לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגי החמדמד...



כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שלא תעזו.....


 

למה?למה לי זה קורה?

הייתי שאננה...אמרתי לעצמי שלי זה לא יקרה....אבל זה קרה.....איך יכל להיות?איפה שגיתי?

אני לא מבינה 17 שנות נישואים מסתיימות כלא היו?אין לזה שום משמעות?....איך יכול להיות שגם לנו זה קורה?

אני לא רוצה אני לא מוכנה לסבול על מחשבת ההתפצלות.....או להכיר רק צד אחד בכל פעם....בלי ארוחות משפחתיות או בית אחד אני לא יכולה להתחלק....אני לא מוכנה להתחלק!!!!!!!!! אתם ההורים לשי...שינכם!!!!!!!1וכה זה ישאר....אני לא מוכנה שתתגרשו ושיהיו לי הורים ואחים חורגים....לא מקובל עליי!!!!!!!! אתם הבאתם אותי יחד לעולם אתם גם ישארו יחד לעולם!!!!!!!!!....אין דבר כזה גירושים....אני לא מכירה ולא מוכנה להכיר את המילה....ולא אכפת לי שזה נפוץ.....אולי אם הייתם כן מחנכים אותה בזמן לא הייתם רבים כל היום!!!!!!!.....לא מוכנה אני לא אשלים עם זה לעולם!!!!!!!!1.....ועוד דבר....אני לא נותנת את החזקה עליי לאף אחד....אני אהיה אצל משפחה אומנת או לא אהיה כבכלל.....אני מעדיפה לגור עם משפחה חדשה מאשר עם אחד מכם....כן הורים שלי.....שניים או כלום!!!!!!! ואין דרך אחרת....אני לא מוכנה לשאת בתוצאות הגירושין....הן כבדות מדי....ומההתחלה..עוד בפעם הראשונה שהעלתם את האפשרות בגלל הסבא האידיוט הזה אמרתי לכם מה דעתי בעניין וזה כן עינייני! ולכן תחליטו...אני (שניכם ביחד) או ארבעה ילדים (אתם מתגרשים).....ואין דרך אחרת!!!!!!!!!!1

נכתב על ידי , 6/8/2008 23:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט טיטוש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט טיטוש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)