לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי המין שלי

סתם עוד בלוג על מין.. אבל אמיתי ..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

סקס בים על צופים


יש תופעה יפה מאוד בים..

זקנים שבאים לשם לבד באוטו ונדבקים למכוניות בשביל לראות מה הם עושים..

הייתי שם עם מישהו באוטו שלי ובא אחד נדבק לאוטו שלי ופתח תחלון..

לאנשים האלה אין בושה ולא אכפת להם להתסכל ושרואים שהם מסתכלים ועושים ביד..

 

זה שאיתי שאל אם אני רוצה לעבור למקום אחר או שהוא יקום להרוג אותם חח

אמרתי שלא.. מדליק אותי הקהל..

אנשים שלא מסתפקים בסרטים והולכים לראות את המציאות[:

 

עשיתי שהוא יראה אותי טיפה יותר עליתי יותר לכיוון החלון.. הייתי ערומה צמודה לחלון.. הוא ראה הכל..

נהנתי מזה..

לאחר כמה דקות בא עוד אחד וחנה לידו.. אמרתי לזה שאיתי הגיעו עוד צופים[: אולי ניקח כסף..

זה ממש מצחיק ומהנה באותו זמן..

 

זה קצת קשה להאמין שיש אנשים כאלה אבל זה נכון.. והם זזים עם האוטו תוך כדי בשביל לראות יותר טוב...

ובסוף ההצגה שניהם התעופפו משם..

 

נכתב על ידי , 9/2/2007 10:05  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36




7,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לx... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על x... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)