לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיפוש אחר האהבה

כינוי: 

בת: 31

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

ואוו, שנים..


זה מרגיש כאילו עברו שנים מאז שכתבתי פה פעם אחרונה- הא, באמת עברו שנים!

זה ממש מוזר איך הכל השתנה ואיך הכל נשאר גם בערך אותו דבר. אני אותה הדר עם רגשי נחיתות פשוט שיש לי הרבה יותר סיבות לקום בבוקר(:

לקחתי על עצמי השנה הרבה דברים, ולמרות שלחוץ לפעמים וחברים מרגישים קצת זנוחים בגלל קשה לקבוע איתי, אני ממש מרגישה שמצאתי את המוקם שלי ושאני אצליח להפוך את השנה האחרונה שלי למשמעותית ובלתי נשכחת.

אני עובדת בהפסקות בקפיטריה של התיכון, אני לומדת עוד שתי יחידות אנגלית בקורס תרגום אחרי בית ספר, אני בשכבת ב' בצב"ר, אני מפיקה בבהפקה של סוף שנה במגמת תיאטרון והכי חשוב- אני מראש"צת צוות מדהים כחלק מהתנועה.

למרות שלפעמים יש קשיים ולחוץ וקשה לנשום, אני יודעת שכל אחד מהדברים שלקחתי על עצמי הם מה שיהפכו את השנה הזאת לשנה המשמעותית שקיוויתי שהיא תהיה.

 

אני רק רוצה להגיד תודה ענקית לנקודות האור בשנה הזאת, ולאלה שנותנים לי מוטיבציה בכל מה שאני עושה: צוות ניר המדהימים, ההפקה מהמגמה, שכבת כאילו, החברות הטובות וגל וענבר שתמיד שם כדי לעזור ולתמוך.

אני כל כך אוהבת ומעריכה כל אחד ואחת מכם, שכבר אין מילים להביע עד כמה.חיבוק של הסוררת

 

3>3>3>

נכתב על ידי , 6/12/2010 21:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם אני מיוחד כמו כל אחד אחר. ב-23/12/2010 19:43
 





10,095
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחמאה מעופפת ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חמאה מעופפת ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)