לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

פעם בחיים


....

מנסה להתחבר שוב לעצמי....לא קל לי לשמור

אבל עליי בפעם  אחרת...


 

ישבתי עכשיו וראיתי את שתי התוכניות של הסדרה "פעם בחיים"

הסדרה הדוקומנטרית פעם בחיים יוצאת לעונה רביעית, עונה שתתרחש רובה בירושלים. הסדרה תתארח אצל שלוש הדתות, ותעסוק באמונה, בא-לוהים, ובאנשים.
הסדרה מנתקת מובילי תרבות ישראלים מחייהם הפרטיים, ומעבירה אותם לחיות חיים של אנשים אחרים, שונים מכל מה שהכירו.
ניתוק מוחלט הוא שם המשחק, מהמוכר, מהידוע, ואימוץ חיים אחרים, מנהגים שונים, תפיסות חדשות.
נקודת המוצא המנוגדת של הטאלנטים והמארחים שלהם מייצרת תמונה סטיריאוטיפית קלאסית של עימות תרבותי בסיסי.
8 ימים, 24 שעות ביממה, האורחים גרים וישנים בבית המשפחה, ללא קשר עם העולם הטבעי שלהם.
הם נטמעים בעולם החדש, חיים את אורח החיים שלו ומביאים לתוכו את מי שהם. ההתקרבות בין הצדדים בלתי נמנעת. החיים המשותפים, ההזדהות והחוויות המשותפות יוצרים קשר אנושי מיוחד במינו שגובר על כל מחלוקת תרבותית,
ומוכיח בכל פעם מחדש שכאשר ניתן לאנשים שונים להכיר היטב אחד את השני, קל להם הרבה יותר להבין אחד את השני ולהכיר בעוצמת המטבע הלשוני: 'איש באמונתו יחיה'.
 
השנה מתכנסת "פעם בחיים 4" אל מרכז העולם, לעיר שבמשך אלפי שנים לוחשים לה בני כל הדתות סודות, והיא שומרת אותם בין חומותיה.
ממש מתחת לאף שלנו, בעיר החשובה בעולם, חיים כל כך הרבה אנשים שאנחנו לא מכירים. כל כך הרבה תרבויות, אמונות,
דעות קדומות, ועיר אחת שלמדה להכיל את כולם.
הכור הגרעיני של האמונה האנושית, עיני שלוש הדתות הגדולות נשואות אליה, והיא, הפכה לחבית חומר נפץ שמאיימת להתפוצץ בכל רגע.
עשרה מהבולטים בחיי התרבות בארץ יצאו למסע אמיץ של אמונה והקרבה, יחד עם האנשים שבידם ניתנו המפתחות לשערי ירושלים,
כדי לחיות מקרוב את העיר שבלב העולם, וגם ללמוד כמה דברים על עצמם.

בפעם הראשונה יתרחשו סיפורי העונה במקום אחד ובזמן אחד. סוכות 2008, בחג בו כל בני ישראל עולים אל עיר הקודש,
אל בית המקדש כדי לחגוג את חגה של תורת ישראל, יעלו כולם לעיר וינסו להבין את מקורותיהם של אמונות העולם כולו, ולהכיר את החיים בעיר המיוחדת הזו.

עורכים ומפיקים אחראים: לי ירדני בוכריס, אבירס בוכריס
עורכת אחראית: כרמית אייל
עורך ראשי: נעם וייסמן
מפיק ראשי: ענב שנהר

מתוך האתר  של "פעם בחיים" (קישור)
 
הרעיון מסקרן, הבחירה של האנשים והבאתם לסביבה השונה מאורך חייהם הרגיל מסקרן
ובעצם כולם בני אדם עם דעות, סטיות, אהבות ואמונות שונות.
ההסתגלות וקבלת האחר עומדת כאן במבחן התוצאה.
 
ממליצה !
 

 

אתמול טיילנו בעכו העתיקה, והיינו במקומות שעוד לא ביקרתי בהם בעכו, כמו אולמות האבירים

ונכנסנו למוזיאון עוקשי, היה ממש נחמד.

 

תמונות כמובן יועלו בעוד כמה ימים בבלוגי הצילום שלי

DAF

 

 

 
נכתב על ידי , 24/5/2009 23:56  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-30/5/2009 22:11
 



...אחרי החגים


 

משומה תקופה ארוכה לא כתבתי

עברו החגים ואפשר לומר שחגגתי יתר על המידה

לצערי עליתי במשקל לא יכולה לומר שאני מצטערת שאכלתי

אני אוהבת לאכול... יש לי בעיה עם ה"תאים" הכל טעים לי!

נהניתי ! עלו להם יותר מחמישה קילו... ואני עוד רוצה לרדת

לגובהי אני צריכה להוריד עוד לפחות 15 קילו ולהיות סבירה

ולא רזונת ...נכנס בי קצת דיכי...שיניתי קבוצה תמיכה לרענן לי

את האווירה מקווה שזה ידרבן אותי לחזור למוטב!

עוד מעט בר-מצווה לבנצעיר ואני רוצה להיות חתיכה!

 

בעבודה "חמסה" אני עמוסה...

שלשום הייתה תכנית על בוגדים...ראיתי את התוכנית

הרושם שקיבלתי זה שגברים עושים זאת בשביל האגו

נשים עושות זאת בשביל האדרנלין

מעטים שעושים זאת למען האהבה....

החיפוש אחר ריגוש.

 

כנראה שלאחר שנישאים ומתרגלים אחד לשני

הקסם נעלם ומחפשים קסם חדש..

 

הייתי אתמול בחתונה..(דרך אגב...אחלה אוכל)

אני תמיד מתרגשת לראות את הכלה בלבן, את טקס החופה

הריקוד הראשון, האהבה הטהורה בין בני הזוג

בברכה כתבתי להם עצה לחיים

לא לשכוח לפרגן ולומר מילות חיבה יום יום

 

לא לקחת את בן הזוג כמובן מאיליו...

כפי שאת אוהבת שלוחשים לך מילות אהבה

אז גם הוא אוהב...באותה המידה!

אפילו אחרי 20 שנה...ויותר!

 



נכתב על ידי , 13/5/2009 23:09  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-24/5/2009 23:54
 



מה עשינו איפה היינו


 

 

ובכן...

 

בערב יום העצמאות יצאנו קצת לחוש את אוירת החג ראינו זיקוקין ...וחזרנו לבית גיסתי

שם ישבנו במרפסת ואכלנו...על האש כמובן... התפוצצנו והלכנו לישון

בבוקר השכמנו קום והלכנו לבסיס חיל הים שם אסור לצלם אבל היה בהחלט מרשים

החיילים בלבן נראים יפים כלכך עשינו סיבוב מודרך בנמל חיפה באוטובוס וחזרנו למרפסת ל...על האש...

הבשר יצא מהאזניים....היום נאכל פיצה!

 

ואח"כ נחזור לדיאטה!!!!

 

 

 

פתחתי בלוג צילומים בתפוז העמיתים לצילום נמצאים בעיקר שם...

אנלא סוגרת את "גן עדן זה כאן"...

כי כאן זה הבית.

 

 



 

 

מוזמנים גם אליי לתפוז (קישור)

 

שבת טובה לכולם

נכתב על ידי , 1/5/2009 09:15  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-13/5/2009 22:04
 





Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)