לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

דקה...


לא מבינה את זה....

 

לא עכשיו...

עוד מעט...

אני רואה משהו...

אני עושה משהו...

אחרי זה...

רגע...

שנייה...

אחר כך...

 

תפסקי להיות נודניקית...

 

די כבר

כבר עוד מעט חצות

והרגע הזה לא מגיע!

 

זה משגע אותי!

אז איך שלא אריב אם החייזר הזה....

 

תמיד אחר-כך אני מרגישה רע בגלל שרבנו....

אבל למה קשה להבין שכבר אני מבקשת משהו

אני מתכוונת לכרגע!


שבוע 15

 

במזל עברתי את החג הזה מבלי להשמין

 

רק 200 גר' פחות.... אבל לפחות לא עליתי!

 



 

נכתב על ידי , 30/9/2007 23:44  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-3/10/2007 09:29
 



סוכות


 

 

אני זוכרת בילדותי האבות של ילדי השכונה היו מביאים קרשים, פטיש ומסמר ובונים בסיס מעט רעוע.

אמא הייתה נותנת שמיכה והיינו קושרים שמיכה לשמיכה, ומביאים ענפים מהגזם של העירייה.

מישהו היה מביא שטיח ישן ומשיהו שולחן, כסאות שונים מכל בית...

שרשראות שהיינו מכינים ממגזרות עיתונים, מנורות  שהיינו מכינים מנייר צבעוני.

הברכות של ראש הנה היו גם מהווים חלק מקישוטיי הסוכה הסגנוניים. הסוכה הייתה צבעונית

וססגונית. הכל בא מהלב וכילדים כל אחד היה מביא את ארוחתו לסוכה היינו ישובים וצוחקים

ומשחקים עד שהגשם בא....ותמיד היה עצוב לעזוב את הסוכה ...לא רצינו  שסוכות כלל יגמר

היום הכל מוכן...הסוכות הקישוטים כיסאות הפלסטיק, בעצם חדר שנבנה בשנייה...אין לזה את הטעם של פעם...חבל.

 


 פוסט האושפיזין שלי

 

בעקבות הפרויקט של ח.ש.ת. חשבתי לתומי מי הייתי רוצה שיהיו איתי בסוכה הדמיונית לגמרי שלי....

ואני חושבת בעיקר על אנשים יקרים שהיו ואינם עוד ואני מתגעגעת לשבת עימם ולשוחח כמו פעם.

 

א.      חמי יעקב זכרונו לברכה שהיה שב מהים ומביא עימו מטעמים היינו מסיבים לשולחן

     צוחקים משוחחים כמו פעם.

 

ב.       סבו של בעלי  זכרונו לברכה שהיה מכין סוכה קטנה ליד ביתו ובערב חג היינו האושפיזין בסוכתו הקטנה יושבים ושרים לצלילי המנדולינה של סבא אברהם שהיה מברך את אורחיו במילות חיבה גרוניות של ח'מד...וח'מדה.

 

 

ג.         לסבי היקר מרדכי זכרונו לברכה שהייתי גומעת את סיפוריו המרתקים היה איש חם לב ויקר אני מתגעגעת

       אליו מאוד.

 

 

ד.       לצידו של סבי הייתי רוצה לארח את סבתי היקרה בעלת עניי התכלת הרכות שהייתה אישה חמה ומחבקת ואני יודעת שגם אמי מתגעגעת אליה מאוד.

 

 

ה.      את דודו של בעלי ראובן ז"ל שהיה איש מקסים וחייכן וטוב ליבו היה קורן בחיוכו אילו יכולתי הייתי רוצה לשמוע שוב את צחוקו.

 

ואילו יקריי שיבדלו לחיים ארוכים שהייתי בשמחה מארחת אותם אילו היו כאן...

 

ו.        בן דודי היקר שעושה את החג באנגליה הייתי שמחה לשבת עימו והמשפחה ולשוחח

 

 

ז.        וכמובן עם בני דודיו של בעלי העושים את החג בביתם שבאוסטרליה הרחוקה אך כשהם באים הם מביאים חיוך על פניהם שלי ושל יקרי המתגעגעים.

 

 

זו אמנם סוכה דמיונית, אך כל סובבי ומשפחתי היקרה כאשר אנו מסובין בחג

אני מביטה בפניהם ולצידם אני רואה את רוחם הטובה של אילו שאינם. 

 


 והינכם בחג מוזמנים בבלוגי

לסוכה הוירטואלית של נענע...רוצים תה?

 

 

 

בברכת מועדים לשמחה

וחג סוכות שמח.

 

 

נכתב על ידי , 26/9/2007 13:41  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-1/10/2007 00:00
 



זה....היה סופשבוע....


 

יום חמישי אחרי העבודה בכלל לא הגעתי הבייתה אבא התקשר "אמא לא מרגישה טוב

יש לה סחרחורת בחילות והיא מקיאה"... מייד נסענו אליה הזמנו אמבולנס.

הגענו למיון אמא חוברה לעירוי נוזלים עם חומר המקל על בחילות וסחרחורות.

מצבה השתפר... נשארתי עם אמא לילה בחדר מיון...כמובן רק לאחר שעברה סדרת בדיקות השוללת

קשר למצבה הלבבי או לכלי הדם...כל הלילה ישנתי על צמד כסאות, מקופלת כאשר ראשי מונח על המיטה

מתחת לזרועה של אמא...ולא חשבתי רגע לעזוב אותה לבד שם.

עצוב לראות אנשים מבוגרים שמגיעים לשם בגפם...אישה מבוגרת אחת אמרה כל הזמן "קר לי" "קר לי"

אף אחד לא ניגש אליה לבסוף נגשתי אני והבאתי לה שמיכה חמה...

או כאשר אמרו לאישה מבוגרת שהיא משתחררת למי להתקשר?...

והיא חשבה כי מאוחר מדי בשעה 10:00 בלילה להפריע לביתה...

לעולם לא אעזוב את אימי לשהות לבד בבי"ח.

בבוקר היא חשה טוב יותר ושוחררה... שתהיה בריאה אימי היקרה!

 


כמובן כשחזרתי הבייתה ביום שישי בצהריים אכלתי משהו והלכתי לישון עד הערב

לקראת ערב אכלנו ארוחה "מפסקת"...בן-10 יצא עם חבריו לטיולי אופניים

אני וללי יצאנו גם לטייל כמו כל השכונה ליד בית הכנסת הקרוב ולעשות סיבוב קצר

כשחזרנו מצאתי ילד עם סנטר בשלל צבעים כחולים ואדומים...עלינו הבייתה הוא שטף את פניו

וחטאתי את פצעיו. נסתיים לו יום

 


את השבת - העברתי מתחת לשמיכה בקריאת ספר שהיה מונח לצד מיטתי

בערך שנה...וחיכה לי...גמעתי אותו ביום אחד, ספר מעולה שהמליצו עליו לא מעט כאן

ע"י ידידי בישרא  "רודף העפיפונים" של חאלד חוסייני

לא יכולתי לעזוב את הספר לרגע עד תומו הצום היה קל בזכותו...

 

דעתי על הספר:

ספר מדהים, כתוב בצורה מושכת, מהפנטת ומעוררת מחשבה...

 

 

ושמעתי שעשו כבר סרט...

 

 


שבוע 14

הורדתי השבוע 400 גרם...

סה"כ בכיס 12 קילו

 


    שיהיה לכם שבוע נפלא   

נכתב על ידי , 23/9/2007 23:10  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-29/9/2007 23:30
 



....סליחה אבל


 

 

אני עייפה....

שעון החורף הזה מבלבל אותי אני קמה מוקדם מדיי הולכת לישון מאוחר...

עד שיסתדר לי השעון...אני עייפה...

 

סליחות?

 

כשאני חושבת על זה....כמה פעמיים במשך השנה יוצאת המילה הזו מהפה שלנו

...

סליחה מה השעה?

סליחה האם אפשר...

סליחה אבל מה קורה כאן בבית הזה?

סליחה אבל מה אתה חושב שאתה עושה?

 

ומהילדים? האם הם בכלל מכירים את המילה?

מתי לאחרונה בחיי היומיום שמעתם ילד אומר סליחה?

 

כמעט אף פעם... לא סליחה אמיתית.

... אז ממני

סליחה אמא שאני לא מספיק לצידך

סליחה בן יקר אם לפעמים אני כועסת יותר מידיי

סליחה בעלי אם פגעתי בך באיזושהי צורה

סליחה  אם בכלל פגעתי במישהו חברים... משפחה....אולי כאן...

ובכלל הרי זה לא היה במתכוון אז סליחה

 

סליחה לעצמי

שהזנחתי את עצמי ונתתי לעצמי להשמין ולהזיק לבריאותי

 

והכי חשוב זה לדעת שהכל ניתן לשינוי

ושנה חדשה בפתח

ופשוט צריך להתחיל להאמין בדברים הפשוטים

ולאמין שאפשר! וראו איזה קסם....מצליחים!

 

 

אז שתהיה לכם

 

והסליחה האמיתית היא אצלכם בפנים...אם לא תאמינו זה לא יקרה!

 

 


שבוע 13

 

ערב  ראש השנה ...אכלתי....יום למחרת עלהאש....יום שישי צהריים אצל אמא....

אוכל....אוכל....אוכל....

ובכל זאת השבוע הופתעתי....על אף שחגגתי ואכלתי...

 ותאמינו לי טעמתי מהכל בצורה מאוד

נטעם.חתיכה.מכל.דבר.הרי אני לא בעונש 

 

ורזיתי 1קילו ו400 גרם...


והבטחתי לך גיסתי היקירה להראות את שולחנך הערוך

וכן לומר לך תודה....ולחמותי  שעמלה ובישלה את כל המטעמים המדהימים

וכן חמותי המרוקאית מכינה את גפילטע הכי טעים שאני מכירה!

ובכלל היה טעים ומדהים אז...

תודה!

...וסליחה שאני לא יודעת להכין כמוכן...

 


אני יוצאת הערב עם אמא להצגה  "הכתובה"

 

כשאשוב אספר

 


שבתי...

את התקציר אפשר לקרוא  כאן....

 

אבל את הרעיון שמסתתר מאחורי סיפור ההצגה "הכתובה" 

קצת ברצינות וכפי שאני ראיתי...

 

25 שנה של חיים ביחד... הרגלים... שגרה... שעמום...

געגועים לטעם של פעם...

 

הסתגלות למנהגיו היומיומיים של הבנזוג, לריחו, לטעמו, לקולו,

ולרעשיו המצחיקים והמעצבנים גם יחד.

 

אנחנו כנשים כמהות מעט לרומנטיקה שהייתה בכם כשהייתם צעירים

 

ואתם כמהים לחזה ולישבן החטוב שהיה לנו פעם כשהיינו צעירות

 

כל אחד צוחק ומביט קצת במראה....

אנחנו שונאים שיגרה היא תקועה ומעצבנת....

 

ובכל זאת אנחנו מסגלים לנו שגרה ולא יכולים בלעדיה

בעיקר כשזה הופך להיות חלק בילתי נפרד מחיינו!

 

כי כשאוהבים אז גם כשמתבגרים

את עדיין  רואה את העלם הצעיר שפגשת ...

ואתה את העלמה הנאה

 

כי זו כוחה של אהבה!

 

 

נכתב על ידי , 17/9/2007 19:19  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-24/9/2007 00:37
 



שנת תשס"ח טובה


 

 

השבת יצאנו לטייל על הר הכרמל מזג אויר נעים ונוח, מסלול עם נוף הררי מדהים

בשבילי עוד קצת ספורט והליכה....מסלול כחול בעלייה, לחניון הצוק וחזרה לחניון.

אח"כ ירידה במסלול האדום עם נוף לאוניברסיטה ולים. הליכה לכיוון נחל כלח ועלייה

בטיפוס תלול ומאתגר, דרך המסלול הירוק, בין עצי היער וחזרה לחניון....

היה פשוט נהדר!

בתום הטיול הלכנו לתור קצת בעוספיה...

ואכלנו פיתה דרוזית עם חומוס עם בשר לימונדה קרה

ולקינוח קנפה מתוק...

 

טעמתי מהכל...באופן מתון מותר!

 


שבוע - 13

 

 

אולי בעצם בגלל זה לא ירדתי....

אז ....השבוע אין הרבה מה לספר...

אבל למזלי גם לא עליתי

 

מקווה לעבור את החג בשלום!....


 

 

מאחלת לכם ולכל בני ביתכם

שנה טובה ומוצלחת

שנת שגשוג ונחת

המון בריאות וצמיחה

וגם מזל והצלחה

בקיצור שתהיה לכם

 

 

שנה מדהימה

 

 

 


ממני דאפי Daf

נכתב על ידי , 11/9/2007 00:21  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-17/9/2007 19:50
 



בגדים לחג



היום יצאתי עם ללי שלי בעלי לקנות לי לחג בגדים

איזה כיף למדוד מידה שתיים פחות....

...וכמובן שאני רוצה עוד!!!

 

כשמדדתי ובחרתי לי  את הבגדים שאהבתי ובעלי החמוד אישר  שזה מתאים.

עמדנו בקופה אחרי אישה מבוגרת שהייתה חייבת להעיר הערה...

ש "עם בעל לא הולכים לקנות בגדים... ובטח הוא לא יודע לקנות אפילו לחם... "

אמרתי לה "גברתי הבעל שלי לא רק שקונה את הלחם,

הוא גם מבשל. ואני סומכת על טעמו בבגדים".

 

חוצמיזה אני אוהבת לקנות בגדים שגם הוא אוהב לראות אותי בהם.

אני שמחה שיש לי בעל מפרגן שיש לו סבלנות בשבילי...

 

איזה כייף להתהדר

בבגדים חגיגיים וצמודים קצת יותר.

 

אני מסודרת לחג!

 

ובכלל זה כייף....

 



 

שתהייה לנו שנה טובה ומחויכת

ושבת טובה לכם ידידיי...!

 


 

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2007 23:23  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-14/9/2007 00:21
 



לעצום עיניים ולהקשיב



Luciano Pavarotti

לאחר שנלחם משך תקופה ארוכה במחלת הסרטן,
כשל הבוקר גופו של הטנור האיטלקי המפורסם,
לוצ'יאנו פאברוטי, והוא מת הבוקר במודנה באיטליה.




























הטנור הפופולארי בעולם לוצ’יאנו פברוטי הנודע בקולו המלא
הותיר את רישומו העז לעד
יהי זכרו ברוך.










נכתב על ידי , 6/9/2007 17:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-8/9/2007 00:08
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)