לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

דיווחים מהשטח + אלתרמן


אז...כן. הגיע הרגע שבו אני ממסמרת את עצמי למחשב, או יותר מדוייק לכיסא שלידו, ולא זזה. התפתיתי קודם ללכת לשיעור פילאטיס, שכן שרירי הבטן שלי באמת חשובים לי, ואז הבנתי שזה לא עומד לקרות. האמת שגם ככה די קשה לצאת מהבית ופתאום גם נהיה קר והכל (מאיפה זה הגיע לעזאזל?).
זהו...אז אני מתעסקת רבות בעניינן של רווקות, רווקות בישראל, כמוני...
ולא כל כך ישנה בלילות. אתמול לא נרדמתי וכתבתי כמה וכמה פוסטים בראש, חלקם אמיצים יותר וחלקם פחות. על האמיצים החלטתי לוותר...בינתיים.
אז עכשיו אני בהפוגה.
מזמן לא הבאתי לכם שיר וחשבתי לא מעט על אלתרמן, שהוא פחות או יותר התנ"ך...אז הנה:

פגישה לאין קץ

כי סערת עלי, לנצח אנגנך.
שוא חומה אצור לך, שוא אציב דלתיים!
תשוקתי אליך ואלי גנך
ואלי גופי סחרחר, אובד ידיים!

לספרים רק את החטא והשופטת.
פתאומית לעד! עיני בך הלומות,
עת ברחוב לוחם, שותת שקיעות של פטל,
תאלמי אותי לאלומות.

אל תתחנני אל הניסוגים מגשת.
לבדי אהיה בארצותיך הלך.
תפילתי דבר איננה מבקשת,
תפילתי אחת והיא אומרת - הא לך!

עד קצוי העצב, עד עינות הליל,
ברחובות ברזל ריקים וארוכים,
אלוהי ציווני שאת לעוללייך,
מעוניי הרב, שקדים וצימוקים.

טוב שאת ליבנו עוד ידך לוכדת
אל תרחמיהו בעיפו לרוץ,
אל תניחי לו שיאפיל כחדר,
בלי הכוכבים שנשארו בחוץ.

שם לוהט ירח כנשיקת טבחת,
שם רקיע לח את שעולו מרעים,
שם שקמה תפיל ענף לי כמטפחת,
ואני
אקוד לה
וארים.

ואני יודע כי לקול התוף,
בערי מסחר חרשות וכואבות,
יום אחד אפול עוד פצוע-ראש לקטוף
את חיוכנו זה, מבין המרכבות.

נכתב על ידי , 15/4/2004 21:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)