לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

dhanjahganjahland


זוקפת כפופים מתירה אסורים מלבישה ערומים פוקחת עוורים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

תשעה דברים


1. סבי מצד אבי היה האחרון בשושלת של תלמידי חכמים שהולכת אחורה כמעט 200 שנה. סבי מצד אמי היה האחרון בשושלת חזנים שהולכת אחורה כמעט 200 שנה. ניצוץ השמחה בעיניו כששרתי את ההפטרה בבר-מצוה שלי הוא אחד הזכרונות המחזקים שיש לי.

 

2. אותו סב מצד אמי, הקים כמעט במו ידיו את אחד המוסדות המדעיים הכי איכותיים בארץ. אם הוא היה רואה מה קורה שם היום הוא היה נאנח ומספר בדיחה עצובה ביידיש. יש עיר אחת בישראל שבה כל ילד יודע את שמו - ובשאר הארץ - רק אנשים מעל גיל שישים.

 

3. עד גיל 16 הייתי משוכנע שאם מאיזשהי סיבה מאד לא צפויה הדברים לא יסתדרו לי בתור כדורגלן מקצועני אני תמיד אוכל להיות מתמטיקאי. היתה לי תשוקה אדירה למתמטיקה שנעלמה כלא היתה ביום שעישנתי את הג'וינט הראשון שלי.  poof!

(או אם תרצו: up in smoke!)

 

4. במשך תקופה מאד קצרה - בגיל 16 - הייתי חבר של הבת של אחד המנצחים הידועים בתבל. היא הצטרפה אליו לכמה קונצרטים בארץ, בפסח, נפגשנו והתאהבנו. במשך חודשיים התגעגתי וחלמתי עליה ורק חיכיתי שניפגש. בקיץ נסעתי אליה לארה"ב. ביום שהגעתי היא סיפרה לי שהיא מקבלת שיעורי חושניות (?!) מידיד טוב שלה. שלושה ימים אחר כך היא זנחה אותי לטובת הבן של יהודי מנוחין.

 

5. הדיסק שלי יצא לפני יותר משנה, ולשמחתי העצומה עדיין משמיעים שירים ממנו מדי פעם. לפי רשימות השידור שתחנות הרדיו מעלות לרשת, אני יודע שכבר שובצתי לפני ואחרי כמעט כל הגיבורים המוסיקלים שלי. הגיבור הכמעט יחיד שטרם הצמידו שיר שלי לשלו הוא אלביס קוסטלו. 

 

6. יוסי אלפנט ז"ל הזמין אותי לבוא אליו הביתה לג'מג'ם. לא באתי כי התביישתי.

 

7. לפני כמה ימים סקא והקטנים ביקרו את הבן 17 שלי אצל אמא שלו והתינוקת החדשה. בשלב מסויים הוא ניגש למקרר, הציץ פנימה, והרעים בקולו המתבגר: "מי הזיז את הגבינה שלי?"

 

8. בכל פעם שהוא מביא לי איזה תשעים בהיסטוריה אני אומר לו: "די! תפסיק כבר! תעזוב כבר את ביתספר ותתחיל לעשן סמים קלים!" כנראה שהוא חייב למרוד.

 

9. אחרי שאיחדנו את ספריות הדיסקים שלנו, התברר שיש לנו רק דיסק אחד פעמיים. מאז אנחנו לא מסכימים איזה דיסק זה היה: אני טוען שזה היה Before and After Science של בריאן אינו, והיא טוענת שזה Now is the Happiest Time of Your Life של Daevid Allen.

 

10  כשהייתי בן שש, הקלטתי על טייפ סלילים את השיר הראשון שלי, בעידודו והדרכתו של אחד מאחי הגדולים. השיר היה על ילדה בשם סקא. (השם האמיתי שלה, כמובן, לא הניק.)

 

11. סקא אומרת שהפוסט הזה הוא יותר מדי "שופוני, אני מכיר הרבה אנשים מפורסמים". אז א. זה נכון. ב. אני מכיר עוד הרבה. ג. אני בעצמי מפורסם. ד. אני המפורסם הכי אלמוני בארץ, אין סיכוי ששמעתם עלי.

 

12. והדבר הכי חשוב שאני יכול להגיד כרגע הוא:

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2008 14:25  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-5/1/2009 16:07



כינוי: 

בן: 63




24,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתחזק של דנג'ה-גנג'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתחזק של דנג'ה-גנג'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)