לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים 3>



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פרק 1 .


פרק ראשון .

עוד לילה לבן .

נשארתי ערה כל הלילה , כרגיל -במחשב ,

מתכתבת בצ'אטים ,לוקחת את הסיכון .. למרות מה שההורים אומרים ,

אנשים מוזרים פונים אלי , כגון -

" חרמן עם מצלמה " , או - " החתיך ההורס "

אבל אני מסננת אותם תמיד .

אני משתמשת קבועה בצ'אט הזה ,

אני מכירה משם אנשים נחמדים ולפעמים מוזרים , אבל שכיף לדבר איתם.

הכי נמשכתי , לאדם מסתורי , שקוראים לו -שון.

ככה לפחות הוא סיפר לי .

סיפרתי לו על עצמי , שקוראים לי ג'ני ,אני בת 15 וגרה בצפון ,

הוא אמר לי שהוא בן 17 ושקוראים לו שון..

הוא היה כ"כ מסתורי , שלא יכולתי שלא לדבר איתו .. אני ילדה נורא סקרנית .

כבר שנה עברה מאז שהתחלתי לדבר איתו .. הוא הקסים אותי ,

הוא לא נשמע כמו הסוטים האלה , כי אף פעם הוא לא הזכיר "פגישה"

או אף פעם לא דיבר בגסות .. הוא היה פשוט ... נחמד (:

הוא תיאר לי את עצמו כנער שחרחר ,גבוה בעל עיניים חומות .

תיארתי לו אותי - נערה ממוצעת בגובה ,שיער בלונדיני ועיניים ירוקות .

דיברנו ודיברנו , והזמן חלף לו בלי ..

ובלי לשים לב לשעה היה כבר בוקר ...

עד שהוא סיים את השיחה בטענה שהוא צריך ללכת להוציא את הכלבה שלו או משהו כזה ,

אמרתי לו ביי והלכתי לישון ,

בתקווה שאמא לא תראה אותי ערה , שוב .

נכתב על ידי , 28/11/2007 01:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





289
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמספרות 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המספרות 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)