לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fairy


אוליי אני פיה, אבל יש בי צדדים אפלים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2022

אירווזיון, דעה על 5 הגדולים


הפעם אדבר על השירים שכבר היום בגמר

אבל לפני זה אגיד שאת הסיכום על חצאי הגמר יכתב ביום שישי על השני החצאים.

לגמר תמיד יגיעו 5 מדינות והמדינה המארחת שזכתה בשנה הקודמת

בגלל שאחת מחמשת המדינות זכתה אז הפעם יש רק 5 בגמר

 

אנגליה:

הם בדרך כלל לא אהובים באירוויזיון ומגיעים למקום אחרון, גם אם השיר יפה, שנה שעברה הם שברו שיא, גם 0 נקודות מהשופטים וגם מהקהל

השנה בהימורים הם גבוהים, אפילו נמצאים בחמשת הראשונים, אני אישית מאוד אוהבת את השיר, לזמר יש קול עם מנעדים גבוהים, בינוניים ונמוכים מעולים, ואם הוא יזכה אני לא אתנגד לזכיה הזאת, למרות שההימורים לא מנבאים את זה, אבל כבר ראינו איך נטע עקפה את הלני, תמיד יש הפתעות.

 

צרפת: (קטע ערוך)

שיר מיוחד, עם אנרגיה קצת אפלה, הייתי מאופנטת בפעם הראשונה ששמעתי אותו וראיתי את ההופעה, הייתי רוצה ללמוד את המילים שלו, עכשיו גם הבנתי שהם שרים בברטונית. ברטונית זו שפה שמדברים בחבל ברטאן בצפון מערב צרפת. זו לא צרפתית עתיקה אלא שפה בפני עצמה, שהיא בכלל ממשפחת השפות הקלטיות (כמו וולשית, אירית וכ'ו) בהתחלה חשבתי שהם שרים בצרפתית עתיקה אבל הבלוגרית Pandora_ תיקנה אותי בתגובות, אני שמחה שעשתה זאת ומעריכה את זה, מקווה שיגיעו גבוה בתחרות

 

איטליה:

אתם בטוח זוכרים את הזמר עם השיר הקליט סולדי, מחמוד חוזר בשנית לאירוויזיון הפעם בדואט עם זמר בשם בלאנקו, השיר גם מנובה שיגיע גבוה בהימורים, השיר בסדר, מבינה למה אוהבים אותו, אבל אני לא התחברתי אליו במיוחד

 

ספרד:

עוד מדינה שבהימורים מנבים לה להגיע גבוה עם שיר מסיבות, שיר טוב, זה שיר שאם בא לרקוד להשתולל, אז זה השיר, עדיין לא בטוחה אם יכנס לפלייליסט או לא, עד עכשיו שמעתי אותו בשמיעה לשירים של האירוויזיון, זה שהוא הצליח לשרוד פעמים שלא העברתי אותו אז זה כבר אומר משהו לגביו

 

גרמניה:

שיר חמוד, אני אוהבת את המילים שלו ואיפשהו מתחברת אליהן, הלחן חמוד, אבל הוא דורש ממני עוד כמה שמיעות, הוא די כבד לי עכשיו בתקופה הזאת

 

 

 

 

נכתב על ידי Crazy Dark Fairy , 12/5/2022 02:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Crazy Dark Fairy ב-14/5/2022 04:10



Avatarכינוי:  Crazy Dark Fairy

בת: 35

ICQ: 203466806 




7,520
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy Dark Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy Dark Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)