לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קנגרו עם חצאית


החיים בתור סטודנטית... לימודים, עבודה, חברים - אין רגע דל...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

Nightmare


כאילו לא היה לי מספיק רע גם ככה, הוא בא והפיל עלי את הבשורה. מכירים את זה שהכל נראה שחור אבל לאט לאט מצליחים להתאושש ואז בא איזה מישהו ומחריב את המגדל הקלפים השביר של החיים? זה בדיוק מה שקרה לי עכשיו... ברגע שאתה חושב שלא יכול להיות גרוע יותר, המציאות באה ומוכיחה ההפך. בשביל מה? בשביל מה אני מתאמצת בכלל? הבן אדם שהרגשתי הכי קרובה אליו התברר כחתיכת אדיוט מושלם שלא מוכן לדבר איתי כאילו אני עשיתי לו משהו. והבן אדם שעודד את התהליך הזה, הודיע לי עכשיו שהוא עובר לגור לידי, דהיינו מעבר לקיר. אני בתוך סיוט!!!

נכתב על ידי , 10/9/2009 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיה אההה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיה אההה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)