לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

נחמד לקבל גם תודה!


 

 

זהו רשמית כל ילדי ישראל

החופש הגדול הגיע

וכמובן שזה כולל את ילדיי .

 

היום במסיבת הסיום הקטנה שערכנו עם חלוקת התעודות

לילדים שהביאו כיבוד מכובד (שהספיק גם למורות בחדר מורים)

בורקסים, פיצות, סלטים, שוקו, פרות עונה, כדורי שוקלד, פנקקיים ושתיה קלה

הילדים יצאו מפוצצים...

הועד קנה לכל ילד סט עיטים ומחשבון קטן.

קיבלתי גם אני אות הערכה...ואין יותר נעים מלקבל אמירת תודה

על המעט שתרמתי...והאמת אני נהנת להיות שם בשבילם כשצריך

 

ותמיד נעים לקבל תודה!

 

 

אני מאחלת לכולם חופשה נעימה!

ושהשנה יהיה ששששששקט.....

 

שבת שלום

 

 

נכתב על ידי , 29/6/2007 19:58  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey ב-9/7/2007 11:03
 



התגעגעתי


 

היום כשחזרתי הביתה מהעבודה בדיוק הגיע גם הבן

למנוחת סופ"ש מקורס המש"צים  פגשתי אותו למטה

עוד לפני שעליתי כמובן שנישקתי אותו מגעגועים

הוא סיפר כמה נהנה והיה כייף, אבל התגעגע.

נכנס הבייתה, (ים של כביסות)

מיד מקלחת טובה, ארוחה חמה

והכי התגעגע לשרותים נורמלים

(לשירותים האקולוגיים לא ממש התרגל)

נשכב לראות T.V ומייד נרדם.

המלאך שלי.

 

טוב עכשיו הוא עירני ולחוץ על המחשב

 


ועוד ניסוי להעלות סרטון...

 

 לא הולך...אוף

 

זה שיר מקסים שנעים לי לשמוע.

 

Nights in White Satin

 

http://www.youtube.com/watch?v=uIXUuqOPsLg

 

 

אני אוהבת את השיר הזה גם בספרדית

מקווה שגם אתם.

 

וכמובן גם באנגלית...

 

http://www.youtube.com/watch?v=Mqivp4wymAE

 

אז לילה טוב!

נכתב על ידי , 28/6/2007 23:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-30/6/2007 09:28
 



למה אני לא מצליחה להעלות סרטונים?


 

 

 

מישהו יכול להגיד לי למה אני לא יכולה להעלות סרטונים?

ובכלל לאן נעלמו כל הסרטונים מהפוסטים הקודמים? כמו בפוסט קודם שהיה בסדר!

 

 

זה הסרטון שאני מנסה להעלות למשל.... ואני לא מצליחה

ובעצם אני יודעת איך! ובכל זאת לא מצליחה!

 

מוזר!

 

ניסוי נוסף

 

 

 

 

סתם במעצבן!

 

אוף נסיתי שוב....

 

אחרי עשרות נסיונות ותהיות התייאשתי!

אולי זה רק זמני....

 

שאלתי כאן מקווה שיענו לי ...ואם אתם יודעים משהו תגידו....

 

ודווקא שיר נחמד -  Total Eclipse of the Heart

ששמעתי היום בשעת ההליכה....

והעלה בי זכרונות מתקופת הנעורים

 

חייזר עכשיו בסימינר מש"צים ומאוד "נהנה"

כששאלתי איך? אתה נהנה?

הוא ענה תגדירי נהנה?

מעירים אותנו ב- 4 בבוקר לגיחה

מתזזים אותם קצת...כמו צבא...

הם לומדים להיות מדריכים צעירים

לומדים להתמודד עם תנאי שטח,

אךךךךךךךך הייתי חוזרת כמה וכמה שנים אחורה!!!

ומעריכה כל רגע שכזה!

 

כשיחזור לשבת...הוא ישן!!!!

 

 

נכתב על ידי , 26/6/2007 22:56  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/6/2007 09:53
 



שבוע שני


 

24.6.07

היום נשקלתי הורדתי עוד קילו וחצי וזו ממש תחושה טובה!

באמת אני מרגישה טוב עם עצמי, לקבוצה מגיעות מני נשים

חלקן אפילו לפי דעתי רזות...שרוצות לרדת רק עוד קצת

וחלקן הרבה יותר מלאות ממני, אנחנו נשקלות אחת אחת

אף אחת לא יודעת מה משקלה של השנייה, רק כמה ירדו, או כמה העלו באותו השבוע.

מנהלת בי"ס, רופאה, מורה, זו שלא יכולה לעמוד מול ה"במבה" של הילדים, אם וביתה, וזו שאחרי הלידה וכו'....

כולן באות בכדיי להישקל כי הריי את המשקל העודף הן יכולות להוריד אך ורק בזכות עצמן!.

הקבוצה היא תמיכה, היא משענת, היא תזכורת לא להפסיק!

יש בזה סוג של אחווה לאחר שנשקלים אנו יושבות ומספרות למשל:

- "אני עליתי 300 גרם כי הייתי בחו"ל וקצת חטאתי"

- "אני הייתי עצבנית וחטפתי התקפת בולמוס"

- "אני שומרת אבל נתקעתי לא ויורדת"

- "אני ירדתי 400 גרם וזה בסדר"

- וזו מתחילת הדיאטה הורידה 10 קילו

- וזו חמש

כל חמש קילו שמישהי מורידה היא מביאה כיבוד קל (ודיאטתי)

מאין חגיגה קטנה וזה נחמד.

 

לאחר מכן מנחת הקבוצה נותנת כמה טיפים וחיזוקים

הפעם היא הביאה שקית בגדים חדשים שקנתה ואמרה-

"רק בשביל זה זה שווה...להיכנס לחנות לקנות בגדים במידה הרבה יותר קטנה!"

 

כולנו יודעות כמה אנו רצות להיכנס למכנס ג'ינס החתיכי שבחלון הראווה

ושכזה לא עושים במידה גדולה!

 

ידוע לי שבתחילת הדיאטה יורדים הרבה יותר ואח"כ יש נסיגה

שם בעצם נקודת השבירה של הרבה נשים כשזה נתקע ולא יורדים

וכאן הטעות....אסור להפסיק הגוף מתרגל ואחר כך ממשיכים לרדת

לעת עתה אני באופוריה הזמנית וקצב ירידה טוב!

אבל גם אם חוטאים קצת לפעמים לא נורא .

התמיכה הקבוצתית הזו טובה ומחזקת ושוב חוזרים ושומרים!

ובכלל בכדיי להשמין קילו אחד צריך לאכול 7000 קלוריות וזה כבר בולמוס רציני!

 

אין ספק שהדיאטה הזו היא סוג של גמילה כמו מסם.

אנשים רזים לא תמיד יבינו אבל למזון יש תגובה בדיוק כמו של סם

כעצבניים מחפשים משהו לנשנש

כשעצובים מחפשים משהו שימתיק את המרה

כעובר אלינו יום קשה לא משנה מה ... העיקר שיכנס משהו לפה....

 

אני אמנם חוששת בהחלט מתקופה בה ארד פחות....

אבל זה בסדר גם אם ארד בשבוע  רק חצי קילו אהיה מרוצה

חישבו כמה זה יהיה בערך בתום שנה...!

 

ואני לא לבד

כל יום שאני יוצאת להליכה אני רואה עוד עשרות כמוני

צועדים, רצים, וסך הכל בערב לצעוד מאוד נעים!

 

 


Lali  הציגה תמונה שתלויה אצלה בבית

והפוסט של "חומות"  הזכיר לי תמונה שתלויה אצלי מעל האקוורים....

רק אני לא בטוחה שזה אותו אמן.

 

 

 

איך מסתכלים? מלמעלה? מלמטה? מהצד?.....

 

 

המשך שבוע טוב לכם ונעים!

 

נכתב על ידי , 24/6/2007 22:28  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-27/6/2007 22:35
 



קיץ חם


עשו לי....

פינה חמה בלב

 

בשבוע שעבר היינו במסיבת הסיום של בן-10

כל ילד ניגש לצלילי השיר "לתת" והגיש למחנכת הכיתה פרח ובירך,

גם בני ברך אותה . וזה היה מרגש

שנה הבאה כיתה ו' השנה האחרונה ביסודי.

אני מאחלת לו המון הצלחה....

 

ביום שלישי היינו בטקס סיום הלימודים של בן- 14

הוא סיים את חטיבת הביניים.

הטקס היה יפה ילדיי שכבה  ט'  הציגו, רקדו וברכו.

היה מרגש ומרשים....ואני אמא גאה

כי מנחה הערב היה הבן שלי.

שנה הבאה תיכון. ואני מאחלת לו הצלחה

 

איך שהם גדלים הילדים....

זה אומר שאני....גם?!

 

ביום חמישי יש בערוץ הראשון תכנית "עולם מופלא"

צילומים ממקומות מופלאים שכף רגלו של אדם כמעט ולא נגעה

וטוב שכך!.

אני יושבת ומטיילת דרך המסך למקומות שכף רגלי לעולם תגיע

נפעמת מעולם קסום מכוכב מושלם. (כמעט)

 

לא מצליחה משומה להעלות את הסרטון אז הינה קישור

צפו בסרטון הוא מדהים יש בו קטעים מהתכנית.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=gbSEyo9pnlA 

 

 

ברומניה מתו יותר מ-15 איש מהחום...

(אין להם תרבות מזגנים כלל)

השבת יהיה חם! חם מאוד

לא לשכוח לשתות הרבה מים!

 

וזוהי פינה כבר מוכרת וצוננת שלי...

 

 

 

שבת טובה לכם קרירה!

וצוננת מהמזגן...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2007 17:37  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-24/6/2007 21:11
 



קבוצת תמיכה


 

מוזמנים להצטרף!

 



כל מי שמצטרף/ת מוזמן/ת להעתיק אליו את האיקון

ותחתיו להוסיף את הפוסטים הקשורים לנושא ברשימותיו.

 

 

הרעיון עלה עקבות זה שיש בנות שרוצות לעשות שינוי בחייהן

למען בריאותן ולרדת במשקל.

אני החלטתי שאם אני אצהיר ואתחייב כאן שאני יורדת

אז לא תהיה לי ברירה אלא לעמוד בהבטחה.

מי שרוצה להצטרף מוזמנת.

(כמובן גם מי שרוצה להצטרף).

 

הרעיון בקבוצת תמיכה!

היא לתת עצות

להודיע על ירדה וגם להעלאה במשקל (גם זה קורה)

וכמובן לפרגן ולעודד

 

איך זה יעבוד?

כל מי שרוצה להצטרף

- צריכה לעמוד בתפריט עד 1200 קלוריות ליום

- לשתות עד 2 ליטר מים ביום ואפילו יותר

- לעשות פעילות ספורטיבית לפחות 40 דק' ביום

- פעם בשבוע נשקלים רושמים את הורדה

- ומעלים לפוסט בתוספת , חוויות, עצות. (דוגמת הפוסט הזה)

 

ע"י השיתוף בהצלחה ו או ברגעי משבר

אנו נוכל לתמוך ולעזור!

 

 

אני אצרף קישורים לטבלאות שלכן.

 

כל מי שרוצה להצטרף שתודיע לי ונתחיל!

 

בהצלחה!


 

אני לעת עתה עומדת בהתחייבויות

לא מעשנת, אוכלת רק מה שמותר

בבוקר טוסט דק עם גבינה,

לעבודה לוקחת קערה מלאה בירקות חתוכים לרצועות ומנשנשת לאיטי.

פרי ומעדן דיאט. כשאני חוזרת מהעבודה ארוחה חמה

בכדאי לדעת כמה אני שותה אני נצמדת לבקבוק מים של 750 מל'

ומחסלת 3 בקבוקים עד תום העבודה.

אני צועדת כל יום שעה, בד"כ עם מוסיקה, היום עם חברה.

זהו השבוע השני ואני נשקלת רק ביום ראשון

לכן הטבלה הבאה בתחילת השבוע....

וכמובן מחשיבה את הצעידות והטיולים של שבת כפעילות ספורטיבית

 

בשבת צעדנו בשמורת חוף הבונים חוף מקסים,

ותמונות כמובן "בגן עדן זה כאן".

 

לילה טוב.

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/6/2007 23:25  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-22/6/2007 07:38
 



ישראל...הבית


ורציתי להוסיף קצת מדעתי על...למה

ישראל

 

ההורים שלי וההורים של בעלי הגיעו ארצה כי ברחו משם

כי סבלו שם והגיעו הנה חדורי אמונה שכאן יקימו בית ויפריחו שממה

שכאן צריך להקים משפחה ולגדל ילדים ולחנכם על אהבת המולדת

יש אבות שנלחמו

ויש שאיבדו בנים

יש שנהרגו בפיגועים

ויש שסופגים שנים קטיושות

יש שסופגים קאסמים

ויש שאיבדו גפיים משום שבחרו לגור בשטחים כי האמינו שזה חלק מהמדינה.

יש שיפגינו כי לקחו להם חלקת אדמה ויבכו על אדמה שעיבדו ואיבדו

ויש שיצעדו בכדיי להצהיר שכאן מדינה דמוקרטית ומותר לצעוד "בגאווה"

 

אז אל תגידו לי שאילו קלשאות....

תגידו את זה להם!

 

המדינה הזו היא לא רק בית אבות לתשושי גולה, ולא רק בית קברות  לאילו שנשארו

להגן עליה. בבית הזה צריך לקום דור חדש מלא בגאווה, באהבה ובציונות!

כי אחרת נאבד אותה לאילו שחושבים שהיא שייכת להם.

 

 

זהו הבית!

ובבית צריך לגור

ועל בית צריך להגן

ובית צריך לטפח

ובית צריך לתפעל

אפילו שהוא קטן לא כל-כך מושלם!

 

ואל תגידו לי שאילו קלישאות....בשבילי אילו עובדות!

 

 

 

וזה לפרוייקט של שצ'ה על פינת החמד שלי מהדירה הקטנה שלי....

 

הגוונים והצבעים הצהובים מקנים תחושה של חמימות

והנרות...נרות אהבה נדלקתי על הרעיון בחנות נרות בבית לחם הגלילית

(וזה אחרי הרבה שנים של שחור ולבן).

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2007 22:33  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-21/6/2007 21:37
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)