לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reality show princess.


כינוי:  Same old me.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2007

שאלון להקות.


 

המושמעת ביותר לאחרונה? good charlotte

האהבה הנצחית? שייגעצ.

כששמח? fall out boy

כשבדיכאון? staind

כשלומדים? אריק ברמן.

כשממש משעמם? B.F.M.V

כשצריך להרגע? snow patrol.

כשבאים חברים? אביב גפן, my chemical romance

תמיד בפלייליסט? INCUBUS.

שמספרת הכל במילים? Death cab for cutie

שמספרת הכל בלי מילים? dream theater

מענגת את האוזן? Evanescence

מכאיבה לאוזן? children of bodom.

מרגשת? בית הבובות, שיינד אוקונור.

היית רוצה לנגן משהו שלהם?  dream theater

היית רוצה שכולם יכירו?  breaking benjamine

היית רוצה שתישאר רק שלי? death cab for cutie.

שקנית אלבום אחרון שלה? incubus

שהורדתי שיר אחרון שלה? כנסיית השכל, הורדתי את האלבום.

שאני לא אשמע לעולם גם אם יש לי במחשב?  מזרחית וכאלה.

שאני בחיים לא שמעתי והיא על המחשב?  Bad religion.

שמזכירה תקופות טובות? Hoobastank.

שמזכירה תקופות רעות? Funeral For A Friend.

שחרשו עליה מעל ומעבר? green day!

אנשים המליצו להוריד?  pantera

להקות שמזכירות לי אנשים או להפך? billy talent - איכ

 

נכתב על ידי Same old me. , 16/5/2007 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSame old me. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Same old me. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)