לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Empty.Words.


להסתכל למעלה ולשכוח, להביט רחוק ולברוח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

Slowly disappear, Never really here


"You see, she whispered, raising her head

from where she crouched - in the corner.

She blended in so well I had mistaken her for mold.

'Do you know what it's like to disappear?'

I squinted my eyes. For her face seemed to shift before my gaze.

I shook my head, and with a whimper her blue eyes turned to grey.

I look away and promptly forgot her face..."

 



_ _ _ _

 

אני טובעת לתוך ים השקרים שיצרתי לעצמי, לתוך כל העמדות פנים, המסכות, האשליות.

לתוך כל מה שבניתי והרסתי לעצמי, אפילו את ידי לא מצליחה להחזיק מעל קו המים,

לסמן לך שתבוא להציל אותי מיזה.

כי קשה וכואב לי ואני לא באמת זוכה לראות את פנייך

באמת.

 

_

אין כוונה, בכלום.

_

מלי.

נכתב על ידי , 18/9/2007 21:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-21/9/2007 13:57
 



Seeing and Believing


 

"מה חשבת לעצמך כשברחת בי?

מה בדיוק עבר לך בראש?

אני יושבת לי כאן, מסתכלת עליך. אתה מנגן בסקסופון, ואתה כל-כך יפה שזה כואב. אתה שקט, רגוע.

זה המקום שבו נפגשנו, זוכר? טוב, לא ממש נפגשנו, אבל פה ראינו זה את זה לראשונה.

פה ראיתי את מי שאתה. את תומר האמיתי זה שמתחת לשכבות. זה שבוכה בלילות. זה שיש לו סודות.

ואתה, אתה בטחת בי. סיפרת לי. אולי רק לי סיפרת.

אני מסתובבת בין כולם ונושאת בתוכי את הסיפור שלך ואף אחד לא יודע על כך חוץ משנינו.

אולי אני בעצמי הסוד שלך, הסוד הקטן שלך, ההוכחה שיש לך לב שיכול לאהוב.

שאתה לא סתם גבר-מאצ'ו-כל יכול, אלא בכל תחושות, שקשור אלי ואל דברים שקורים לי, דברים שאני עושה.

אולי זה מתריע אותך. אולי אתה לא רוצה לפגוע, או להיפגע.

איפה אתה, ואיפה אני. איפה שנינו? שתי נקודות באמצע היקום, שעד כמה שיהיו קרובות עדיין יש ביניהן מרחק.

שאפילו אם יהיו צמודות עד להכאיב הן לעולם יהיו שתי נקודות נפרדות.

האם אתה רוצה שנהיה נקודה אחת?

הבט אלי, שתף אותי. אל תתרחק ותותיר אותי נקודה בודדה באוויר, תלויה, מגששת, מחפשת. תן לי למצוא אותך.

כמו שהיינו קטנים, אתה זוכר? שיחקנו מחבואים. מי שנמצא ראשון היה ה'עומד', המפסיד, הנכשל.

אבל אתה לא תפסיד כלום אם אמצא אותך, להפך אנחנו רק נרוויח, הרבה, נהיה שנינו 'עומדים',

ונוכל לספור ביחד ולחפש את כולם...

ואולי את עצמך עוד לא מצאת?

אז איך תמצא אותי?

ואיך אמצא אותך, אם אבדת לך בתוך עצמך?

ענבל החניקה דמעה. כשתומר הרפה מפיית הסקסופון ושאל אם הכל בסדר, השיבה שהמנגינה ריגשה אותה."  [לנצח בגדול/ ליאת רוטנר]



_ _ _ _

 

"Time is my worst enemy"

 

אחרי כל הקושי בהכל ולמרות שזמן אמור להועיל, לפעמים הזמן הוא הקושי המרכזי.

אך מעדיפה להמשיך לסבול מאשר לוותר.

_

מלי.

נכתב על ידי , 11/9/2007 22:14  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלי הקטנה. ב-18/9/2007 21:32
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 




5,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלי הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלי הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)