לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peace, Love And All That Shit


אם נפל לך תפוח על הראש, תברח מהר O: העץ לא נופל רחוק מהתפוח D:

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תמונות מהערב להקות סופסוף!



הגיעו אלי התמונות בדילאי ענקי מהערב קורנפייןD:

היה מעולה!!

 


כולנו, איזה שמנים, אני ויוביק שורה שלישית^.^

 



LOL הנכות.

 



><

 



חחחחחחחחחחחחחחח ><" הומו

 




גיא^^

 



קובי^^

 




יצא מגניב

 



המעגל המוכה שלנו>< ואני ארז ויוביק בפינה^^

 



בוהים בהופעה ושחר מחייכת^.^

 



שוב המעגל המוכה שלנו

 



חח יצאתי פוסטמה על ויוביק כפרעליו

 



אני והלהקה בבלאנס..

 



תמונה ממש מגניבה /M\

 



כי אלי שחור.

 



XDDD

 



חח שוב רגע בהיה *אואיךשלאכותבים*

 


איזה תמונה שלי ושל הלהקה מפלא אז באיכות חרא><"

 

 

ותמונה של כולנו בסוף הערב^^




אני בסוף בשמאל ליד שני^^

 

יומגניב

נכתב על ידי , 23/12/2007 15:04  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות מאצל תומר^^


להלה אני אצל תומר עכשיו עם נימרודוש

והחלטתי לשים תמונות שלנו (:

נ.ב בקרוב מלא תמונות מהערב להקות!

 

img69/1195/dscf2892kz7.jpg

><"

 

img69/4158/dscf2866wj4.jpg

 

 

img69/2558/dscf2863jt2.jpg

 

img523/9663/dscf2859bk6.jpg

 

 

img523/8858/dscf2898xj3.jpg

 

LOL

 

יש עוד מלאאא אני ישים עודמעט מהמחשב של איתי^.^

ביי כפרות

ונימרוד שמן.

נכתב על ידי , 15/12/2007 14:27  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtal ^___^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tal ^___^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)