לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Complicated Boy in a Complicated World


כי לא רק נשים הן דבר מורכב...

כינוי:  Angel A

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

עייפות של תחילת שבוע.


איזה יום.

צמד מילים מצחיק במבט לאחור.

איזה סופשבוע.

זה כבר משהו ששווה לכתוב עליו.

 

מצאתי את עצמי בבסיס לטובת החדש שבצוות.

תמיד חשבתי שאמא היא מעל הכל, גם אם היא לא שלי.

אז אני לא אתן לו לצאת לחגוג לה?

סופחתי לצוות השני ועבדנו שעות נוספות,

ממש מרגיש שאני עובד בשביל כל שקל במשכורת המצחיקה של ה750.

סופ"ש באזורים מדהימים בחבל ארץ מהמם ובחבלי ארצות אחרות.

היה משעשע.

הצוות שלי הוקפץ ויצא שחזרתי לבית היום במקום ביום חמישי,

כבר אמרתי שזה משתלם להיות בחור מתחשב?

 

לאמא לא הולך בעבודה, היא לא מפסיקה לחשוב על כסף.

אני לא מפסיק לחשוב איך לעזור לה.

הגעתי מוקדם ועזרתי לה כל היום, היה מספק.

מזמן לא ביליתי כמעט יום שלם עם אמא,

האמת שהתגעגעתי.

 

אחי ואמא ניסו לישון לי במיטה לא מזמן בגלל סיבות כאלה ואחרות.

הם הגיעו למסקנה שאי אפשר לישון עליה,

היא שבורה מלמטה ויש שקע כזה ששובר את הגב.

אם לא היו אומרים לי לא הייתי יודע.

 

עכשיו מכריחים אותי לקנות חדשה.

אז מימנתי לי מזרון זוגי מערוץ הקניות ב2000 שקל.

אותו מזרון שראיתי היום בצהריים ב5 אלף בחנות בעיר.

חסכתי 3 אלף שקל וקניתי מיטה מהכסף שלי,

מספק.

 

זה רק אני או שהטון שלי קצת אדיש ועייף?

אני משתמש יותר מדי במשפטים קצרים חסרי רגשות ובנקודות מיותרות?

(ספק אומר ספק שואל.)

 

אני אלך לישון.

סופ"ש מעייף עבר על כוחותינו.

שיהיה לילה טוב ושבוע שקט לכולנו.

 

אדם.

נכתב על ידי Angel A , 8/2/2010 01:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנראה שלא.


חבר חוגג לאמא היום יומולדת אז התנדבתי להחליף אותו.

כנראה שאתה אף פעם לא יודע מה יהיה.

עשיתי את המעשה הטוב שלי לסופ''ש.

שתהיה שבת שקטה לכולנו...

אדם.

 

הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי

נכתב על ידי Angel A , 4/2/2010 14:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחזרה למוכר, לידוע.


שנים שלא עדכנתי פה.

מצאתי מישהי שתקשיב לכל רחשי ליבי,

אבל המישהי הזאת כבר לא איתי.

אז חוזרים למוכר לידוע, לבלוג.

 

קראתי את כל הבלוג ואת כל מה שרשמתי בשנים קודמות.

נדהמתי לגלות כמה התבגרתי, כמה השתנתי.

חלק לטובה וחלק קצת פחות.

איפה התמימות וההתרגשות שהיו לי פעם?

 

אני חוזר מחר לצבא ויוצא בעז"ה בחמישי.

מקווה לעדכן קצת יותר כשאחזור.

 

שיהיה המשך שבוע שקט לכולנו,

ולילה טוב.

 

אדם.

נכתב על ידי Angel A , 1/2/2010 23:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/4/2010 22:25
 





3,585
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)