לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיצובים



כינוי:  potogirl

בת: 32

ICQ: 242996833 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

כל מיני


הנה כל מיני דברים שעיצבתי.. הם בספרדית..

 


 


 





תהנו...

נכתב על ידי potogirl , 21/4/2008 22:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבטחתי!!


אז הנה כמו שהבטחתי אני מקיימת..

 

בכדי שאני אוכל לעצב לכם דברים אני צריכה את..

 

הם שלכם

שם בלוג

כתובת הבלוג

כתובת התמונה

מה לרשום על התמונה

ומה אתם רוצים בכלל..

 

*בקשר לכותרות של חתימה אני עדיין מתנסה בזה אז לא הכי מצליח לי.. אממ.. אז כשיצליח לי אני יודיע אבל בינתיים אתם יכולים להזמין חופשי כל מיני דברים!!

 

חג שמח וכשר אנשים!!

נכתב על ידי potogirl , 20/4/2008 00:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ישן-חדש


אממ..

טוב.. זה בלוג יחסית ישן אבל מחקתי הכל ושיניתי אותו..

אז אני רק מודיעה אני חדשה בדברים האלה אז תאחלו לי בהצלחה ומי שרוצה שרק יזמין..

 

המשך פרטים אני אפרסם אחרי פסח..

נכתב על ידי potogirl , 18/4/2008 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





349
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpotogirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על potogirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)