לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"הייתי ודאי בן שלוש כשראיתי את גברת רוזה לראשונה. לפני כן אין זיכרון, וחיים באי-ידיעה. מאי-הידיעה נפטרתי בגיל שלוש או ארבע, ולפעמים אני מצטער על כך." - "כל החיים לפניו" רומן גארי

Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

מצליחנים לעולם לא יוותרו והמוותרים לעולם לא ינצחו.


יש לי את תקווה וההרגשה שהכל יהיה בסדר

ועדיין הלחץ מצליח לגבור

אני יודעת שאין כל סיבה לפחד

זה לא סוף העולם וזה רק שלב קטן במסע ארוך

 

לראשונה מזה שנים רבות אני מאמינה בעצמי

ולא בזה שאני אצליח אלא בזה שאני אצליח לנסות ואעשה את הטוב ביותר שביכולתי

אני לא צריכה להאמין בהצלחה, היא תגיע לבד בהרבה עבודה

ואת העבודה שלי כבר עשיתי...

יש לי אמונה מעצמי ובעיקר מאחרים

הבנתי את מה שהיה שם תמיד

אני לא לבד

יש "אנחנו" במערכה הזאת ואנחנו ביחד עם זה גם אם זה נוגע רק לאחד

היתי "אנחנו" כל החיים וזה לא ישתנה עכשיו

מי כמוני יודע שהיו דברים גרועים יותר ודברים כואבים ומפחידים יותר

אבל הלחץ הבלתי נשלט שמשתלט עליי והכל פתאום נראה קשה

 

בכל מקרה, כרגע אני מרגישה הכי טוב שיש

ואני יודעת שגם אם אני אפול הרבה ידיים נשלחות להרים אותי

ופתאום זה כבר לא כזה מפחיד

אני מאמינה שיהיה טוב

הבנתי את זה בשנה האחרונה, בין כל הלחץ שהיה, שזה יהיה ככה תמיד אבל אני צריכה להנות מכל רגע.

 

אדם הוא סיפור הצלחה אם הוא קם בבוקר והולך לישון בלילה, ובין קימה לשינה עושה מה שהוא רוצה לעשות.
 


 
ליר
נכתב על ידי , 30/9/2009 20:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)