לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

יום חמישי


אז מה היה לנו?

הרבה נסיעות, הרבה פקקים, אתמול היה יום עמוס אך טוב. אני פותחת קליניקה (מחדש) לייעוץ דרך קלפים ובכלל, והיתה לי על הבוקר אתמול פגישה מאוד טובה, עם מישהו שהיה לי ברור שהגיע שלא במקרה. היה טוב.

אחר כך נסעתי לתקן את המחשב שלי, ולשמחתי זה קרה מהר.

יש ימים כאלה שהכל מסתדר לך. למרות שאתמול נגמר בשתים עשרה בלילה באפיסת כוחות אחרי הרבה עמידה בפקקים, שעייפה אותי.

ועכשיו אני שוב בעבודה. פתחתי את היום באמירה לעצמי שלא נורא אם תחסר לי שעה או שתיים בעבודה. היום היום האחרון של החודש מבחינת עבודה וזה תמיד יום הדין... אז החלטתי לאפשר לעצמי לעבוד עד שעה סבירה ולחזור הביתה ולהיות עם הילדה. אמנם בן זוגי יקח אותה מהגן, אבל...

מצאתי את עצמי מתגעגעת אליה לפני כחצי שעה. יש משהו מאוד פיזי בגעגועים האלה - הריח שלה, והחיבוק שלה, והצחוק שלה, קרוב קרוב לפנים. בבוקר אין זמן לדברים האלה, וכשחוזרים מהגן הכל לחוץ מדי, ועייפים מדי. לפעמים קשה להתפנות ללצחוק ביחד. נורא קל להצחיק אותה. אבל צריך לנסות. משהו במטלות הפיזיות לפעמים לא מאפשר את זה.

נכתב על ידי , 28/10/2010 12:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)