לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ha Ha Ha ...

Give it to me babyyyyyyyyy =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אהההה טסים ללונדוןןןןןןןןןן


אנחנו טסים ללונדון!!! =))))))

 

היום טלי נכנסה לסטודיו כולה מחוייכת (וזה נדיר) ואנחנו כזה :| מה את שמחה יא פאשיסטית?
קיצר העירייה אישרה את הטיסה ללונדון =)

אנחנו כנראה טסים עוד חודשיים

אני מתבאסת רק מלחשוב על זה שהיא תביא אותנו לחזרות מ10 בבוקר עד 1 בלילה חחח חולת נפש

אבל מה אכפת לייייייי לונדון עם הקבוצה =) חלום!

 

אני חייבת לעבוד על הפויינט הוא ממש מעפן...

ועוד אחרי השבועיים האלה שלא התאמנתי בכלל...אני מרגישה את השרירים שלי רופסים

 

חחח וביום שבת היינו בים וניסינו לגלוש

אלי אם אתה רואה את זה תדע שאתה מעפן חחחחחח

כמה פעמים אפשר לשבור גלשן?!?!?!?!!?!? נ-ז-ק

מה שכן,היה קר אש

 

 

קיצר ביי =)

נכתב על ידי Sideways , 20/11/2007 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Sideways

בת: 34

תמונה




45
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSideways אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sideways ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)