לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fairy


אוליי אני פיה, אבל יש בי צדדים אפלים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2022

אירוויזיון, חצי גמר שני


כמו שהבטחתי היום אכתוב לגבי החצי גמר השני שיתקיים ביום חמישי השבוע

כמו אתמול אכתוב את דעתי על השירים, בצורה עדינה

אכתוב את הסיכוי לעלות לגמר ומי לפי דעתי יעלה לגמר, כמובן שאני מייחסת חשיבות לפני ההופעות ודברים יכולים להשתנות (וחלק אני מקווה שישתנו)

 

פינלנד:

את פינלנד מייצגים הלהקה The Rasmus שפותחים את חצי הגמר השני, רובכם מכירים אותם עם השיר שיצא בתחילת שנות ה-2000 עם השיר In The Shadows, לאירוויזיון הם הגיעו עם שיר רוק קליט, אישית התחלתי לשיר עוד עוד מהשמיעה הראשונה, אהבתי אותו, אוליי זה בגלל שאני אוהבת את הלהקה ואת הסגנון

סיכוי העליה לגמר נמוך למרות שהם להקה מוכרת ואהובה

 

ישראל:

לפי דעתי השיר לא מוערך מספיק, השיר הוא עוצמתי, קבלה עצמית ולדעת בעצם מי אתה ומה אתה שווה ושאתה שווה, אהבתי את השיר מהרגע הראשון שהשמיעו אותו בהצגת השירים ורציתי שהשיר הזה ייצג אותנו, בנוסף גם מיכאל שהוא אומן מאוד מוכשר, יש בו הכל מהקול וגם יודע לתת שואו ולגרום לאנשים להתאהב בו ברגע, ואני בטוחה שהוא יתן מעצמו מעל המקסימום כדי לתת את ההופעה הכי טובה בחצי גמר, ולפי הטעימה ששוחררה, אני יכולה להגיד שיש לו את הנוכחות ויש לו את מה שצריך 

סיכוי העליה לגמר, לצערי בינוני/נמוך בהתחשב שזה החצי גמר היותר קשה, ומאחלת למיכאל שלנו המון הצלחה, שיהנה מכל רגע על הבמה, וגם אם לא יעלה לגמר, הוא מבחינתי ייצג אותנו בכבוד גדול

 

סרביה:

בפעם הראשונה ששמעתי את השיר היה לי פרצוף כזה לא מוגדר של "מה זה?" הבחורה שרה בסרבית ושוטפת את הידיים כל ההופעה, אבל השיר הזה גדל עליי, ועכשיו אני שרה אותו ביחד עם הזמרת, בטוח שלא כמו שצריך כי אני לא מבינה סרבית, ויש גם סיפור מאחורי השיר, אתן לכם לחקור קצת אם זה מעניין אתכם

סיכוי העליה לגמר הוא גבוה

 

אזרייבג'אן:

שיר בלדה שקט וגם עוצמתי, לחן מעולה, התחברתי ישר לשיר, אין הרבה מה להרחיב

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

גיאורגיה:

עדיין לא החלטתי לגבי השיר הזה, מצד אחד לא הכי התחברתי, מצד שני יש בו משהו שאני לא יכולה להגיד בדיוק מה, זה מאוד מעניין שאני לא יכולה להחליט אם אהבתי שיר או לא, צריך כישרון מיוחד כדי להביא אותי למצב הזה

סיכוי עליה לגמר, נמוך

 

מלטה:

שיר נוסף של אני זאת אני, שיר יפה מבחינת מילים, לחן גם נחמד, אבל משהו שם מאוד חסר לי, חוץ משיר חביב אני לא רואה את עצמי שמה את השיר הזה בפלייליסט, מקווה שבהופעה יהיה את המשהו שחסר לי בו

סיכוי עליה לגמר, בינוני/נמוך

 

סן מרינו:

השיר מזכיר קצת סגנון של מרלין מנסון, יש משהו בלחן שהוא בסדר, אבל מצד שני משהו לא מתחבר לי לשיר, הזה, והמוזניים נוטות לפחות מחוברת

הסיכוי עליה לגמר יחסית נמוך

 

אוסטרליה:

מאז שאוסטרליה התחילו להשתתף באירוויזיון כמעט כל שיר שלהם היה ממוקם גבוה, השיר השנה הוא בלדה שהיא מתפתחת, אני עדיין לא הגעתי למצב שאני שרה את השיר, אבל הוא שיר טוב, והזמר מעולה 

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

קפריסין:

יש משהו מאוד מושך בשיר, נעזוב שזה עוד שיר עם השם שלי, שבטוח מתישהו בעתיד ימאס עליי, אבל בינתיים אני יכולה להגיד שאהבתי אותו, יש בו אותנטיות

סיכוי עליה לגמר גבוה

 

אירלנד:

שיר בסדר, אבל הוא לא מחדש משהו, אין את הדבר הזה שתופס אותי שאגיד וואו, אז אין לי בעיה אם ישמיעו אותו באיזה מקום ואוליי אשיר קצת, אבל לא מעבר

סיכוי עליה לגמר די נמוך

 

צפון מקדוניה:

שיר חמוד, אוליי באירוויזיון אזמזם אותו קצת אבל לא הכי התחברתי

סיכוי עליה לגמר בינוני

 

אסטוניה:

שיר בסגנון מערבוני, אני די אוהבת שירים בסגנון, הוא קליט, התחלתי לשיר את הפזמון עוד מהשמיעה הראשונה

סיכוי העליה לגמר נמוך

 

רומניה:

שיר מאוד קליט, שגורם לרצות לרקוד, התחברתי אליו עוד די בהתחלה, אין הרבה מה להוסיף

סיכוי עליה לגמר גבוה

 

פולין:

בלדה עם לחן יפה, יש בו משהו שקצת קורץ, אבל אוליי זה אחד מהשירים שלוקח יותר זמן לעכל אותו ולדעת אם הוא יכנס לפלייליסט או שיר שאין בעיה לשמוע אם הוא ינגן באיזה מקום 

סיכוי עליה לגמר גבוה

 

מונטנגרו:

בדרך כלל אני רואה בשירים של מונטנגרו הזויים עד מלחיצים, השנה ציפתה לי הפתעה, התאהבתי בשיר מיד על השמיעה הראשונה וישר התחלתי ללמוד אותו, שיר יפה, משמעותי ועוצמתי

סיכוי עליה לגמר, בינוני

 

בלגיה:

השיר סבבה, לזמר יש קול יפה, ויש אבל, לא נוצר הקליק הזה שאני צריכה לשיר

סיכוי עליה לגמר גבוה

 

שוודיה:

הביאו זמרת עם קול מיוחד, השיר לא רע, אבל גם עדיין לא התחברתי לשיר, לפעמים דברים משתנים במהלך האירוויזיון עצמו ולשיר הזה יש פוטנציאל להיות השיר הזה שאוליי לאחר האירוויזיון אתחבר אליו

סיכוי עליה לגמר, גבוה

 

צ'כיה:

המדינה שסוגרת את ההופעות של החצי גמר, לשיר יש עליות ומורדות אצלי,שמיעה ראשונה עד המעבר הכל טוב, אחרי המעבר זה היה לי קצת מאוס, עכשיו אני יכולה לשמוע לשיר עד הסוף

סיכוי עליה לגמר, בינוני

 

 

ההימור שלי על מי שיעלה לגמר (כמובן לפני ההופעות כי זה עדיין פתוח)

סרביה

אזרבייג'אן

אוסטרליה

קפריסין

רומניה

פולין

מונטנגרו

בלגיה

שוודיה

בסימן שאלה: ישראל, צ'כיה, פינלנד ומלטה

 

ביום רביעי יעלה פוסט על החמישייה הגדולה שהם:

אנגליה, צרפת, איטליה, ספרד וגרמניה

 

 

 

 

נכתב על ידי Crazy Dark Fairy , 9/5/2022 23:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Crazy Dark Fairy

בת: 35

ICQ: 203466806 




7,520
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy Dark Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy Dark Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)