לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שירקס :)


אמממ....הי ?!

כינוי:  פיקית הסטייליסטית..ר_י_ס_פ_ק_ט=]

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מה זה השטויות האלה??...


סליחחה מה זה השטויות האלה שמאומרים לי שרוצים לסגור לי ת'בלוג

אני יסגור לכם ת'אתר ועם לא היה לי זמן לעדכן??...מה תמחקו לי ת'בלוג??..

זב סתם מרחיק לכם גולשים אל תיהיו טיפשים!!!!!

ואם לא הייתי בבית ואם קרה מש'ו ולא יכולי לעדכן את הבלוג...אז למחוק זה הפתרון היחיד?

אוףףףףף איתכם!!!!

טוב אם כבר נכנסתי אז אני יעדכן...

עוד מעט יש טיול חנוכה....חנוכה דרום 2008

אני מה זה מתרגשתתתת לפי מה שסיפרו לי הולך להיות קררררררררררר

אז אמרו לי לא להתקמצן בבגדים חברות שלי מביאות פוכים

היום אני טל נועה ואנג'ל המצאנו שיר לקורס..

נכון השיר של פסטיגל פנטזיה אז זה על הלחן הזה זה הולך ככה:

מעבר לשבט בקצה חדרים

שוכן לו שם קורס

קורס של תותחים

בפעולה רוצים מדריך

(מדריך)

חסר לו שהוא לא יהיה חתיך

חמושישים אימפריה!!

יאללההה סאם באה אליי ואנחנו הולכות אז בעייי ושבת שלום :)

נכתב על ידי פיקית הסטייליסטית..ר_י_ס_פ_ק_ט=] , 5/12/2008 21:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקית הסטייליסטית..ר_י_ס_פ_ק_ט=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקית הסטייליסטית..ר_י_ס_פ_ק_ט=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)