לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה פאק גם עם אתה לא תמיד נידפק


אני שרוט שאוהב להגיד פאק

Avatarכינוי:  פשוט פאק אחד גדול

בן: 34

ICQ: 353482810 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

טוב לחזור לעצמי


אני מתחיל לחזור לעצמי.....וזה טוב ...אני אוהב להיות מניאק כמו שאני :)

וואו וגם שנתיים וחצי אחרי חוסר אלכוהול ....היה בן זונה בשישי :)

אני חוזר לשים זין על הכל .....אני חוזר להיות חסר רגש.....כי בתאכלס אין לי רגשות....אני לא בוכה כשמישהו מת....אני לא שמח כשמישהו נולד....אני יודע להביע רק כמה רגשות....וואללה הרגשות האלה לא באים לי בטוב.....כאילו כן אבל לא... קיצר מה אני מתסבך את עצמי.....

אין זין שהוא מספיק גדול כדי שיוכלו לשים אותו על כל העולם.......אבל אני מצליח לא רע

אני מתחיל לבחון אנשים מחדש ....לא את כולם....חלק.....אבל ....פשוט לראות את היחס שלהם אליי ואל אנשים אחרים......וואללה יש כלבים....יש....חחחח אבל...דבר אחד מזיז לי ...בקטנה עוד מעט צבא ....אנשים יתחילו להתרחק .....הדרך הכי טובה לבחון מי החברים שלך........

אחחח....ילדההההה אין לי מה להגיד .......:) חוץ מ......I LOVE YOU גם אם אני זבל לפעמים....אבל היי אני לא היחיד שכזה....

CYA




נכתב על ידי פשוט פאק אחד גדול , 16/3/2008 11:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אההההההההה מהמצבבב?


ככה סתם רציתי לעדכן בקטנה.....
אהההה אניההה הקדישה לי פוווססטט:)
תודה לך כפרעעעעע!!!!!!!
אניההההה >>>>>>>
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=260422

נעבור נושא....סטלהההההההההההה

אז ככה יש דברים שאני לא רוצה לרשום אבל רוצה.....:)

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE YOU :)
מי שצריך לדעת יודע מי שלא יכול לשאול.....CYA
נכתב על ידי פשוט פאק אחד גדול , 14/3/2008 11:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט פאק אחד גדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט פאק אחד גדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)