לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

האלימות הגסטרונומית מכה שנית


כיוון שכמה אנשים כאן (פיקציה, פרלי, הדרקון, תסלחו לי שאין לי כוח ללנקק, מאוחר בלילה וכאלה) כעסו עלי שאני לא אוהבת שוקולד מריר, לא מזמן, (תסלחו לי שאין לי כוח ללנקק, מאוחר בלילה וכאלה, אולי מחר בבוקר), החלטתי לעשות ניסוי אמיץ, כי אני זורקת את עצמי על הקוצים, הולכת על הקצה וחייבת לבדוק פשוט הכל, ולקנות שוקולד שהוא לא לבן עם עוגיות. (אבל רק חבילה אחת, לא צריך להגזים).

לא הלכתי עד כדי שוקולד מריר, כי אני לא סובלת, (זה ככה, או שאתה מת על זה, או שאתה שונא, אין באמצע), אבל לקחתי חלב עם פצפוצי אורז.

טוב, נחמד.

לבן עם עוגיות שולת!!!!!1

אין מה לעשות.

 

[יש הרבה שוקולד חלב מעולים, הבעיה היא שהם יקרים. אני משתדלת לשמור את ההתמכרויות בגבולות התקציב שלי, ולא להכיר מה שאני לא יכולה להרשות לעצמי כרגע. כן, נורא עצוב, אני יודעת . החיים נורא קשים].

 

(אגב, את החבילה הזו אכלתי אחרונה, מה שמוכיח שאין לי יכולת דחיית סיפוקים, בניגוד למבחן הסנקור של פרלי, שמוכיח חד משמעית שיש לי קצת יכולת דחיית סיפוקים, אבל אני מתוסבכת, כמו שתמיד ידעתי. זה נפלא איך הדברים האלה תמיד סותרים אחד את השני, אני חולה על זה.)

 

(פוסט נורמלי, מתישהו. לא עכשיו, מאוחר בלילה וכאלה.)

 

[קצה,

מכורה אנונימית לשוקולד לבן עם עוגיות]

נכתב על ידי , 11/1/2005 01:32   בקטגוריות שטחיות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)