לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנו של הומו בלאי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

התחלה חדשה


החלטתי להיות גיבור ולבחור בדרך הנכונה
החלטתי שהגיע הזמן להתכוון ולבחור בדרך האמונה
התכוונתי ועשיתי את מה שצריך כדי למצוא אהבה חדשה
אני מקווה שהיא כבר באה
פגשתי מישהו חדש
מישהו שגורם לי להרגיש
בעוצמה
מישהו שלשם שינוי מחזיר לי את אותה ההרגשה
אני מחכה למחר
לראות את החיוך בעיניים שלו כשהוא רואה אותי
להרגיש את המגע שלו כשהוא מחבק אותי
החלטתי לתת לעצמי
לאהוב
לתת לעצמי להרגיש
החלטתי לפתוח את הלב מחדש ולתת צ'אנס
נכתב על ידי lust4life , 1/4/2010 22:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  lust4life

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlust4life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lust4life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)