאן...

 

זה בסדר...מוזר...אפילו לא דימעה

 


הספד שלי... (לא עכשיו)

_____________________________________________________________________________________________________________


ארבעה ימים לפני החודש אבא מתקשר, אני בבי"ח התנפחה לי הרגל....


קריש דם סתם את המעבר התקין ברגל...עוד כמה ימים גילוי מצבה....


אחרי יומיים, של זריקות וטיפולים בבי"ח .... שוב...אבא משתחרר..


___________________________________________________________________________________________________________________


חודש עבר וכבר גילוי מצבה..


ההספד של אחי.......


"לב גדול וחזק" אמר הבן, כך היה כתוב בעיתון.

   

מה זה לב גדול?


לב של אמא שאוהבת את ילדיה.

ולב של אישה שאוהבת את בעלה.


לב שאוהב את הנכדים,
את האח, המשפחה.

אהבה לספר, לקריאה (וכמה שהיא קראה).

 

לב שאוהב לבשל, לאכול, לטייל, לאסוף,

להנציח את החברים הקרובים, הרחוקים.


לב שאוהב לתת, לקבל, להעניק.

בקיצור לב של אישה, לב של אמא  (שלי).

  

מה זה לב חזק?


לב שעבד עד הרגע האחרון, למרות
שהיה צריך להישבר ראשון.

בגלל סתם אי זהירות של גורם אחר.


משפחה, חברים, סעו בזהירות, לכו בזהירות.

תנו עוד מבט, תחשבו על האחר.

כי לכולנו יש משפחה, חברים ו...
לב! ♥

 ____________________________________________________________________

ערב חג אצל חמותי הטובה.... אבא יושב ולצידו עוד צלחת מיותרת....במקרה.... ואולי בעצם לא....

 

נכתב על ידי , 7/4/2012 23:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-30/4/2012 16:00
 



פסח כשר






לא כלכך שמח לי הפסח הזה....
חירות מסויימת גם לא לרוחי....
יש דברים שאיני יכולה לשנותם
אך צריכה להתמודד....

אתמודד! נתמודד....
וכמו שאמא הייתה אומרת
יהיה בסדר!

שיהיה לכולם חג אביב פורח, ונעים בחיק משפחותיכם
ולי בחיק משפחתי הקטנה, החסרה, הלא מושלמת אך האהובה!!!!

חיבוק של הסוררת


DAF
נכתב על ידי , 6/4/2012 16:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-7/4/2012 23:24
 





Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)