לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE STORY OF MY LIFE


אז הגעתם לבלוגי.. -מה כבר אפשר לחדש? עוד סיפורים ומחשבות של עוד ילדה [15] בארצנו הקטנטונת..ויש רגעים טובים ויש רעים ותקוות ואכזבות ומחשבות,ועיניים חומות- אז כנסו, תקראו-משעמם לא יהיה כי כל אחד שונה וכל אחד סוחב את הסיפור שלו.. שלכם בכנות אני.*&^%$#@!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

והעבר משתבח עם הזמן.. לא?


 

 

 

 

 

 

או    מי      גאד!!

 

 

ניכנסתי לאיזה  בלוג  שהיה לי במועדפים...  וראיתי תגובה שלי מהבלוג הזה, שלא הייתי בו כמעט שנתיים...

 

סגרתי אותו..  כי הוא היה  לי מבואס מדי...

 

אבל עכשיו ניכנסתי  אליו.... וקלטתי שכמה שהוא היה מבואס, הוא לא היה עצוב  כמו הבלוג הנוכחי שלי,

 

בבלוג הזה  בנוסף לדברים הרעים כתבתי גם  דברים טובים ומצחיקים שהיו לי..

וניזכרתי בילדה שהייתי לפני שנתיים...

 

 

את האמת שהתגעגעתי לזה, למקום התמים ההוא...

 

ולילדה ההיא שהייתי...

 

זה לא שאני לא אוהבת את הבלוג הנוכחי שלי, אני אוהבת אותו  אבל הוא פשוט מרוכז בדבר  אחד..

 

דבר - שמיום ליום יותר מתבהר לי   שהוא נעלם...

 

ונמאס לי לבכות עליו... ולהתאבל עליו...

 

אולי באמת זה תחילת השינוי שאני צריכה עכשיו- לחזור לבלוג הזה!! :)

 

 

כמובן שהמון  דברים  השתנו...

 

למשל אני ממש לא אוהבת את העובדה ששמתי  גופן וצבע זהים לכל הפוסטים,

 

ואני בטח לא רוצה להיות חברה  בטבעת"מציאותיים"!  אני הכי לא מציאותית בעולם..

 

ואני כבר אוהבת את ימיי חמישי הרבה יותר משישי...

 

את המעטפה האדומה שלי בפלא-אני עדיין אוהבת לראות נורא!!

 

ולי ולמחנך יש  כבר יחסים קרובים ביותר..חח

 

 

  ואני כבר בטח שלא  בת  15 וחצי..

 

 

אבל אולי אני אשאיר את זה ככה.. 

 

קצת..  רק קצת....

 

 

 

אגב, הבלוג הנוכחי שלי:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=481833

נכתב על ידי .DISCONNECTED , 10/7/2008 17:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .DISCONNECTED

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.DISCONNECTED אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .DISCONNECTED ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)