לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שקט לבן


אני מתיישבת לי עכשיו, בפינתי הקבועה, זאת שנמצאת גבוה-גבוה, הרחק מכולם, הרחק מהכל.

נושמת עמוק ובוהה בעננים, שכ"כ קרובים אליי. כמה שהם שלווים ורגועים.

כמה שקט אפשר למצוא פה, הכל שקט אחד גדול ויפה כ"כ.

אני מוציאה מעליי את הכנפיים העייפות ומשכיבה אותן לישון, שיאגרו כוחות למחר חדש,

שיתמלאו בכל הטוב שבמקום הזה ויהיו מוכנות ונקיות.

אני מושיטה את זרועותיי, תופסת ענן בשתי ידיי, מחבקת אותו חזק-חזק

עד שייצא ממנו כל האוויר וימלא אותי בו. הוא כה לבנבן וטהור.

זהו המקום היחיד שאני מוצאת בו נחמה אחרי כל החיפושים והמסעות שנעברו.

בו אני באמת מרגישה את החיוכים שאני מעלה.

זה מקום קטן לברוח בו כשקשה, כשעצוב, כשכבר נמאס שנמאס. טוב למצוא מקום כזה.

ציפור קטנה הציצה פתאום מענן מלא שלווה, והתיישבה לצידי, כאילו השתתפה ביאושי.

היא, לעומת כל הרוגע שכאן נראתה מותשת וכואבת, אך שתקה.

מוזר שציפור באה לבקר במקום כזה, כ"כ גבוה לה.

לפתע שקע גדול נוצר באמצע שלוותי הלבנה ואלפי ציפורים הגיעו מתוכו, עפות יחדיו,

כולן באותו קצב, באותה הרמת כנף קסומה. מסתחררות, מקיפות אותי, את כולי.

אני מחייכת אליהן את אותו חיוך שאני מרגישה מעמוק בפנים והן כאילו מחייכות בחזרה,

וחוזרות אל אותו מקום מתוכו צצו.

וזה רק הפך את המקום הרגוע הזה לרגוע עוד יותר.

הציפור הקטנה נשארה לצידי, בהתה סביב, הביטה בי והניפה גם-כן כנפיים;

הסתחררה, עפה סביבי, מקיפה אותי, את כולי. גם אליה חייכתי, וגם אותה איבדתי בלבן המצמרר.

אני שוב בוהה בעננים ברוגע בלתי מוסבר, קצת שונה, קצת מוזר, קצת כואב ואולי גם זר.

מנסה להבין למה כל דבר חייב להגמר בסופו של דבר, לא צריכה דברים חדשים במקום,

אני רוצה את אותו אחד, את אותו הדבר שעושה לי טוב.

כמה עצוב להרגיש לראשונה בתחושה הטובה ובאותה השנייה גם לאבד אותה.

אני בכל זאת אעבור את כל זה, גם אם אנסה לברוח וגם אם אתעלם.

אכזבות באות והולכות, איתן גם המחשבות המייאשות.

אולי בסוף כל המסעות משתלמים. אולי הכאב והסבל לומדים ומתעלמים.

ואולי הניסיון שכאן שווה בתוך כל זה.

אז אני נעמדת לי בפינתי הקבועה, זאת שנמצאת גבוה-גבוה, הרחק מהכל, הרחק מכולם.

נושמת עמוק, ולובשת את כנפיי.

עומדת מול כל היופי הזה, המרגיע בדרך כלשהי, מדיי-פעם.

עכשיו, אני יוצאת להלחם בכל מה שיעצור בעדי להיות מי שאני, הולכת להאבק,

בלי לברוח, בלי לשכוח.

פשוט לחיות את הכל. עם הכל.

אני עוד אמצא את השלווה שלי במקום אחר, קצת פחות אבוד, קצת יותר מוסבר.

הגיע הזמן, אז אני פורשת כנפיים גאות, נעלמת בשקט הלבן וצועדת הרחק מתוך שלוותי.


כתיבה נוצרת.

_

"And the shadow of he day,

Will embrace the world in grey,

And the sun will set for you".



בלי הרבה מילים. פשטות. ללא תסבוכים

ללא בלבולי שכל מיותרים.

לפעמים זה מה שצריך.


.

נכתב על ידי , 15/11/2007 22:12   בקטגוריות כתיבה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-6/5/2008 16:17
 



Sad but true


[נוספה יצירה לגלרייה]

 

אני נכלאת לבדידות של עצמי, זאת שתמיד היתה כאן אצלי, תמיד שכנה לצדי.

הבדידות הזאת הורגת אותי כל כך מדיי פעם. חונקת אותי מבפנים,

מבתוך כל המקומות שלא ידעתי שקיימים בכלל.

אני מרגישה שאיבדתי את עצמי כל כך הרבה פעמים, כל כך חזק,

עד שקשה לי להחזיר את עצמי לזה, קשה לי להסתפק בכל מה שנותר לי כאן, אפילו שזה לא קצת.

אני מתקשה להקשיב לעצמי, להבין את עצמי. עושה מה שרגילה לעשות, לא מה שאמורה.

לא מצליחה להרגיל את עצמי למה שכבר חמק לי בין האצבעות.

אני מרגישה כמו במעגל אחד גדול, מלא בדברים כה טובים, הנגמרים כה מהר.

מעגל אחד גדול, ולא סגור.

 



_

"I'm your dream. make you real

I'm your eyes when you must steal

I'm your pain when you can't feel

Sad but true

I'm your dream, mind astray

I'm your eyes while you're away

I'm your pain while you repay

You know it's sad but true"

_

 

 

בועות מתנפצות, אכזבות רק פורחות, וכל השאר פשוט לא מסתדר.

פעם אמרו לי שלא בריא להגיד באסה על שטויות או בכלל, אז אני פשוט אגיד אחד קטן בלב.

ואקווה לחודש מלא יותר בחיוכים, אמיתיים כאלה, כאלה יפים.

 

נכתב על ידי , 3/11/2007 22:33   בקטגוריות כתיבה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-11/11/2007 21:11
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)