לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בראשית בראתי את השמים ואת הארץ...ואז פתחתי בלוג


אישית לי ולתיאור יש משו משותף...התיאור מוגבל ל255 תווים...אני סתם מוגבל:)

כינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

דתיים זה דבר מעצבן!


אוקיי עכשיו רשמית נשבר לי...לא יודע למה...אבל נשבר לי הזין מחרדים\דתיים....לא מכולם כמובן אבל מאלה שכופים דת על אחרים....אחרים שהם אולי אטאיסתים מושבעים כאלה שגם מאמינים שכל אחד יחיה איך שבא לו ויאמין במה שבא לו אבל לא יבוא בכפייה לאחרים (לא תופס לגבי מוסלמים אתם פשוט מתבקשים למות...ולא לקחת איתכם אנשים תמימים בדרך)
אז ככה...היום ...לפני שעה בערך עשיתי סריקה לחפש איזה ג'אנקפוד לאכול בעיר...הפיצריה היחידה שפתוחה היא דומינוס...מילא שהפיצה די יקרה היא גם לא טעימה בשיט ודווקא רק פה בעיר היא ככה:\
אוקיי נעבור למקדונלס לחמניות כשל"פ (כשרות לפסח) כאילו WTF אנשים??? אתם עובדים בשבת ויש לכם צ'יזבורגרים בתפריט מה עכשיו לחמניות כשל"פ בטעם של קרטון?
טוב ויתרתי על מקדונלס ועל פיצה עברתי לחפש משו אחר וואלה הייתה לי דודא רצחנית לשווארמה...בא בטוב איזה כבש על גריל עכשיו:) פה טעיתי 2 שיפודיות פתוחות אבל אין בגטים ואין לאפות פיתות וכו' רק צלחות עסקיות...רעיון לא רע לבעלי העסק ובאסה בשביל הצרכן שצריך לבזבז 50 שח בשביל שווארמה. בלי שתייה.דה פאק?? ב50 שח אני קונה 2 שווארמות בקניון:S
גם ארומה ביאסו...
קיצר פרשתי מזה החלטתי ללכת לפאב..פה לשמחתי הכל פתוח כרגיל אבל פתאום מגיע עדר דוסים וצורח ועושה בלאגנים למה מגישים חמץ?? זה נגד היהדות!
קיצר היה מכות
פעם שלשית החודש שדוסים משגעים אותי
פעם ראשונה :דוס הביא כאפה לחיילת שלא הסכימה לשבת מאחורה באוטובוס ולא זה לא אוטובוס של דוסים זה אוטובוס רגיל
פעם שניה:איזה ילד דוס באיזה פורום שאני חבר בו רשם הודעות מלאות בכפייה דתית שאם להסביר בקצרה זה :אם החוק הוא בעד הדת ככה הוא צריך להיות כי הוא מסכים איתו אבל אם החוק היה פוגע בדת הוא היה עובר על החוק כי זאת מדינת היהודים ולא מדינה במערב...וואלה אני זוכר דווקא שישראל היא בית לעם היהודי ושהיא די נוטה למערב...אם זה היה לא ככה המצב היה על הפנים והיינו יותר כמו איראן.

כל החוקים האלה של האיסור מכירת חמץ בפסח,איסור תחבורה ציבורית בשבת זה משגע אותי...אני תושב במדינה דמוקרטית אני לא אמור להסכים לסבול ממגבלות שאני לא מאמין בהן ושאף אחד לא יגיד לי לעבור מישראל אם זה מה שאני רוצה! אני לפי הלאום יהודי! ומי שכופה דת על אחרים הוא לא יהודי אלה יהודון קטן ומסריח...אם זה היה תלוי בי מזמן הייתי מזיין מכות אנשים שכופים דת על אנשים אחרים מזיין אבל מה זה מזיין לא מפסיק עד שאני לא רואה מח מבצבץ מהראש.
זה שהחוקים בארץ מושפעים מדת זה בגלל שדוסים משריצים מיליארדי ילדים ואז הם רוב ולפי דמוקרטיה הם קובעים אז יודעים מה? זה שקר דמוקרטי לא צריך לחשב ת'קולות של הדוסים! הם גם ככה לא תורמים למדינה לא עובדים לא משרתים משרצים ילדים מבקשים כסף כופים דת ולא עומדים בצפירות

קיצר עד מתי דוסים יעלזו???
כמה עוד לכפייה הדתית


נכתב על ידי , 12/4/2009 23:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,096
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזה עם הכינוי המגניב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזה עם הכינוי המגניב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)