לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

He Looks At Me But He... Never Calls Me


.............................................זה לא חובה לחיות זה זכות להיות חיים לכבוד מיליארד מיליארד טועים............................................. Pepole Are All The Same - Personality Is Our First Name

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 196436144 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

"הכל מתערבב לי בראש בצורה אחידה קשה לזכור את הדבר האחרון שקרה..."


טוב, אז היום ה-11.6 . . שזה אומר שלושה דברים:

1. שאשכרה לא הייתי כאן חודש. . .

2. שהיום היתה המתכונת בהיסטוריה, ודווקא הלך לא רע..

3. ושהיום עבר חודש מאז היומולדת שלי J  חחח...

טוב, לא רק שאני מעדכנת אלא גם זה וואחד פוסטמונות!!

תמונות מדליקות מאירועים מאגניבים בטירוף שהיו בזמן האחרון..

ברור שיש עוד הרבה מה לשים, אבל שמתי המון ומספיק אין לי כבר כח :)


אז עכשיו תקופה דיי לחוצה ועמוסה...מתכונות ובגרויות.. יאללה כמה אפשר לחפור על בצפר, מספיק. יש חיים גם חוץ מזה! XD

חוצמזה היה סמילנסקי והיה דווקא נחמד...קניתי ממאור שתי חולצות (של גלידה באר שבע, ושל "איך אני לומד"..) זה עוד סביר, כי חסית הסטלן קנה ממנו איזה חמש חולצות..חח...

והדבר הכי חשוב שיש לי לספר כאן זה שהעשור לחלולים שוב השתנה לה-26.7.08


שזה פאקינג רחוק יותר ממה שהיה צריך להיות בכל השינויים, אבל לא נורא.

אני בדוק שם :) איזה מטוווורף הולך להיות...חבל על הזמן. באמפי וואהל בתל אביב...

אומנם זה ישן אבל בכל זאת, ל"ג בעומר 2008 בספונטניות יתרה נסענו לאשדוד,

והיה הכי כייף בעולם.. אני דידושלי הולה והג'ינג'ית חזרנו בשישי בבוקר..  קיצר הנה כמה תמונות:





 
                                                 

וגם עוד משו קצת ישן, שב-15.5 הופעתי בתיאטרון באר שבע, וההצגה היתה מדהימה, כל כך נהנתי,

ואחרי זה חגגנו כל הסט בארומה J היה הכיף מצחיק.. עם הזיקוקים וכל השטויות שהרצנו שם... הנה כמה תמונות:





ועכשיו לשטויות שעשינו בארומה :P :






ב20.5.08 אביב המושלם הופיע בפורום בב"ש, וההופעה כהרגלו היה קסומה ומיוחדת..

והנה כמה תמונות:






מקווה בקרוב נעשה ככה איזה ספיישל קיץ, וחופש.. וואע כמה תוכניות...

קוקה קולה ויליג', לא חסר בתאכלס מה לעשות.. העיקר קצת שקט ושלווה מהסיוט שנקרא – מקיף ו'.

וזהו, מקווה להיות כאן בקרוב שוב,


(אשכרה תמונה לפני שהתחלתי את הגמילה בפוני)

עד אז סלאמת,

שלכם כמו תמיד,

לולי.

נכתב על ידי , 11/6/2008 13:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*לולי!* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *לולי!* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)