לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

השד הקטן ...והמלאך


 

למי שכמותי (כזו שסבלה מהפרעת אכילה) קשה להודות, אבל היום כשאני מביטה לאחור

אני מבינה, זו בהחלט מהפרעת אכילה, האכילה היא מעין פיצוי על יום קשה בעבודה

על תסכול מעייפות, על חוסר שביעות רצון העצמי, כל זה הייתי מטביעה במשהו מתוק וטעים או סתם חטיף מיותר!

 

ואחר כך נכנסת לתסכול נוסף של למה אכלתי..., ועכשיו זה יכביד לי על הקיבה והנשמה!

 

ולמי שכמותי יש שד רע וקטן מבפנים, כזה שלוחש באוזן השמאלית על אוכל כעל פיצוי. 

 

למדתי במשך השנה הזו להתמודד איתו, לסלק אותו

 

ובאזני הימנית ישנו מלאך קטן הלוחש לי לצאת להליכה, ואז אני הולכת לכיוון הים, שומעת מוסיקה בדרך

או משוחחת עם חברה. ואז השד הרע נעלם.

 

בשבוע שעבר הוא חזר....השד התאב והרעב הזה, בלילה הוא מתגנב למקרר ולוקח קצת מהגלידה האסורה,

וכשבא לו על חמאה אז הוא לוחש שקצת לא יזיק, ואיזה טעימה הפיצה קחי עוד חתיכה,

ופירות הקיץ המתוקים ... עוד פרי אחד לא נורא, הוא מלקק שוקולד מהקופסא, ולוקח ביס מקרואסון....

 

והוא עושה לי ייסוריי מצפון... ואז כשמגיע יום שני ואני הולכת לשקילה, אני צריכה לחפש תירוצים למה לא ירדתי...

ואין.... זו  אני האשמה!

 

כנראה שיש מלאך קטן ששומר עליי כי זה בסדר אני עדיין בתחום ה-כמעט 20 קילו הורדתי עוד מאתיים גרם אך אני צריכה עוד 900 גר' ...

 

זה כמו החלום הזה שיורדים ויורדים במדרגות ולא לא מגיעים אף פעם לדלת הכניסה ...ככה ... אנלא מגיעה ל- 20-

ולא רק זה, אני רוצה לחצות אותו,  ולרדת עוד 10 קילו!

 

לא מתכוונת לתת לשד הזה לנצח!

 


ראיתי אצל ביילע ומצא חן אז...

 

בלי התיק שלי אנלא זזה... אבל כשאני יוצאת אני אוהבת לבחור את התיק...

יש לי כמה ואני אוהבת לגוון גם בתיקים (ובצבעים)!

.

לגבי תחולתו אז חמשת הפריטים שבלעדייהם אנלא זזה...

1. ארנק ותחולתו (כרטיס הפלא, כסף קטן, ותעודות),

2. הנייד שלי (וכל הקשר עם עולמי בתוכו) ,

3. איפור בסיסי (מראה קטנה אודם ועיפרון עיניים),

4. עזרה שנייה (כאילו שאתחיל לתפור מתישהו)

5. ועזרה שלישית (תחבושת, טמפון, טישו, מטליות לחות)

 

 

למישהו יש עט?


רציתי לכתוב ברכה ל-ישרא ...

 

 

מזל טוב על שבע השנים

אני כאן ....

היי כבר עוד קצת וכמעט שלוש שנים...

ומאוד מצא-חן

ומצאתי כאן כמה אנשים נפלאים,

בשלל תכונות אופי המתחברים וזה נפלא

 

אז...

 

 

 

המשיכו

 ובהצלחה...

 

DAF

 

נכתב על ידי , 25/8/2008 22:04  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey:) ב-30/8/2008 03:42
 



פתאום קם אדם בבוקר הוא מרגיש כי הוא עם


 

ושמו שלמה ארצי!

אין ספק הוא 1 NO

 

 

חברה שרק לאחרונה התחברנו בעקבות צעידות משותפות ומטרה המשותפת  (דיאטה), שאלה אם אני רוצה להצטרף

אליה להופעה של שלמה ארצי, כמובן שהסכמתי  ובשמחה.

 

שנים שלא הייתי בהופעה חיה, אני לא מתלהבת מעמידה בצפיפות ודחיפות.

ובכל זאת שנים שאני שומעת שההופעה של שלמה ארצי זה משהו שחייבים להיות בו לפחות פעם אחת בחיים.

ביום חמישי הייתה ההופעה באמפי במוצקין, קנינו כרטיסים בהנחת כוכבים במקומות קרובים יחסית שורה 10 כסאות  45-46 ,

הגענו מוקדם ובכניסה יצא לנו לדבר עם משפחה בת חמש נפשות שהגיעה במיוחד מהמרכז להופעה שלו בצפון

בגלל מחיר סביר לכרטיס, למעלה רחוק על הדשא. ככה שיוכלו לבוא כול המישפוחה.

 

כשנכנסו והגענו למקומות הישיבה  גילנו שעשינו טעות,  לא הסתכלנו במפת האמפי,

המקומות שלנו היו בדיוק מאחורי גבו של הסאונדמן ומכשיריו האלקטרונים,

ככה שלא ניתן כלל לראות את הבמה.

 

טוב שהגענו מוקדם, הבחורה שאחראית על התאורה קראה בטובה למפיק,

חברתי הביעה את מורת רוחה בפניו והוא הבטיח לסדר לנו מקומות ישיבה נוחים יותר.

הוא קרא לאדם האחראי על מקומות הישיבה והוא קרב אותנו לשורה 2  כסאות 21 -22

ממש לפני כסאות המוזמנים. לא האמנו כמה שפר מזלנו.

 

דברנו עם שניים שגם שפר עליהם מזלם וישבו לידנו. הסתבר שהם הולכים אחרי שלמה בדבקות כמעט לכל הופעה!...

ואני תמהה במחשבות לעצמי ...מה הטירוף הזה ... מה אני לא מבינה באנשים  שנוסעים כל-כך רחוק לראות כוכב בכל הופעותיו

בדבקות ושיגעון שכזה?!!!

 

ואז החלה ה-הופעה............. זו הייתה הופעה מוצלחת. לא נהניתי כך מזמן.

אני מכתירה את שלמה ארצי כ-1 NO  במוסיקה ובהוויה הישראלית.

הוא ריגש אותי כל-כך בחום ובאהבה שהוא מרעיף על קהלו שנמסר עליו בדבקות ובאהבה!

 

 

 

 

 

המילים ומוסיקה הרימו את כל הקהל על רגליו ואני הייתי למרגלותיו של הכוכב!

אני הבטתי בפניו שבגרו והוא נראה בעייני  כ אב המחבק את ילדיו בשיריו, ממש ככה.

 

 

 

 

וחשבתי גם עליכם...  באמת! כששרנו על שדות ועל אירוסים על נופים, זיכרונות ילדות, על ארצנו

ועל מסעות , שירים על יחסים, משפחה אהבה, ממש מכל מטעמי החיים והכול בקול רמה

ובאווירה אחרת, מעין אופוריה זמנית אז עשיתי קליק אחד וזהו  (ואולי עוד כמה (בערך40) בוידיאו-פון שלי)

בכדיי להנציח לי את הרגע!

 

שלמה ארצי כבר לא צעיר, משהו כמו גילה של המדינה אך הוא גבר נאה, קולו ושיריו ממש מחבקים את העם הזה

בצורה שלא הייתי אומרת על אף זמר אחר.

 

קשה לי להעביר את התחושות, אבל עכשיו אני בטוחה!

אני חייבת, ממש חייבת ללכת עוד פעם להופעה של שלמה ארצי!

 

 

אז תצטרפו ו.................

 

אתמול היה טוב...ויהיה גם מחר!

 

 

 

 

 

(אבלה שכמותי לא מכירה את המכשיר הנייד שלה עם יכולותיו המופלאים במקום לצלם רגיל

צילמתי את קטעי הוידיאו בנייד אבל כ"הודעה" זאת אומרת קטעים קצרים מאוד... הבאתי לכאן כמה).

 

 

 

DAF

 

נכתב על ידי , 23/8/2008 15:47  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-25/8/2008 19:38
 



ילד אסור ילד מותר


 

אם ראיתם את התכנית ילד אסור ילד מותר של אשרת קוטלר אולי חשבתם לעצמכם האם אני בסדר

האם דרך החינוך שלי נכונה, אני לא חיפשתי תשובות בתכנית הזו

וגם לא מצאתי כל ילד נולד עם תכונות אחרות אין ספק שכהורים אנחנו עושים לא מעט טעיות בחינוך

אבל עדיין  החינוך הבתקבל הוא מה ששומעים מהבית והסביבה ובזה אין לי ספק!

 

כשהייתי בבריכה עם הבן הצעיר ובנדודו ביום רביעי, הגיעו חמישה ילדים ולקחו לבני ולבנדודו את הכדור בכח.

קיללו והתנהגו בצורה מחפירה. בנצעיר שלי התעצבן אך לא ניסה להלחם ובא לקרוא לי, הבנדוד לעומת זאת

יצא למגננה הוא יודע הייטב שיש לו כח להפיל אדם מבוגר מכפי גילו, הוא לומד כבר מעל לשלוש שנים קונגקפו בצורה מקצועית,

ילד צעיר עם כח רב מאוד, הוא משתמש בכוחו להגנה בלבד (זהו חוק) אך עדיין ילד צעיר ורגיש,

וכשמקללים אותו הוא נפגע ומחזיר והא גם בכה. הגעתי בריצה לבריכה, אמרתי לאחייני שיבוא איתי ונלך לבריכה האחרת ולילדים

אמרתי שיתביישו להם שאינם מתנהגים כבני אדם.  ילד אחד צעק "כן אני לא בנאדם אני חיה", וילד אחר אמר "אני רוסי"...

לא הוצאתי מפי את המילה "חיה" ולא "רוסי"  אבל אם ישאלו את הילדים הם בטח יגידו שלזה התכוונתי.

ואולי זה מה שהחברה משדרת וזה מה שהם מקבלים מהסביבה הקרובה להם. וככה הם מתגוננים מקללים מתחצפים...

אין לי תשובות אבל די נשארתי  המומה. לקחתי את הילדים קניתי להם גלידה הם שיחקו עוד קצת והלכנו הבייתה.

יבוא יום ולא אהיה שם לעזור להם והם יצטרכו להתמודד לבד מול ילדים אלימים לאומר לכם שאני לא מודאגת....

מודאגת מאוד!

 

 


אה מוזמנים לתמונות בגן עדן זה כאן

תמנות מ "לילות יפו"

ובתים בתל אביב"

צילמתי הרבה ... לכן יהיו עוד תמונות בהמשך!

 



תמונה מהחדר במלון הפינגוניים לצננן מעט את החום

 

 

 

 



 

DAF

נכתב על ידי , 15/8/2008 19:58  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-22/8/2008 20:26
 



חופש נופש עבודה...


 

ביום ראשון השבוע  חזרתי לעבודה לאחר שבוע של חופש

ככה עבר לו שבוע מעיק של המון עבודה שלאחר החופש....

אז ככה שלא היה לי חשק לכתוב....

 

אך החופש היה קליל שכזה סרטים עם הבן הצעיר יום בריכה

ויום טיול עם גיסתי והילדים...

נסענו יחד לטיול חביב במרכז המבקרים של תנובה באלון תבור

ובמוזיאון המרציפן....נכנסנו לקפה קצר לדודה שבעמק

ושבנו הבייתה....

 

זהו איזשהו פרק בחיי ובחיי משפחתי משתנה...

אני משתדלת לא לגעת כאן בחייהם של אחרים

אך מכיוון שזה נוגע גם בי בצורה זו או אחרת...אז אני קצת מספרת....

....עשינו המון יחד, הפכנו את המושג משפחה, לחברות מיוחדת, טיולי שבת יחד,  ביקורים קבועים,

אך הזוגיות  במשפחת גיסי התפרקה . ולי זה כבר חסר  ....ולא אביע שום דעה...

אהבתי אותם יחד, ואני אמשיך ואוהב אותם בנפרד, אך כל אותם הרגעים  שבילנו יחד יחסרו לי.

אני מאחלת להם שכל אחד מהם ימצא את האושר ונחת בחייהם וכן אהבה...

 

בסוף השביע ביליתי בעיר הגדולה ת"א אני וללי עם גיסי וגיסתי (הבכורה)

סוליקו לבד בלי ילדים , טיולי שווקים, ים, יפו  תל אביב! היה ממש כייף

ובאמת  באמת אין כמו יפו בלילות!


לגבי המשקל שלי...לא אין שינוי בכל זאת סופשבוע...מסעדה....אבולעפיה....ועוד לפחות לא עליתי !

נכתב על ידי , 8/8/2008 00:21  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-14/8/2008 22:40
 





Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)