לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

Closer to heaven with you


"תחבק אותי חזק

שארגיש את ידיך עטופות אותי

בחמימות, ברכות,

באהבה העצומה הזאת שאתה מרגיש כלפיי,

תדבר אליי, ספר לי על כל מה שעובר בראשך,

כשאתה רואה אותי או חושב עליי.

ותחזור תמיד על המשפט הזה,

שכל כך חשוב לי לשמוע,

רק אל תסתכל עליי... אל תביט בי.

כי אז הכל, כל זה יהרס,

כשאבין את הטעות שלי

ואזכר בו, בחלום שלי

או הסיוט הכי גדול שלי,

ואז אסתובב

ואברח."



 

"I reach towards the sky I've said my goodbyes

My heart's always with you now

I won't question why so many have died

My prayers have made it through yeah

'Cause with all these things we do

It don't matter when I'm coming home to you

 

I've always been true

I've waited so long just to come hold you

I'm making it through

It's been far too long, we've proven our

love over time so strong, in all that we do

The stars in the night, they lend me their light

to bring me closer to heaven with you"

 

 

_

"את אוהבת אותו?" הוא שאל,

לא ידעתי לענות.

 

נכתב על ידי , 2/3/2008 22:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-7/3/2008 16:45



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)