לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

רק אני והכלום שלי.


הייתי רוצה עכשיו להרדם על הכביש ולחלום, על כלום.

הכלום שלי הוא החלום הכי יפה, בו אני עושה כל מה שאני רוצה,

וכל מה שאני יכולה.

הכלום שלי הוא עולם, העולם האישי והפרטי שלי.

בו אני מדמיינת איך החיים שלי היו נראים אם הייתי צועדת צעד אחד לצד.

בו אני שמחה כשאף אחד מסביבי. האף אחד נותן לי ביטחון.

שאני יכולה לעשות הכל בלי שאף אחד יראה ויידע.

העולם שלי הוא לא שטות, הוא השטות. השטות שבה אני מאושרת.

הבועה האישית שלי, העולם המקביל, המציאות המדומה.

שום מילה לא תשנה את זה.

כשאני עוצמת עינים, ומסתכלת עמוק-עמוק אני כבר שם, אני בעולם.

עכשיו אני יכולה לפקוח עינים ולראות ולהיות.

הכניסה היא החלום, כרטיס הכניסה הוא הדמיון.

תנו לחלום לסחוף אתכם ללא ידוע, לעומק שהגוף יכול להיות שקוע.

אני רק רוצה להיות חופשייה לכמה דקות תמימות.

רק רוצה להרגע ולהזכר איך זה להרגיש טוב, לפני שאני חוזרת לעולם המציאותי,

שבו אין מקום עוד בשבילי, העולם הצפוף והרועש.

שאין לי כבר כוח לכל האנשים שמדברים, ומדברים.

תנו לי כמה דקות לנוח מכל זה, קצת שלווה, קצת נחת, להרגיש, לחוש, לחיות.

תנו לי קצת כי גם ככה אין לי לאן לברוח, אין לי לאן לפנות.

כשיש בעיות בעולם האמיתי אני חולמת, חולמת לי על דברים שאני רוצה,

דברים שאני יודעת שבחיים הם לא יקרו, רק כאן, רק בעולם שלי,

כל מה שאני רוצה יכול להתגשם, חבל שזה לא כך בעולם האמיתי.

חבל שאי אפשר להפוך את החלומות הכי טובים שלנו למציאות,

שאי אפשר להרגע לנשום עמוק ולרחף, בלי שאף אחד יעצור את ההרגשה הנפלאה הזאת.

חבל..

אולי זה כך כדי להציב לנו גבולות בחיים.

אבל בעולם שלי אין גבולות, אין חוקים, אין זמנים אין מעצורים.

יש רק אותי והעולם שלי, רק אני והכלום שלי.

נכתב על ידי , 28/8/2006 14:43   בקטגוריות כתיבה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-1/9/2006 22:18



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)