לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fairy


אוליי אני פיה, אבל יש בי צדדים אפלים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2022

אירוויזיון, חצי גמר ראשון


כבר אמרתי בעבר בבלוג שאני אוהבת את האירוויזיון

ומכל אירוויזיון יש כמה שירים שנכנסים אליי לפלייליסט, וכמובן יש שירים ש... במילה עדינה לא אהבתי

בפוסט הזה אתחיל מהחצי גמר הראשון של האירוויזיון שיערך ביום שלישי הקרוב שבו אגיד מה דעתי על השיר והסיכויים שלו לעלות לגמר לפני החזרות הגנרליות וההופעות שיכולות להשפיע על ההצבעה, כמובן שאני לא אעליב פה את השירים, בכל זאת יש בן אדם מאחורי השיר

אתחיל לפי סדר ההופעות 

 

אלבניה:

בפעם הראשונה ששמעתי את השיר, לא ידעתי איך לאכול אותו, מצד אחד יש משהו מפחיד ואגרסיבי באיך שהזמרת שרה, הפזמון די קליט, עם הזמן למדתי לחבב את השיר, הוא סגנון כזה למסיבות, מבחינת הפלייליסט הקבוע פחות, אבל לא שיר רע

סיכוי העליה לגמר גבוה

 

לטביה:

יכול להיות שאוליי יש משהו קליט במנגינה, מצד אחד יש את האג'נדה הצמחונית, הירוקה, אבל... אני מרגישה די מוטרדת מהשיר, מכמה מילים, לכן השיר הזה ברשימה של השירים שאני לא אוהבת

אבל נהיה ריאליסטים, הסיכוי עליה לגמר גם כן גבוה

 

ליטא:

הרבה יגידו שהשיר הזה משעמם, הוא כזה מיושן, אבל דווקא שיר לא רע, חמוד, בפלייליסט הקבוע שלי הוא לא יכנס, אבל יהיה נחמד לראות אותו, הזמרת מאוד חביבה ויש לה קול מאוד יפה

סיכוי העליה לגמר בינוני

 

שוויץ:

שיר בלדה רגיל, חמוד, את האמת אני לא התחברתי אליו, אין לי הרבה מה להגיד עליו

סיכוי לעלות לגמר, נמוך אבל יכול להפתיע

 

סלובניה:

להקה של נערים חמודים, אבל גם לא התחברתי לשיר

סיכוי העליה לגמר נמוך

 

אוקראינה:

הלהקה Kalush Orchestra אשר זכתה במקום השני בקדם האוקראיני מייצגים את אוקראינה, במקום הראשון זכתה הזמרת אלינה פאש

אישית אהבתי את השיר של אלינה יותר מהשיר של Kalush, נעזוב בצד את הסיבה למה אלינה בסוף לא מייצגת את אוקראינה, ונחזור לשיר של הלהקה

השיר הוא לא שיר רע, יש בשיר הזה גם סגנון מסורתי וגם ראפ, את הלחן של הפזמון די אהבתי, את הראפ פחות

סיכוי עליה לגמר: 100% עולה לגמר, אפילו אומרים שהוא המועמד לזכייה בגלל המצב באוקראינה, אני מבינה את זה, רוצים להראות לאוקראינה את התמיכה של אירופה, לפי דעתי מגיע לשיר להיות בעשירייה הראשונה, אבל אני חושבת שצריך לשים את הפוליטיקה בצד ולתת לשיר הכי טוב לנצח

 

בולגריה:

זה השיר הראשון שעלה, אהבתי אותו עוד מההתחלה, זה הסגנון שליווה אותי מחטיבת הביניים ועד היום אוהבת אותו, והמילים שלו מאוד משמעותיות 

סיכוי עליה לגמר, לצערי נמוך/בינוני

 

הולנד:

עוד שיר בלדה, יכול להיות שיש לו אחלה משמעות, שיר בסדר, אבל לא התחברתי

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

מולדובה:

השיר כולו ברומנית עם כמה מילים באנגלית, שיר קצבי, מקפיץ כיאה לפולקלור רומני, די אהבתי את השמחה, הוא גם אחד הפייבוריטים שלי, אם ההופעה תהיה מעולה אז יש סיכוי שיעלה לגמר, אבל הסיכוי עדיין לא גבוה

 

פורטוגל:

עוד שיר בלדה, אבל גם אליו פחות התחברתי, לא אסבול שאשמע אותו, אוליי אזמזם קצת את הפזמון בזמן ההופעה, אבל לא משהו שאבחר לשמוע

סיכוי עליה לגמר, בינוני

 

קרואטיה:

שיר חמוד, אבל פשוט כזה, לא התחברתי אליו

סיכוי עליה לגמר, נמוך מאוד, יפתיע אם יעלה

 

דנמרק:

בהתחלה לא התחברתי לשיר עד שקראתי את המילים שמביאים לו עוצמה, שיר לא מתנצל, ועכשיו אני שרה אותו והוא נכנס לפלייליסט שלי

סיכוי עליה לגמר, לצערי נמוך מאוד, אבל אשמח להפתעה

 

אוסטריה:

שיר שמתחיל ישר מהפזמון, קצבי וכייפי, שכיף לשיר ולרקוד, 3 דקות מהנות, אחד מהפייבוריטים לפלייליסט

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

איסלנד:

שיר חמוד באיסלנדית, רגוע, האחיות שרות יפה עם קול מאוד עדין ומלטף, למרות שהוא נחמד, הוא עדיין לא נכנס לפלייליסט

סיכוי עליה לגמר, נמוך

 

יוון:

שיר בסדר, שיר טוב, אבל פחות התחברתי אליו

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

נורווגיה:

מכירים את השירים באירוויזיון שהם בדיחה כזאת והזויים, אבל מצד שני יש בהם משהו שגורם לחיוך? זה השיר, פעם ראשונה ששמעתי את השיר הזה היה לי פרצוף של "מה שמעתי כרגע?" אפילו ראיתי ביקורת של מישהי שגרמה לי לצחוק מהתגובה שלה, אבל זה מה שגרם לי להתמכר לשיר, אם בא לי לחייך או לשפר את המצב רוח, זה השיר

סיכוי עליה לגמר, בינוני/גבוה

 

ארמניה:

שיר בלדה חמוד, דווקא כן אהבתי, אין לי בעיה עם בלדות, אבל צריך להיות משהו שיצור את הקליק הזה עם השיר

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

 

ההימור שלי למי שיעלה לגמר מהחצי גמר הזה (לפני ההופעות, כי גם משפיע על ההצבעה)

הם:

 

אלבניה

אוקראינה

הולנד

יוון

נורווגיה

ארמניה

מולדובה

ליטא

ובסימן שאלה: בולגריה או פורטוגל

מחר יעלה הפוסט על החצי גמר השני

 

 

 

נכתב על ידי Crazy Dark Fairy , 9/5/2022 02:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Crazy Dark Fairy

בת: 35

ICQ: 203466806 




7,520
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy Dark Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy Dark Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)