לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE STORY OF MY LIFE


אז הגעתם לבלוגי.. -מה כבר אפשר לחדש? עוד סיפורים ומחשבות של עוד ילדה [15] בארצנו הקטנטונת..ויש רגעים טובים ויש רעים ותקוות ואכזבות ומחשבות,ועיניים חומות- אז כנסו, תקראו-משעמם לא יהיה כי כל אחד שונה וכל אחד סוחב את הסיפור שלו.. שלכם בכנות אני.*&^%$#@!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יש לי סיכוי אני יודעת


 

 

 

 

 

ש לי סיכוי להינצל אני יודע
אני אוכל להתעורר להתפכח
אני אוכל עוד לדבר באהבה
על עצמי ועל העיר ועל אשה

כבר עכשיו אני פחות כועס
וגל שקט של רגש מתפקע

אמא שרה לבן בלילה
אמא כאן לידך כל הזמן

אני מרגיש שמשהו משתנה
העייפות תחלוף האור יעלה

ואז אכיר אותך יקירתי
ומיד תכירי את אותי

 



תמיד פחדתי להשתגע
שהלב יקפא ויתרוקן

 

 

 


אבל עכשיו כמו שאני יושב
יש לי סיכוי להינצל אני חושב

 

 

 

 

אני חוזרת לעצמי, אני מבטיחה תעצמי...

 

אני לא בוכה יותר על זה...

 

ל-א   ב-ו-כ-ה

 



נכתב על ידי .DISCONNECTED , 12/7/2008 10:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .DISCONNECTED

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.DISCONNECTED אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .DISCONNECTED ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)