לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

קנאה


אליי להודות שאת הבלוג הזה התחלתי לכתוב בעקבות בני שהוא בגיל הטיפשעשרה.

גיל בו חושבים שהם יותר חכמים מההורים, גיל בו מגלים את המיניות, גיל בו מחפשים תשובות ומגלים שבעצם אין תשובות לכל השאלות. ואז יש כעס נוראי ותשוקה מוזרה ורצון עז לעשות דברים ששוברים מוסכמות. ומרירות ומתיקות ואהבה ושנאה והראש מבולבל ולא יודעים מה ולמה ונדבקים לסוג של מוזיקה, שאצלו זה רוק. ועושים חורים באוזן ובפנים (לא הרשתי לו בפנים). ואומרים כל הזמן "לא" ואומרים כל הזמן "את לא מבינה" וכותבים בלוג כתחליף ליומן.

 

אבל אני כן מבינה, ואני מודה שאני מקנאה. כי זה גיל נהדר. זה גיל של תמימות חכמה. ואני אהבתי את התקופה הזו מאוד

לכן אני נזכרת בשירים, ביומן, באהבה הראשונה, חבל קצת שאין לי בת, אולי הייתי יכולה לחלוק איתה קצת יותר דברים

אבל הבן שלי נהדר. ואני אוהבת אותו מאד ונותנת לו לזרום וסומכת עליו, אבל אני מודה שאני קצת מקנאה וגם קצת דואגת

משום שאני יודעת שזו לא תקופה קלה כל התשוקות  וההורמונים המתחלפים גורמים לבילבול.

 

"איזו הרגשה מוזרה להיות מאוהבת, אין ראש לשום דבר לא חושבים על כלום.

חוץ מעליך ועליו, גם כשאת לא איתו, את איתו כל הזמן, "הוא איתך"

את לא רוצה לעזוב את ההרגשה הזו, אבל היא מגבילה בדברים אחרים

היא משכרת חושים.

אז את בכלל יוצאת מהעיניינים.

אז מה אפשר לעשות שניתפסים לזה ופשוט מאוהבים."

 

(מהמחברת בגיל 15 בערך)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2006 22:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבית של טל ב-16/9/2006 13:22
 



שוקולד


שוקולד מתוק

שוקולד טעים

שוקולד חום

שוקולד לבן

שוקולד משמין

שוקולד חלב

שוקולד מריר

שוקולד ממרח

קוביית שוקולד

גלידת שוקולד

עוגת שוקולד

איך נמנעים משוקולד?.

שוקולד זה סם!

בא לי שוקולד... ביי

נכתב על ידי , 30/8/2006 22:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומנים ומחברות


שמרתי הכל, יומנים מחברות, הכל מתועד שירים, ציורים, ארועים, שנים,

היו אז הרבה חברים וחברות,תנועת נוער ומסיבות

 ואני הכרתי גבר אחד (אז ילד),סתם בים, ילד יפה, היום הוא לצידי ואני מקווה לתמיד!

1985 חיפשתי אהבה 1985 מצאתי אותה.

אני קוראת ביומן.

הייתי בת 16 כיתה יא' והוא בן 18  ממש לפני גיוס.

 

"לא ידעתי שאני אוהב אותך

עד כדי כך

הייתי בטוחה

שהכל יגמר

תוך חודשיים שלושה

אבל זה לא עבר

וזה עדיין פועם בלב

געגועים וכאב

והמון אהבה."

 

בעלי היקר עדיין אוהבת אותך + כל השנים, הקילוגרמים והילדים

 

ומאחלת לכל הקוראים, שימצאו כזו אהבה וישמרו אותה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/8/2006 23:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-19/11/2006 14:18
 



ילדות....


אני מסתכלת על ילדיי וחושבת אילו צרות יש להם...בעצם אין.

טעות... טעות... טעות.

ילדות...

בעצם היא תקופה של הישרדות...

הם צריכים להתמודד עם חברים,

הם צריכים להתמודד עם האחים.

הם צריכים להתמודד עם המורים,

הם צריכים להתמודד עם ההורים.

הם צריכים לרכוש ידע,

הם צריכים לעשות שיעורים.

הם צרכים לעשות ספורט ופעילות,

הם צריכים לאכול  מזון בריאות.

הם צריכים להוכיח את עצמם.

הם צריכים ללכת לישון מוקדם.

 

לכו לישון!!!!!!

 

נכתב על ידי , 28/8/2006 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוקמת החלומות


רוקמת החלומות, ישבה ורקמה

חלום, אחר חלום.

חלומות טובים שטעמם מתוק.

חלומות כאלו שצבעם ורוד.

רוקמת החלומות,רקמה גם פחדים.

פחדים שלימדוה לדעת

שחלומות לא תמיד מתגשמים.

רוקמת פחדים בתוך חלומות

רקמה ביצירה גם תקוות

תקוות שנתנו לה

לעמוד מול פחדים

ולקוות שחלומות כאלו שצבעם ורוד

לפעמים גם מתגשמים. ( 1989).

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2006 23:00   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-26/10/2006 20:20
 



ציטוט


"אין דבר אותו אנו מרגישים שאין לו מגרה.

יש המון מגרות לצפור הנפש.

יש מגרה לשמחה ויש מגרה לעצב.

יש מגרה לקנאה ומגרה לתקוה.

יש מגרה לאכזבה ומגרה ליאוש.

יש מגרה לסבלנות ויש מגרה לעצבנות.

גם מגרה לשנאה יש ומגרה לכעס ומגרה לפינוק.

מגרה לעצלנות ומגרה לריקנות.

ומגרה לסודות הכי כמוסים,

זוהי מגרה שאותה כמעט שלא פותחים.

ויש עוד מגרות....."

 

(מתאים לכל גיל)

 

מתאים לי.

 

לפעמים כשהמגרה גדושה ואין בה כבר מקום, צריך לפתוח אותה לפרוק ולהוציא משם דברים.

ולפנות מקום לדברים חדשים, פשוט מעוד לעשות סדר בחיים כמו בארון בגדים.

נכתב על ידי , 27/8/2006 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלום


הדליקו נרות שבת

בשביל הנפש

בשביל הילדים

וסתם כי אתם יהודים

שימרו על ערכים יהודים ישראליים

אפילו שאתם חילוניים

זה מגבש את המשפחה

ועושה טוב לנשמה!

 

(אני חילונית גמורה)

נכתב על ידי , 25/8/2006 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צועניה בשחור ב-25/8/2006 20:40
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)