לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

אחח...המרק הזה היה טוב


מחקתי הכל והתחלתי מהתחלה.
אני עוצמת עיניים ומתחילה. רוצה שזה יהיה כמו פעם. כמו שהייתי כותבת דפי בוקר בבוקר וכותבת על זה שאני צריכה פיפי וחושבת כמה שזה טיפשי.
מתגעגעת פתאום לאיך שהייתי כשהייתי צעירה יותר, אפילו שזה היה רע. היה משהו חלק יותר בתווי הנפש שלי
רגליי היחפות היו מונחות על שמיכה לבנה עם ורדים והיה לי דובי כתום מפלסטיק זוהר שצפצף ולפעמים הייתי מרביצה לו.
דובי עשה לי שירות דב, אמר אבי.
והיה לי גם דובי שקיבלתי מדובי, דובי חום.
והיה לי דובי קואלה קטן ואפור.
ודובי קואלה גדול ואפור.
(השני, בעצם, לא היה קואלי כל כך).
היו לי הרבה דובים.
היום אין לי דובים. היה לי תנין שמסרתי אותו למקלט לנשים מוכות.
ויש לי נחש. וחתולה שמשחקת עם הנחש. ויש לי שי
ויש לי דרקון מעץ עם שלושה ראשים
ויש לי שלוש עבודות כמו ראשי הדרקון
ויום אחד אולי יהיה לי כסף, עוד הרבה הרבה זמן ואולי.


נכתב על ידי , 11/10/2004 14:39  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)