לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

Long time ago


אוקיי, הרבה זמן לא נכתב כאן,

חודשיים שלמים של החופש הגדול ריקים לגמרי כאן.

דווקא שחשבתי שבחודשיים האלה אוכל לאשקיע יותר זמן לכאן זה לא קרה משום מה.

ולא שהייתי כ"כ עסוקה בחופש הזה,

כלומר כן אבל לא עד כדי כך שלא היה לי זמן פנוי להשקיע כאן.

אז אני מניחה שהסיבה העיקרית שלא הייתי פה כל הזמן הזה

היא פשוט כי אין לי מה לעשות פה, לכתוב פה...

לא קרו כ"כ הרבה דברים מעניינים בחופש או מעניינים מספיק שאני אכתוב עליהם משהו,

או פשוט לא היה לי הסבלנות לכתוב אותם.

 

והסיבה העיקרית שחזרתי לפה לעכשיו, כרגע, היא שלפני בדיוק שנתיים נאזרתי באומץ

ולחצתי על הכפתור 'פתיחת בלוג חדש' ונאזרתי בעוד קצת אומץ ולחצתי על הכפתור 'שמור'

שבו בעצם חשפתי לראשונה את הכתיבה לעולם.

כן, אז הבלוג הזה בן שנתיים שלמות [ושבוע אם נדייק]

ואפילו אני לא מתכוונת להחליף את העיצוב או משהו בו נכון לעכשיו

כי לא נמאס לי עדיין מרוב שלא נכנסתי פה זמן-מה.

ולא, אני לא עומדת לומר עכשיו שאני אפסיק לכתוב פה או אסגור, לפחות לא בזמן הקרוב,

אני חושבת שמתחילה עוד שנה ואני לא אעזוב מכאן, אני חושבת שעוד יהיה לי מה לכתוב כאן.

 

לפני שנה.

_

 

ועד אז מזל טוב לבלוג! ובהצלחה בלימודים! :)

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2008 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)