לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפל.


דודו זר בשהם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

===


אני מצטערת אם מישהו עדיין מקבל אימיילים על הבלוג הזה (באתי לכתוב נוטיפיקיישנס. ממ.), אבל הרגשתי צורך עז לפרוק והבלוג שלי נמחק מסיבות בטחוניות. 

אז מחר יש לי ראיון בסוכנות היהודית ואני בכלל לא רוצה ללכת ואני מרגישה רע לגבי הראיון ולא טוב לי.
אני לא יודעת למה לצפות, אבל מה שלא יקרה- זה לא יהיה טוב. אני פשוט יודעת.
במילא כל הראיון אני אני אשקר להם ואגיד שאני רוצה לטוס ולעשות שליחות ולעודד יהודים לעלות לארץ. אבל מי רוצה בכלל לעודד אותם לעלות לארץ, אני רוצה להשאר בארץ. לא רוצה לעזוב אותה.

אוף עם החיים האלה.

ממ, ועברתי טסט והרישיון עוד לא הגיע. כמה עצוב?

שנה טובה לכל מי שיראה את הפוסט הזה, נשיקות לכולם. 
מתגעגעת למשהו לא ברור,
קיפי. 
נכתב על ידי למך , 3/1/2010 00:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  למך

בת: 35




8,670
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללמך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על למך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)