לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין שכל אין דאגות




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עידכוןD:


כן השנה התחילה... ילדים חדשים, כיתה חדשה, מזגנים ישנים!!!!! סאמק כל כך חם בכיתות... עוד שניה לדפוק ת'ראש בקיר!

שיהיה כבר אין לי כוח לחזוב על זה יותר (:

 

עברו כבר יותר משלושה חודשים משראיתי אותו... בואנה נגיד שמשבועות הכל התחיל להיות חרא... הוא ניהיה אדיש ואיכשהו התחלתי לפתח שנאה כלפיו חחח כןכן. בכל מקרה אני נקבה לא?XD

אבל זה כבר עבר והכל היה סבבה אפילו שכחתי מימנו ו"מצאתי" מישהו אחר חח אבל הקטע שאין לי מושג מה נסגר איתו:/

גם אותו לא ראיתי הרבה זמן אבל זה לא כל כך בעיה לראות אותו כי הוא גר קרוב רק באסה שאין לי איך לתקשר איתו.

 

בואנה כמה שזה נשמע מפגר אני דיי מתגעגת אליהם. זה לא שרציתי שני בנים באותו זמן! פשוט זה יצא אחד אחרי השניXD

את הזכר הראשון(לא באלי להגיד שמותXP) באמת אהבתי, היינו מדברים המון והיה לי כיף. חשבתי שזהו זה נגמר אבל לא אני תמיד פותחת את החלון במסן בשביל לשלוח לו הודעה וסוגרת שוב את החלון... אין לי מושג מה אני רוצה לעשות. מצד אחד הוא היה מניאק לא אני:/

והזכר השני אמ... כבר אין לי כוח לזה.. להכנס שוב לסיפור הזה של לפתח ציפיות ואז לא יקרה כלום, למרות שזה קשה.

מתחילת שנה הימים עברו בבאסה מוחלטת חח

 

 

My hands shake cuz today,
I know you're gonna break my heart and,
My life without you in it
Is a life not worth living.
I'll be strong but i wish i was someone else,
Anyone but me tonight

Here i stand (Here i stand)
All alone, (Here i stand)
Tonight (Here i stand)
And i wish i was strong enough to breathe (Here i stand)
Without you, (Here i stand)
In my life, (Here i stand)
I wish i was anyone but me.

So I'll start to pretend im ok
But you should know by now that
My life is smoke and mirrors,
The one thing is crystal clear
That i'm the one wishing i was someone else,
Anyone but me tonight

Here i stand (Here i stand)
All alone, (Here i stand)
Tonight (Here i stand)
And i wish i was strong enough to breathe (Here i stand)
Without you, (Here i stand)
In my life, (Here i stand)
I wish i was anyone but me.

(Where do we go?) (Where do we go?)

Inside i start to fall apart. (Where do we go?)
And i'll pretend im holding on (Where do we go?)
So i guess ill bleed in silence.(In silence)
I guess i'll bleed in silence.

Here i stand (Here i stand)
All alone, (Here i stand)
Tonight (Here i stand)
And i wish i was strong enough to breathe (Here i stand)
Without you, (Here i stand)
In my life, (Here i stand)
I wish i was anyone but me.

Here i stand (Here i stand)
All alone, (Here i stand)
Tonight (Here i stand)
And i wish i was strong enough to breathe (Here i stand)
Without you, (Here i stand)
In my life, (Here i stand)
I wish i was anyone but me.

 

בואו נגיד שמה שרשום בשיר זה פחות או יותר מה שאני מרגישה(:

טוב אחרי חודשיים של עדכנתי גם לי מותר לחפוק חחח

 



 

נכתב על ידי ^^Sivan , 5/9/2007 14:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ^^Sivan

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^Sivan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^Sivan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)