לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

זהו ככה הכל נגמר?! - סתם לא היה לי מה לכתוב.. :)


עוד חודש עבר והנה החופש מגיע..

החופש הזה עבר כל כך מהר והוא היה כל כך משעמם.

לא חשבתי שכל כך הרבה ילדים ירצו לחזור ללימודים.

היום קניתי סוף סוף תיק חדש,

אתמול קיניתי קלמר [הוא יצא די תואם].

וקניתי גם שתי עטים יפים :)

מכירים ת'עטים היפים האלה של הפיילוט שהם ממש אבל ממש יקרים?

9 שקל עט מסכן!

למרות שהוא ממש טוב..

אני מחפשת ב7 שקל.. ואם יהיה אני אקנה בכחול ושחור :]

קיצר לא בא לי לדבר על לימודים,

אדבר על כמה ביזבזתי את כל החופש הזה בלי לעשות כלום..

הייתי רק פעם בבריכה

הייתי רק 4 פעמים בים

בקושי למדתי [ואני לא זוכרת כלום]

רק ספר אחד קראתי [וגם אותו בקושי]

כל היום ישבתי במחשב, לא זזתי לשום מקום,

בקושי התעמלתי, ואני חושבת שכבר נהיה עצלנית :(

רק בשבוע האחרון של החופש יצאתי יותר ו'זזתי'.

........

 

אה וגם קניתי ספרים בשבוע שעבר ובכלל אין לי כמעט ספרים..

חוץ משהם די כבדים ויקרים..

........

 

וואיי השנה [זאת שלפני רגע חלפה] הייתה לי מורה באנגלית ממש חרא!

שונאת אותה!!

בגלל ירדתי בלימודים!

במקום 90 או 95 ואפילו 100 קבלתי 75!

ומה יש לה להגיד להגנתה? זה כי החומר קשה יותר[בלעג]

כללל הכיתה שונאת אותה, היא מורה גרועה!!

קיצר אני מתפללת שיחליפו אותה אם לא אני מתאבדת [?]

אני חייבת השנה לחרוש כמה שיותר,

כיתה ט' זה לא ממש צחוק..

עד שעליתי בשתי נקודות בממצוע שלי במחצית אחת [86]

אני לא מתכוונת להתייאש! לא בכזאת קלות!

........

 

אני צריכה לכתוב.. כבר חצי שבוע ולא כתבתי שום קטע/שיר מסכן..

אני כבר אמציא משהו..

טוב עָייפתי

פרשתי, כאן ועכשיו.

המשך יומנעים קול

[תגיבו?!]

 

 

עריכה:

גם אתם רואים את חצי הכתב באפור עם קו וקישור לא קיים?!

מה זה?!

נכתב על ידי , 1/9/2006 19:21  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-3/9/2006 17:48



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)