לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטפסת על קירות בפתח תקווה



Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

קישלובסקי שלי


רציתי לשים כאן איזו שהיא מחווה
לאהוב שבבמאים,
לזה שסרטיו תמיד מרגשים ומעוררים הזדהות : קישלובסקי
 



נכתב על ידי , 31/5/2004 16:58  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חלוד


אם זה היה היומן שלי עכשיו, מה הייתי כותבת?

משייטת בין עולמות
מחפשת אותך בהם
בתוך הראש שלי
בתוך המוזיקה
לא משוחררת, יכולה למחוק אחר כך הכל
ולא מעניין אותי
אין לי מוזה
אם היינו מחברים את אוסף הדיסקים שלנו היו לנו הרבה כפולים
אבל היינו מסתדרים עם זה
נותנים לחברים
זה דוקא היה בסדר
ושוב אני חוזרת לנוקשות הזאת

הכי קל לדחוף איזו תמונה של פנטופל ולגמור עניין
אבל לא, אני דוקא רוצה להתחכך במלים.

מחקתי כמה שורות. כמו חלודה
המלים היום
אני שופכת עליהן מים אבל זה דוקא
עושה את הפעולה ההפוכה

צריך ללכת לישון
נכתב על ידי , 31/5/2004 00:04  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת שבילי לנשמה


יושב בבית קפה בעירה קטנה שסקאלה שמה אִתִי יושבים עוד זוג קשישים
שותה קפה טועם קודאיפי הערב מאפיר נופלות טִפות של גשם כמו וילון שמימי
ברדיו מנגנים הפלויד הורדרדים הלואי שכאן עכשָו היית אִתִי

בנימין שבילי
נכתב על ידי , 29/5/2004 20:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלת סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלת סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)