לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי הכוס המלאה (בקולה)


פילוסופיה בשקל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

School in flame


אחרי 12 שנים של לימדים 6 שנים ביסודי ו6 שנים בעל יסודי
אני חייב לציין שקשה לתפוס שזה עבורו 12 שנים
למרות שהרבה יגידו שזה כיף שלא צריך ללמוד יותר
אבל התרגלתי למסגרת...
אבל אני יודע שכשאני אקום למחרת
עם חיוך שזה נגמר ואני לא צריך יותר לקום מוקדם
לחשוב לאיזה שיעור אני מאחר
אז בנימה זאת אני אסיים ואומר בית ספר היה טוב וטוב שהיה


ירדן (ג'ורדי) עונה השאלון הנוקב שלי

אוהב במבה?
- כן מאוד!
מהו הגיבור העל הכי אהוב עליך?
- פרנקלין הצב. XD
מהו אתה עושה כשאתה קם בבוקר?
- ממשיכה לישון. או מתארגנת לבצפר \עבודה.
מכל החיות בר איזה חייה היתה רוצה לגדל?
- את הנמר של צ'יטוס.
איפה תהיה בעוד 20 שנה?
- לא ברור כל- כך. אולי אתה תגיד לי?
מה האובססיה הכי גדולה שלך?
- תמיד לדאוג לריחות הגוף שלי. אני מפחדת להסריח.
מלחמה בעד או נגד, למה?
- נגד, זה הרבה מוות ודם שנשפך לחינם. משא ומתן זו הדרך.
מה הפדיחה הכי גדולה שלך?
- לא יודעת אם יש. סתם, פעם אחד המכנס שלי היה נמוך מידי ואיזו מורה מפגרת למתמטיקה החליטה שזה לא נאות. השיחה הייתה משהו כזה:
היא: "ילדה רואים לך את התחתונים"
אני מתרחקת ומסדרת את המכנסיים.
היא: "בואי, אני אסדר אותך!"
אני בורחת ממנה.
היא מתקרבת ומרימה לי את המכנסיים לגובה שהוא יכול להיות כבר החזייה שלי.
בקיצור, לא נעים במיוחד.
מאמין בגורל?
- כן, באיזשהו מובן.
מה הפחד הכי גדול שלך?
- הלא נודע.
אם היה לך ינשוף איך היתה קורא לו?
- בוב.
אתה אדם ישר?
- כן, לפעמים יותר מידי
אם היתה יכול להיות בכל מקום ובכל תקופת זמן מה היתה בוחר?
- לא יודעת. בגלל שאני חייה עכשיו אני לא יכולה לחשוב על משהו אחר.
אם איזה מפורסם היתה רוצה לאכול צהוריים?
- בוב מארלי. או מאיר אריאל.
השלם את המשפט פרסומות זה?
- משעשע. מבדר. כייף (:


לירן, תודה על השאלון החמוד! (:
שתיהיה לך שבת שלום.
33>
ג'ורדי הבטטה.




נכתב על ידי , 15/6/2007 21:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkinky dude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kinky dude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)