לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פגיעות וסליחות.


אנשים פוגעים כל כך בקלות,

אנשים נפגעים כל כך בקלות,

לוקחים ללב, שומרים טינה,

מתכננים נקמה.

כן כן אני אחת מהם!

אבל זה לא כל כך גרוע.. אם מישהו פוגע בי למה שלא אחזיר?

אין שום דבר רע בנקמה.. סך הכל אחריה מרגישים הרבה יותר טוב לא?

מה שלא טוב זה כשלא מצליחים להחזיר,

שנכשלים בתוכנית או בנקמה [אפילו הלא מתוכננת].

 

אז לפעמים עדיף לא לנקום,

אבל לי אכפת? לא

אני אשתוק? אני אפגע ואשאר תמימה? לא

אני לא יכולה להרשות לעצמי לשתוק ככה, זה רק יעודד אנשים להמשיך ולפגוע.

 

 

אז מה למדנו?

כל הפוגע ישלם על כך

[כל מי שמנסה להבין את מהות הפוסט - לא יצליח, כי אפילו אני לא ]

 

 

אה, בכל זאת..

אם פגעתי,

העלבתי,

הרבצתי,

התעלמתי,

ירדתי,

קיללתי,

קילקלתי,

שברתי,

התעללתי,

שיקרתי,

הפלתי,

דחפתי,

נגעתי,

הצקתי,

צעקתי,

בעטתי,

סטרתי,

נעצתי מבטים,

הוצאתי לשון,

[לא כולל נקמות]

 

סליחה.

 

 

אגב ירד אתמול גשם - היורה הגיע :)

כל כך התגעגעתי לריח הגשם הרענן,

למרות שאתמול היה מלוכלך ומלא אבק

הוא מיד הכניס אותי לזכרונות היפים והגשומים שבקושי היו.

 

גשם, גשם - התגעגעתי כל-כך.

נכתב על ידי , 26/9/2006 22:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - מלי - ב-2/10/2006 22:18



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)