לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


A place of hope and no pain, perfect skies with no rain

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012


I never seem to find a reason
To let you in again, or forgive you
I'm sick of feeling like I need you
Knowing I never did, but I miss you
Taking and breaking and hating I 
Remember all you said to me now
Faking, Forsaking and Failing
My Memories are all stained again

Let me get inside your head
Let me show you I'm prepared
Let me stick my needles in
And let me hurt you again

I never reach my indecision 
to let you see again all I give you 
I'm sick of feeding your attention, 
knowing I never did. I distress you 
Taking and breaking and hating 

I remember all you said to me now 

Faking, forsaking and failing 
my memories are all stained again

Let me get inside your head
Let me show you I'm prepared
Let me stick my needles in
And let me hurt you again

Fuck you for killing me,
Me!

Fuck you for killing me,
Me!


חלומות,חלומות ואתה שם. כאילו מתעקש לחיות בתת מודע שלי.
הכל נהדר,הכל נפלא ואתה מתגנב מהפינה,אוכל לי את המוח.
אני רוצה להודות לך,על שלימדת אותי כמה אני יכולה לכאוב,ואז להעריך כמה אני מחייכת.
ואני מחייכת,ומבינה שזה היה סתם עוד דבר קטן שעשה לי רע ונעלם לצמיתות.
עכשיו רק תעלם. 
נכתב על ידי , 18/1/2012 01:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





61,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJennie's Got A Gun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jennie's Got A Gun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)