לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

שי חוזר


כתבתי את הקטע על שי כדי לספר שזה קרה לפני שלוש שנים בערך,
ומאז מים רבים זרמו בירקון וגם במקומות אחרים,
והייתי בטוחה שעד שהוא יחזור אהיה כבר נשואה עם שלושה ילדים, אבל זה לא ממש קרה. והנה הוא חוזר בעוד חודש וחצי...

אגב, הסיפור של הקשר עצמו הוא בכלל סיפור רב תהפוכות ומעניין ביותר, אחד הסיפורים החביבים עלי לפני השינה (בעיקר אם אתה מחבב חלומות בלהה).
אבל זה לפעם אחרת אולי.

בכל אופן, לפני כמה חודשים הוא יצר איתי קשר וכמעט הציע לי נישואין דרך הטלפון. כלומר, הוא ניסה "לשריין" אותי לעוד חצי שנה, שהוא יחזור.
מדובר פה בבן אדם שהתקשה מאוד לומר לי שהוא אוהב אותי, ואמר גם שהוא לעולם לא יתאהב בי. גם ב"הצעת הנישואין" שלו הוא הסביר לי שיש שלושה טיפוסים של נשים: הטיפוס הראשון, ה"נורמליות" משעממות והן בכלל מחוץ לתחום עבורו. הטיפוס השני, בלונדיניות עם עיניים כחולות, הן "כמו שהוא היה פעם" (כלומר, דברים לא טובים) ולמרות שזה מה שהוא היה רוצה, זה איכשהו אף פעם לא הלך. אלה, אגב, הנשים שהוא יכול להתאהב בהן. הטיפוס השלישי הן אמנותיות, צמחוניות, מתולתלות ועוד כמה דברים...ובקטגוריה הזו - אני הכי טוב שהוא יוכל להשיג. כן. ממש תיאור חוצב להבות וממיס כל לב אישה.
טוב, עכשיו אני צינית, אבל שיהיה ברור שאני די נמסה כשאני מדברת איתו, ובפרט שהוא מתאמץ כל כך. אני יודעת שתמיד כשאני מדברת עליו הוא איכשהו יוצא "הרע". אבל הוא באמת איש מקסים, חכם ומצחיק. פשוט קצת בעייתי. וברור לי שזה לא יוביל לשום מקום...אבל בכל זאת, שי חוזר.

טוב, כרגיל אני עסוקה אז...המשך יבוא.
נכתב על ידי , 18/4/2004 13:04  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)