לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My little world of inocence


sometimes it's better to be innocence .

Avatarכינוי:  קורלייי :]]

בת: 30

ICQ: 305884245 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אם היה לי שקל על כל דמעה ..


 

 

אם היה לי שקל על כל דמעה שזלגה בגללך

כ"כ הרבה דברים הייתי יכולה לעשות

לקנות ולהמציא להשקיע ולהרוויח

לתרום ולתת לעזור למי שאפשר

אבל כל הכסף שבעולם לא יכול לקנות את החיוך שלקחת ממני.

 

אם היה לי שקל על כל דמעה שזלגה בגללך

הייתי שומרת בצנצנת,

סופרת וסופרת

עד ליום שבו אני יוכל להגיד לך

" תראי מה עשית לי "

 

 

אם היה לי שקל על כל דמעה שזלגה בגללך

כבר מזמן הייתי עשירה ..

אולי אפילו יותר מביל גייטס

 

אם היה לי שקל על כל דמעה שזלגה בגללך

לא הייתי צריכה ללמוד

כי כבר היה לי הכל

אבל בעצם לא היה לי כלום.

 

אז אולי מזל שאין לי שקל על כל דמעה ?

 


 

נמאס .

וזה לא עובר .

וזאת לא רק תקופה

זה כבר שנתיים וחצי, אם לא יותר ..

פשוט נמאס .

 

הבאתם אותי לחיים, וגם דאגתם להרוס לי אותם

מי היה מאמין שזה ככה ישפיע עלי ?!

שאתם ככה תשפיעו עלי

שאת ככה תשפיעי עלי

אני לא אתן לך לקחת לי את החיוך, ואת גם לא תראי אותי בוכה

אה והסליחה ..

את יכולה לשכוח ממנה.

 

אני שונאת אותך.

 



אני חושבת שפוסט הבא יהיה פוסט תמונות מכל מיני אירועים של השנה האחרונה ..

אז כל אלה שביקשו ממני תמונות שלהם וזה..

אולי זה יהיה פה .

 

נכתב על ידי קורלייי :]] , 3/12/2008 14:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורלייי :]] ב-10/12/2008 15:31
 





14,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורלייי :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורלייי :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)