לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

שבת


כמה אנחנו בית מלון למחשבות ותחושות חולפות, זה לא יאומן. עד אתמול הייתי רק מוטרדת מהבת שלי וכמה חום יש לה, ועכשיו כשזה עבר זה כאילו נעלם לגמרי ואני כבר מוטרדת מדברים אחרים.

עכשיו אני חושבת על הזוגיות שלי. לא רק. יום שבת היום. הדבר השנוא עלי ביותר הוא להיות בבית כל היום ביום שבת, או אפילו להיות רק בפתח תקווה ביום הזה. לא יודעת למה, זה מדכא אותי. הבן זוג שלי הכריז שהיום הוא לא יוצא מהבית. הוא נתן לי לישון עד מאוחר, ואז כשיצאתי מהחדר הוא נכנס אל החדר וסגר את הדלת. כשהוא יצא שוב מהחדר הוא תפס אותי יושבת בסלון, בפוזה מדוכדכת משהו, ואמר שאני נראית מיואשת. הוא הציע לי לפגוש את אחותו או אחותי. באמת בדרך כלל אני מחפשת מקום ללכת אליו ואנשים להיות איתם ביום שבת, אבל היום, לא יודעת למה, גם לזה אין לי אנרגיות. אני יודעת שזה אני ואחריות שלי, ובכל זאת. אני שואלת את עצמי אם ללכת סתם ככה לטייל עם הבת שלי איפה שהוא (מחוץ לפתח תקווה) אבל זה נראה לי חסר טעם. אני מרגישה שאני בתוך אנרגיות שליליות ושאני בסך הכל צריכה לעשות סוויץ' בראש, אבל בדרך כלל זה מתאפשר רק באמצעות מפגש עם עוד אנשים. נורא קשה להיות עם הילדה לבד. לפעמים זה כיף, כמו אתמול בבוקר שלקחתי אותה והסתובבתי. אבל זה דורש המון אנרגיות. כשנמצאים עם עוד אנשים האנרגיות מתפזרות, האחריות קצת מתפזרת.

וגם בקטע של הזוגיות, אני מרגישה שנכנסנו עכשיו לתקופה של נפרדות כזאת. כל אחד בעולמו, יש שיתוף פעולה, אבל כל אחד רוצה לעשות את הדברים שלו וזהו כמעט. פעם בכמה זמן יש איזו פעילות משותפת, כמו להיפגש עם אמא שלו או ללכת לטיול קטן עם הילדה בשכונה. אתמול דווקא ראינו סרט בטלוויזיה ביחד. אני מרגישה שאני לא מצליחה להתמקד.

נכתב על ידי , 23/10/2010 11:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)